4 Ağustos 2014 Pazartesi

Doa Kozmetik Keratin Saç Maskesi


Doa Kozmetik'in Keratinli saç maskesini 2 kez uyguladım hatta bir buçuk kez desem daha doğru olur:) Uzun saçlarım olduğu için saçlarıma yetmedi:) İlk uygulamamda saçımın tamamına, saç diplerimden saç uçlarıma kadar uyguladım, ikinci uygulamam da ise; sadece uçlarına uygulayabildim. Çünkü saçlarıma yettiremedim minnak bir kutusu var zaten:)
Saç bakımıma çok özen gösteren birisi olarak söyleyebilirim ki gerçekten çok güzel bir saç maskesi, ilk sürdüğünüz anda dahi farkını anlıyorsunuz. Saçlarımı yumuşacık yaptı, sürdükten sonra 3 bucuk saat civarında bekledim. Öncesinde saçlarımı normal yıkamıstım ve duruladım, nemini havluyla aldım sonrada Doa Kozmetik Keratinli Saç Maskesini uyguladım. Saçlarımı taradım ve o şekilde 3 bucuk saat civarında bekledikten sonra saçlarımı yıkadım. Sonuc harika, denemediyseniz kesinlikle önereceğim ürünlerden; elektriklenmeyi, kabarmayı yok ediyor, saç uclarındaki kırıklarda da gözle görülür azalma var. 



Tavsiye edeceğim saç bakım ürünlerinden. Doa Kozmetik'in en çok beğendiğim ürünlerinden, çok tesekkur ederim:)


Biricit; Doa Kozmetik ürünlerini çok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder