21 Nisan 2019 Pazar

Schwarzkopf BC Bonacure Saç Bakım Şampuanı ve Saç Bakım Yağı



Herkese mutlu pazarlar, sizlere bu yazımda severek kullandığım iki saç bakım ürünümden bahsedeceğim. 


Gül yağı içerikli olan Schwarzkopf BC Bonacure Saç Bakım Şampuanı; saçtaki fazla yağı arındırıcı özellikte. Saçı ağırlaştırmadan temizlemesini ve kokusunu çok beğendim.  Yatıştırıcı ve saç derisini rahatlatıcı etkisi de var. Ben oldukça memnun kaldım bu şampuandan. Bitenler yazımda da göreceksiniz, bitirdiğim bir ürün. 



Schwarzkopf BC Bonacure Saç Bakım Yağı ise; duştan çıktıktan sonra nemli saç uçlarıma ve saçlarım kuru iken yine saç uçlarıma uyguladığım bir saç bakım yağı. Saç kırıklıklarını azalttığını ve saçımı tararken de rahat bir şekilde kolayca taramama yardımcı olduğunu gördüğüm ve her zaman kullandığım bir ürün. Özellikle saç bakım yağını herkese öneriyorum. Çok memnun kaldım bu iki üründen de.

Başka bir saç bakım ürünü yazımda görüşmek üzere mutlu pazarlar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder