21 Mayıs 2022 Cumartesi

Bi Kahve..



Canım, nasılsın? Ben kahve içmek istiyorum şu an seninle.. Dayanamadım buraya geldim yine, biraz mektup gibi oldu.. Kusura bakma ama üzgünüm, gerçekten çok.. Biliyorsun yine en iyi yaptığım şeyi yapıp bloguma yazmaya geldim, bloggerım ya.. Şu an çığlık atmak istiyorum, bağırmak avazım çıktığı kadar.. Sadece ağlayabiliyorum..

Ben seninle kahve içmek istiyorum şu anda.. Konuşmak istiyorum.. Ah ah bilsen nasıl özledim seni.. İyi olacak her şey ama sen iyi olana, görene kadar sana özel reelsler hazırlıyorum, hazırlarken bir yandan ağlıyorum.. Ama umutluyum da bir yandan.. İyi olacaksın, her şey iyi olacak..



Seninle kahve içmek istiyorum. demek istediklerimi anlıyorsun değil mi? ve sana sımsıkı sarılmak istiyorum. Koronam bile geçti be sonuçta:) Sana tüm iyi, güzel ve pozitif enerjimi yolluyorum, hissettiğini biliyorum cancağızım, ne olur güçlü ol, seni sevdiğimi her zaman hatırla.. Kahvelerimizi hatırla olur mu? Yediğimiz yemekleri, daha yapacaklarımız var, yapacaklarımızı unutmadın değil mi? Bu dünyanın anasını birlikte satacağız, beni yalnız bırakma.. İyi olman için dualarımı gönderiyorum sana ve iyi olacaksın biliyorum..


Kahve içeceğiz birlikte yine eskisi gibi, daha ikinci sezonunu izleyeceğimiz diziler var, unutmadın değil mi? Erşan Kuneri'yi ikinci kez seninle izleyecektim, daha Kulüp ve Squid Game var.. O sevdiğimiz profiterolden yiyeceğiz birlikte.. (bu kısmı gülmen için yazdım) Çünkü okurken gözlerin doldu biliyorum, ben yazarken hangi hislerdeyim tahmin bile edemezsin..

Çok özlendiniz hanımefendi.. hem de çok.. Ve asıl sen çok seviliyorsun dostum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder