20 Mart 2018 Salı

Avon True Mor&Lila Nail Art Denemem



Herkese mutlu günler dilerim. Bu yazımda sizlere Avon True ojelerimle yaptığım nail artdan bahsedeceğim. Tırnak aperatı ile yıldız efektleri verdiğim ojemin duruşu bu şekilde.





Yapılışına gelecek olursam; önce istediğim rengi sürdüm, sonrasında tırnak nail art aperatı ile farklı bir renk kullandım. Pembe renk kullandım, farklı renkleri kullanıp daha belirgin bir görüntüde elde edebilirsiniz. Tırnak bandını da işaret parmağımdaki tırnağımda uyguladım. Orada iki renk kullandım, önce lilayı sürdüm kuruduktan sonra tırnak bandını uygulayıp bandın farklı tarafına mor renk ojemi uyguladım. En sonunda ise tüm ojeler kuruyunca simli ojemle hareketlendirdim tırnaklarımı. Benim için değişik bir nail art oldu, tırnak aperatında epey zorlandığımı söylebilirim, patates baskısı gibi baskı yapmanız gerekiyor.





Farklı oje süslemelerinde görüşmek üzere, keyifli günler dilerim :)


9 yorum:

  1. Yapımı biraz zor görünüyor ama başarılı bir şekilde uygulamışsınız. Ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş çok beğendim özellikle mor lila sevdiğim renkler olur :)

    YanıtlaSil
  3. özellikle işaret parmağınızı daha çok beğendim, genel görünüm de çok şık :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve renkli bir nail art olmuş :)

    YanıtlaSil