27 Haziran 2022 Pazartesi

Biten Cilt Bakımı Ürünlerim ve Kremlerim



Herkese güzel haberler aldığımız, keyifli haftalar diliyorum. Bugün biten ürünlerimden bahsedeceğim. O kadar biriktiler ki torba torba bitenleri çöpe attım geçen gün. Sıra ile hepsini yazacağım vakit buldukça. Bu yazımda biten ürünlerimin markaları: Q&R, Nilco, Ducray, Farmasi, Neutrogena, Derinex, Lapitak, Krauterhof.


Q&R inceltici ve selülit önleyici jeli göbek bölgemde uygulamıştım, portakal renginde ve sanki ezilmiş portakal görünümde olan karışımı akşamları yatarken uyguluyordum. Başarılı bir ürün, göbek bölgemi şekillendirdi. Nilco el dezenfektanı, pandemi döneminde en yakın yardımcılarımdandı. Ducray el kremi; ellerimi nemlendirirken yaşlanmaya karşı da etkili özelliği olan bir el kremiydi. Nemlendirme etkisini çok beğendim. Farmasi Dr. C.Tuna gül içerikli yüz kremi yüzümde günlük olarak uyguladığım bir kremdi. Kokusu ve nemlendirme etkisi harikaydı. Neutragena el kremini kullanmadıysanız tavsiye edeceğim bir el kremi, mutlaka bakmalısınız.



Derinex cilt bakımı kremi, yüzümde günlük nemlendirme için uygulamıştım. E vitamini içerikli, nemlendirme açısından çok başarılı bir krem. Lapitak el kreminin de nemlendirme etkisi çok iyiydi. Ellerime de ve ayaklarıma da uyguluyordum. Krauterhof ayak kremini de severek kullanmıştım. At kestanesi ekstreleri ve kırmızı asma yaprağını içeriğinde barındıran bu ayak kremini uygularken hızlı emilim sağlaması çok hoşuma gitmişti. Bu sefer bitenler yazım bu şekilde oldu. Başka bir bitenler yazımda görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder