27 Eylül 2021 Pazartesi

Dermoten Repagé Cream Deneyimim

 



Herkese mutlu ve sağlıklı günler dilerim. Bu yazımda sizlere severek kullandığım bir cilt bakımı ürünüm olan  Dermoten Repagé kremden bahsedeceğim.

Ben genelde geceleri yüzüme masaj yaparak sürüp uyguluyorum. Nemlendirme etkisi harika, kuru ve hassas yapıda olan cildime iyi geldi. Birkaç dakika sonrası cildim tarafından emilim sağlıyor. Dermoten Repagé Cream, içeriğinde kolajen, shea yağı, sodyum PCA, Furcellaria Lumbricalis kırmızı algı (Kırmızı Yosun) ve 8 çeşit aminoasit bulunan güçlü formülü ile cildin daha homojen bir görünüm kazanmasına yardımcı olur. Olgun ciltlerin bakımı için ideal bir ürün. Dermatolojik olarak test edilmiştir.






 İçindekiler/Ingredients: Aqua, C12-20 Acid PEG-8 Ester, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrolyzed Collagen, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, Aspartic Acid, PCA, Glycin, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Sodium Carrageenan, Sea Salt, Phenethyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Coumarin, Geraniol. 



Sonbahar ve kış geçişlerinde cildim iyice kuruyor, nem ihtiyacını karşılayacak ürünler kullanmaya çalışıyorum. Dermoten Repagé Creami oldukça başarılı buldum. İçeriğini ve kokusunu da çok beğendim. Cildim tarafından emilim sağlandıktan sonra cildimdeki gerilmeyi hissettim. Yaklaşık üç haftaya yakın bir zamandır uyguluyorum cildimi toparlayıcı etkisi muhteşem. Tavsiye edeceğim bir cilt bakımı kremi satın almak isterseniz buradan alabilirsiniz. Başka bir cilt bakımı yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder