27 Aralık 2011 Salı

Erkeklerin Ayrılık Sözleri


-Üzülmeni istemiyorum. Manası: Zaten hep üzdüm seni,daha ilerde dayak bile atarım sana.
-Sen daha iyilerine layıksın. Manası: Kötüyüm ben,senden daha güzel bir kız buldum,ayrılma konusmamız bitsede yanına gitsem.
-İkimiz mutlu olamayız. Manası: Medyumum ben hemen anladım mutlu olamayacağımızı.
-İleride daha çok üzülmektense şimdi ayrılmak daha iyi. Manası: Çekemiyorum seni kızım,şimdiden böyle herşeye karısırsan ılerde neler yaparsın bana?
-Ayrılsakta arkadaş kalalım. Manası: Şimdi yeni bi manitam var ama sende yedekte dur,belli olmaz hem senle hem onlada olabilir belkide geri dönerim sana,yedek parçasın ya sen.
-Böylesi ikimiz içinde iyi olacak. Manası: Böylesi benim için daha iyi bıktım senden.
-Sen çok iyi birisin. Manası: Salaksın kızım sen,aldattım,boynuzu takdım,sürekli trip atıyorum sana ne desem kabul ediyorsun,yeter yani.
-Ben seni haketmiyorum. Manası: Geçmişimde sevdiğim kadın olmadı hiç,genelde sevişirim.
-Sen çok güzel bir kızsın,bulursun etrafından. Manası: Hayatımda senin kadar çirkininide görmedim,haydii başka kapıya.
-Senin beklentilerine isteklerine cevap veremem. Manası: Ciddi bir ilişki istiyorsun,benim bünye alışık değil,evlilik falan ters işler bana.Acıkcası popom yemiyo.
-Ben iyi biri değilim sen bana fazlasın. Manası: Aslında hem cinsel sorunlarım var,hemde senin kültürün,karakterin benden üstün olduğu için kompleksliyim seni taşıyamam.
-Sen mutlu olmayı hakediyorsun. Manası: Ben seni mutlu edemem,o potansiyel yok bende.
-Sorun sende değil bende. Manası: Sorunluyum ben açıkçada diyorum,anladın mı şimdi davranıslarımın nedeni,aslında sorun var kafamda.
-Sıkılıyorum senden değilde ilişkiden sıkıldım. Manası: Veda sözlerim bitince arkadaşlarla eğlenmeye gidicem,yeni bikaç kız var,napsam onu düşünüyorum.
-Sana alıştım,birbirimize daha fazla bağlanmadan bitirelim. Manası: Güzelim uzun ilişkiler,ciddi olaylar bana göre değil,çiçekten çiçeğe gezerim ben.
-Hoş çakal. Manası: Ben iflah olmaz çakal gibi bir adamım,hoş adamım yani elli mi sallasam ellisi,hatta şu an yan masadaki kadının dekoltesine kitlendim,ayrılık konuşmamız bitsinde yanına mı gitsem ne yapsam?

Biricit bu sözlerin hepsini duymanın haklı gururu içinde,Noel Babadan ayrılmayı düşünmeyen bir adam istemeye karar verdi,biricitinkide can sonuçta,ayrıl ayrıl nereye kadar.
Resimler alıntıdır.

32 yorum:

  1. noel baba duy biricitin sesini, yolla artık ona adam gibi birini

    hemen hemen hepsi doğru geldi bana da:) bunun kız versiyonunu da yapmak lazım... sonra bununla kıyaslayıp, ortaya karışık bi tez sunmak lazım okuyuculara. hadi biricit:)

    YanıtlaSil
  2. Ninicim benim aklımdanda buna benzer bır fıkır gecmıstı,bıkac gune yazarsam gorursun :)

    kız versıyonunda,bır kadın ne dıyorsada doğru manada dıyordur,onuda bır erkek yazmalı aslında :)

    Ahh noel baba ahh duy bızı :))

    YanıtlaSil
  3. seni mutlu edemem, ikimiz mutlu olamayız, üzülmeni istemiyorum gibi lafların üzerine gidersen biraz. ben mutlu değilim!! diye doğrusunu söyletebiliyorsun.:D "sen bana fazlasın" ile birlikte kombo edilince.. tam ayrılık konuşması işte. :) kompleksli tiplemeler yahu, aklıma geldikçe gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  4. vallahi doğru! biricit ya "sen çok iyisin"in açıklaması acı gerçek gibi çarptı yüzüme! hakkaten ne dese kabul ediyorum ondan çok iyi olurum ya, vay anasını yaa! salaksın kızım Kuul'umsu! :))

    YanıtlaSil
  5. Haplo bende gülüyorum :)) sonradan anlasılıyor ne dedıklerı :)

    YanıtlaSil
  6. Kuul'umsu Kadın bende cok iyiyim yani salağım :))

    YanıtlaSil
  7. :) İnan biricit tüm bu sözleri kadınlarda söylüyor :) harfi harfine dogrudur yani. Ayrılmak istemenin dolambaçlı sözleri :)

    YanıtlaSil
  8. PesimisT oyle ama :))
    bu arada senın bloğun kapandı mı? yayın yok neden?

    YanıtlaSil
  9. Aslı orası oylede keske herkes durustce ne dusunduğunu soylese bu kadarda sorun kalmazdı,ama belkıde karsındakını ıncıtmemek ıcın soylenıyordur :)

    YanıtlaSil
  10. Kapanmadı, Fısıltı' ya yazıyorum gizli saklı.

    YanıtlaSil
  11. acaba bunlar bahane değil de, gerçek olabilir mi? Hiç ayrılmak isteyen taraf olmadığımdan bilemedim...
    sonuçta bahane de olsa gidene bay bay...

    YanıtlaSil
  12. PesimisT banada davetıye gonderır mısın goremıyorum ben,haber kaynağındada gorunmuyor ? :/

    YanıtlaSil
  13. FRAGİLE daha oncekı ılıskılerım coğunda ben terketmısım,ama sonrasındada pısman olmusumdur nedendır onuda ben bılemedım :)) ama ayrılırken genelde boyle sozler soylenır.
    Mutluluklar dılenır vs vs.. ne kadar doğru bılemıyorum ınsanları kırmamak mı doğru yoksa gerceğı soyleyıp kırmak mı?

    YanıtlaSil
  14. Terk ederken yalan olduğu gün gibi açık "daha iyilerine layıksın" gibi bedavadan tesellilerin kırıcı, "seni artık sevmiyorum" yada "başkası var" gibi dürüstlüğünde üzücü olabileceğini düşünmekle birlikte hiç ayrılık olmamasından yana oyumu kullanıp sonuçların açıklanmasını beklemeye çekiliyorum. Diğer bloğum ürkünç, özel ve kimse yok,üzgünüm davet gönderemem :)

    YanıtlaSil
  15. ha ha ha çok eğlendim. bazılarını ezberleyim lazım olur. ama en gıcığı arkadaş kalalım bence.
    :)

    YanıtlaSil
  16. PesimisT peki sen bilirsin :) ılıskılerde hıcbır zaman yalana gerek yok ayrılırkende gerek yok benım gorusum :)

    YanıtlaSil
  17. deeptone :)) lazım olur tabıı bunlar en cok soylenenler aklınıza gelen baska varsa yıne ekleyebılırsınız,ama durust olmak herzaman daha ıyıdır.
    ben asla arkadas kalamam eskı sevgılıyle.

    YanıtlaSil
  18. ben de asla kalmam. hatta bi daha görmem ve selam bile vermem. görürsem çok kötü olurum çünkü.
    :)

    ama "arkadaş kalalım" bence en kötü söz.
    :)

    YanıtlaSil
  19. sımdı kımseyı kınamak ıstemem ama sacma bı durum arkadas kalmak sonucta ne konusacaksınız eskı sevgılınızle alısverıse mı gıdeceksınız yoksa yenı sevgılılerınızı mı anlatacaksınız bırbırınıze,bıde aranızda bır cekım varsa engel olabılecek mısınız?
    bence yok modern olunur dıyede bırsey yok,oyle modern olmam ben :)

    kendıne ıyı bak var bıde bak onu unutmusum:) yanı sonucta ayrılmıssınız kendıne ıyı baksa ne olacak sankı gorecek mısın zaten terkederek uzduğun yetmıyor mu? :)))

    YanıtlaSil
  20. ebeeet hiç konuşmamak daa iyi. unutmak. hiç yorum da yapmamak.
    :)

    YanıtlaSil
  21. :) eskılerı unutmak en ıyısı cok haklısın

    YanıtlaSil
  22. ulannn bir tane sevgilim olmadı şöyle bir cümle duyamadan gidecem cosmostan beeee !


    mucuk bebek

    YanıtlaSil
  23. aman duyma kibritci kız, bu sözlerin hepsinide duyduğunda yalnız kalıosun :) umarım sevgi sözcükleri duyarsın sevdiğinden :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  24. koptum okurken ya :D bu erkekler yok mu hepsi birbirinden öküz ya!

    YanıtlaSil
  25. Bende aşkı ararken öküze denk gelen,arıza çekili bir insanımdır :)) doğru dıosun Larien :)

    YanıtlaSil
  26. hooop hooop hepsi öküz.. aşk olsun yaaa hepsi deme bari %99'u falan de de bizde alınmayalım :))

    YanıtlaSil
  27. aslında şimdi öküzlerede hakaret etmeyelim,hem faydalı hemde sevimli hayvancıklar.. :)
    % 99,9 unuz biraz ilginçsiniz öyle diyelim :D

    YanıtlaSil
  28. -Sen mutlu olmayı hakediyorsun. Manası: Ben seni mutlu edemem,o potansiyel yok bende.
    -Sorun sende değil bende. Manası: Sorunluyum ben açıkçada diyorum,anladın mı şimdi davranıslarımın nedeni,aslında sorun var kafamda.

    özellikle bu 2 maddeye imzamı atarım. :)

    YanıtlaSil
  29. Ben duymadım bu sözleri hiç sanırım hayatımda odun olan bu insan ben oluyorum :D

    YanıtlaSil
  30. estagfırullah canım:) bence sanslı olmalısın belkıde:)

    YanıtlaSil