26 Kasım 2013 Salı

#syafroditeventi Afroditler Buluştu :)


24 Kasım pazar günü Sende İncel ve ben çok güzel bir blog buluşması gerçekleştirdik. Blogumunda 2. yılı bitirmesini de buluşmamızda kutlamış olduk :) Dejavu Bistro Cafe'de Bakırköy'de gerçekleştirdiğimiz  #syafroditeventi 'ne gelen birbirinden özgün yazılarıyla tanıdığım, kozmetik, makyaj,moda,cilt bakımı, güzellik, bakım, alışveriş ve seyahatler hakkında yazılar yazan blog arkadaşlarımın hepsine geldikleri için tek tek teşekkür ederim, umarım güzel bir pazar yaşamışlardır:) Bizi yalnız bırakmayan, birbirinden değerli, birbirinden harika sponsor firmalarımıza ise tek tek çok teşekkür ederim, destekleri ve yanımızda oldukları için.41 tane sponsorumuza 41 kere maşallah nazarlar değmesin diyorum:) Dejavu Bistro Cafe'ye ikramları ve bizleri ağırladıkları için çok teşekkür ediyorum.:) Kafeleri gayet hoş, tasarımını çok beğendim, kahveleri ise harikaydı:)










Blogger arkadaslarımı haberli, habersiz çekmeyi ihmal etmedim :)





By Ivan'ın bizlere özel hazırladığı cupcakelerimiz:)







By Ivan'a çok tesekkurler kendileri gelip hem cupcakeleri hem de pastalarını hediye ettiler:)


Biricit'e özel cupcake:)

Sponsor firmalarımızdan Ceres Kozmetik yeni ürünleri hakkında bizleri bilgilendirirken;





Sponsor firmalarımızdan Eczacıbaşı Schwarzkopf yetkilileri ürünleri hakkında bizleri bilgilendirirken;

Sponsor firmalarımızdan Mihera ürünleri ve projeleri hakkında bizleri bilgilendirirken;
















By Ivan bizlere özel,tam da güzellik bloglarına yakısacak bir pasta yapmıstı :)













Sende İncel ve Biricit :)

Pastamızın başında hatıra fotograflarımız:)

Sende İncel,  İlknurundunyasi ,Biricit, Audreyinsekerleri, Gulshendogan











Dejavu Bistro Cafe'nin etkinlik sonrası biz dinlenirken yaptıkları kahve ikramları:)



Sende İncel ve Morhastasi ile kafeden ayrılmadan önce içtiğimiz kahveler :)


Alix Avien, Krauterhorf,Mr. Asam,İnanır Group,Panel Kırtasıye, Ceres Kozmetik, Eczacıbaşı Schwarzkopf,Ross Pharma ve Mihera (özel tasarım sürprizlerini merakla bekliyoruz:)) firma yetkililerine ise davetimize katıldıkları, ürünleriyle ve çalışmalarıyla ilgili bizi detaylıca bilgilendirdikleri için çok teşekkür ederiz. Dejavu Bistro Cafe'ye bizi ağırladıkları için çok teşekkürler:) By Ivan'a ise harika sürprizleri ve pastamız için çok teşekkür ederiz. Sponsor firmalarımızın hediyelerini denemek içinse sabırsızlanıyorum:)

 Gıdadan, kozmetik,makyaja, aksesuarlara,cilt bakımı ürünlerine kadar birbirinden mükemmel sponsorlarımız Afrodit Etkinliğimize destek oldular:)
Sponsor firmalarımız:)
Saatiniyarat'a ,Filiz Makarna'ya,Becel'e ,Dr. Oetker'e ,Nestle Nesfit'e 
Ross Pharma,Alix Avien'e ,Koi Tokyo'ya,Kozmopoli'ye, Hunca Kozmetik'e 
Eczacıbaşı Schwarzkopf'a ,Turuncu Kasa'ya , Africology'e 
Anne Bebek Dergisi'ne , Pastel'e, Eeose'ye ,The Body Shop'a 
Cyrene'e,Dore Çorap'a ,Ceres Kozmetik'e 
Ixora Parfüm'e ,Krauterhof ve M. Asam'a ,Kotex'e çok teşekkürler:)
İnanır Group'a , Kryolan , Sothy's,Babor, Thalgo , Nubia 'ya , 
Match Kozmetik'e , Eyup Sabri Tuncer' e , Doa Kozmetik'e , Panel Kırtasiye'ye ,Molped'e ,Haranvölgyi Anti-Ageing'e , Citybeauty'e ve Dermostil Cosmetic'e çok teşekkürler :) Hediyelerini merak ediyorsanız buradaki yazımda görebilirsiniz:) 

Sende İncel 'e etkinliğimizde ki emekleri için tesekkur ederim, güzel bir ortak çalışmamız ve güleceğimiz, anacağımız çok güzel anılarımız oldu:) Başta Sende İncel olmak üzere katılan bütün blog arkadaslarıma tesekkur ederim, umarım beğenmişsinizdir güzel vakit geçirmişsinizdir, benim açımdan çok keyifli ve tadı damağımda kalan bir buluşma oldu, en kısa zamanda başka etkinliklerde görüşmek üzere :) 
Son olarak Bakırköy Hayat ve Bakırköy Ekspres Gazetelerindeki haberimizi yazıları içinde tesekkur ederiz :)


Biricit; #syafroditeventi buluşmasına katılan tüm sponsorlara ve tüm Afroditlere sevgilerini gönderiyor..:)

22 yorum:

  1. Çok güzel bir gündü Biricitim herşey için çok teşekkür ederim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederiz canım memnun olmana beğenmene cok sevindim :) biz tesekkur ederiz katıldığın icin ayağına sağlık:)

      Sil
  2. Cok guzel bir etkinlik oldu cnm hersey icin tekrar tesk ederim emeginize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederiz canım beğenmene cok sevindim geldiğin icin tesekkur ederim ayaklarına sağlık:)

      Sil
  3. Seni tekrar gordugume, diger arkadaslarla tanistigima çok sevindim. Cok güzel bir gündü. Çok yoruldunuz herşey için çok ama çok teşekkür ederim :) tekrar görüşmek dileğiyle kocaman öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende cok mutlu oldum seni yine gorduğum icin:) geldiğin icin cok tesekkur ederim tatlım bende opuyorum senide bebeğide :))

      Sil
  4. Tanıştığımıza çok memnun oldum ve etkinlikte çok eğlendim :) Ellerinize sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok memnun oldum canım tesekkurler geldiğin icin :) beğenmene sevindim,sevgiler:)

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlikti herşey için çok çok teşekkürler elinize emeğinize yüreğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım cok tesekkur ederim guzel yorumun icin :) rica ederiz beğenmene cok sevindim ayağına sağlık tanıstığımıza cok memnun oldum:)

      Sil
  6. Cok cok guzel bir etkinlikti canim. Katildigim ilk etkinlik oldugu icin bendeki yeri her zaman ayri olacak :) seni ve diger arkadaslari tanidigima cok memnun oldum :) emeginize saglik Sevinc ile birlikte. olaganustu hediyeler icin de sponsorlarimiza cok tesekkur ediyoruz bu aradaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya söylemeden geçemiyeceğim çok pozitif bir elektiriğin var canım çok güler yüzlüsün çok tatlısın..Maşallah..

      Sil
    2. kırmızılalecim bende seninle tanıstığıma cok memnun oldum cok tesekkurler geldiğin icin ayağına sağlık, sponsorlarımızda harikalardı,sevgiler:)

      Sil
    3. morhastası canım benim cok tesekkur ederim guzel yorumuna bende seni cok samimi ve icten buldum cok tatlısın masallah yine gorusmek uzere insallah :) opuyorum sevgiler:)

      Sil
  7. Her şey çok güzeldi Teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Elbiseni cok hosh,zarif buldum biricit.ay o pastaya nasil kiydinizzz.canim yaninda oturan hangi blogger arkadash?.cok zarif bir kiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanımdaki sende incel en son fotograflarda diyorsun değil mi:)) tesekkur ederim elbisem icin cok özenmiştim:) o pastaya kıydık cunku cok lezzetliydi:))

      Sil
  9. Biricitim çok güzel bir etkinlikti iyi ki tanıdım sizi :* emeğiniz için çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende iyi ki tanıdım canım memnun oldum tanıstığımıza :) yine gorusuruz insallah rica ederiz :)

      Sil
  10. Çok hoş bi etkinlik olmuş cidden, katılmayı çok isterdim :) bi dahakine diye umuyorum :)
    Dejavu cafeye de kahve falı için gitmiştim bi kaç kez, çok hoş bi yer seçmişiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) baska bir sefere umarım karsılasırız.
      Dejavu Cafe cok guzel bir yerdi zaten cok sevdiğimiz icin tercih ettik :)

      Sil