2 Ocak 2012 Pazartesi

Güzellik Sırlarım


Yıl gelmiş 2012'ye artık dayanamadım ve güzellik sırlarımı açıklamaya karar verdim.Görende beni güzel sanacak,aslında çok çirkin biriyim.Ama bakıma çok önem veren biriyim.Çirkin ve bakımlı biriyim kısacası.
Şimdi sizlerle yıllardır yapmış olduğum,hatta kocakarı ilacı diyebileceğiniz ama bir o kadarda faydalı olan bakım kürlerimi açıklıyorum.

-Saçlar için; saçlarıma sanırım önem veriyorum,uzun saçlıyım,çok çok eskiden birkaç kez kestirdim,ama genelde uçlarını aldırıyorum.Beslemek için ayda bir kere çiğ yumurtanın sarısı ve bademyağı ile saçıma maske yapıyorum(saf zeytinyağı varsa birkaç damla katabilirsiniz),sonrasındada şampuanla yıkayıp duruluyorum.
Sirkeyi mesela bazen kepek oluştuysa,yada parlak olmasını istiyorsam bazı zamanlarda,şampuanla saçlarımı yıkadıktan sonra ıyıce durulayıp,bir kabın ıcıne bıraz sirke ve su katıp saçıma döküyorum,sonrasında iyice duruluyorum.
-Kirpikler&Kaşlar için; yine bademyağı karşımıza çıkıyor,pamuğa biraz bademyağı döküp,kaşlarıma ve kirpiklerime gece yatmadan önce sürüyorum,bu işlem kirpiklerinizin ve kaşlarınızın uzamasını,beslenmesini sağlıyor.
-Yüz,göz için; yüz maskesi,yumurtanın beyazını yüzünüze maske olarak kullanabilirsiniz,cildinizin sıkılaştığını ve yağlı ise kuruduğunu hissedeceksiniz.
Yüz için mesela buzuda kullanabilirsiniz,biraz buzu cildinizde,yüzünüzde gezdirin,ne kadar ferahladığınızı hissedeceksiniz.Ayrıca makyaj öncesinde,buzu yüzünüze sürmeniz makyajınızın uzun süre cildinizde kalmasını sağlayacak,göz altlarındaki torbacıklarınızın inmesini sağlayacak.
Gözlerinizi dinlendirmek için içtiğiniz çayın kalanına bir pamuğu batırıp,gözlerinize koyup 10 15 dakıka gözleriniz kapalı beklersiniz,gözlerinizin gerçekten dinlendiğini göreceksiniz.Salatalığın kabuğunu soyup yüzünüzde alnınıza,yanak ve boynunuza koyup 15 20 dakika bekleyin.Buda cildinizi nemlendirecektir.Yüzünüz için gülsuyunu pamuğa döküp cildinizi temizlebilirsiniz,ayrıca sıcak su buharı ile yüzünüzdeki gözenekleri açıp,cildinizdeki siyah noktalardanda kurtulabilirsiniz.
Gözlerinize bir damla limon sıkıp,gözlerinizin parlak görünmesini sağlayabilirsiniz,fakat çok acıyor,denemeden önce bunuda düşünün,sonrasında bolca suyla yıkayın,ben hepsini yaptım,herhangi bir yan etkisi yok,saydığım şeylere alerjiniz varsa denemeyin.

Genelde makyaj malzemelerimde avon ürünlerini kullanıyorum,yüz maskelerini,makyaj malzemelerini,yüz için kırışıklık,selülit kremlerini,sıkılaştırıcı ürünlerini.25 yaşımdan sonra kırışıklık ürünlerini kullanmaya başladım.Dove'un yüz nemlendiricisini kullanıyorum(hıyarlı olan),diğer nemlendiriciler cildime uymadı gerçekten. Diadermine'nin makyaj temizleme ürünlerini kullanıyorum,çünkü cildime tek uygun ürün bu,diğerleri hep alerji yaptı cildime.
Saç için Pantene ürünlerini kullanıyorum.Saç boyası için Palette ve Koleston'u tercih ediyorum.
Bioder'in tüy azaltıcı ürünlerini kullanıyorum bide bunuda söylemeden geçemedim,gerçekten faydasını gördüm.

Peki siz neler kullanıyorsunuz ve güzellik için önerileriniz neler?

Biricit eyeliner sürmeyi de öğreneydi iyiydi,asıl güzellik insanların kalbindedir diyen biricit acaba güzelliğin sırrını bulabilecek mi?

resım alıntıdır

46 yorum:

  1. vaay biricit'im cidden ne kadar özen gösteriyorsun kendine maşallah :))

    ben üşeniyorum ya.uğraşamıyorum bu kadar :) makyajım varsa silmeden asla uyumam ama..köpük temizleyicisi var avonun, o çok hoşuma gidiyor.iyice duruluyorum.haftada birkaç kere tonik kullanıyorum..bi de arada peeling yapıyorum.ben en çok peeling yapmayı seviyorum.resmen nefes alıyor cildim,çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  2. ben bile eyeliner ın kullanabiliyorsam eğer sen gözüne picasso resmi çizersin .

    sirkeyi kepek olunca ben de yaparım . pantene asla kullanmam feci zıtım o markaya sana da bırakmanı tavsiye ederim bir fransız kadını kıçını bile yıkamazmış marken şampuanlarıyla .

    bir de güzelliğin sırrı bulundu ki bknz; sen !

    :)

    YanıtlaSil
  3. Poliganum yok sekerım yaa mıllet neler yapıo,bızımkı yıne az kalır :)) evet makyaj temızlığıne bende onem verırım,cıkarmadan asla uyumam.Peelingte güzel birşey :)

    YanıtlaSil
  4. kibritci kız valla billa eyeliner özürlü bir insanım,rimeli zor sürüyorum,kirpik kıvırtıcı denen aletın cok faydası var o yönde :))
    Fransaya bende gıcık oldum,ama yurt ıcıne gıren bır urunu sokmamaları lazım,her yerden toplanılsın o zamankı bızde almayız,bıreysel boykot ne derece?bı ara amerıka boykot edıldı,hala kola ıcmeye hamburger yemeye devam edıyoruz ama.
    ayrıca tesekkur ederım,o senın güzel gören gözlerinin güzelliği :)

    YanıtlaSil
  5. saç için olanı yarın deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. cherry ayda bır kere yap bırkac ay sonrasında saçlarının güçlendiğini farkedeceksin :)

    YanıtlaSil
  7. varoluşundan güzel olmayan bir kadın ne yaparsa yapsın ol-maz.

    YanıtlaSil
  8. denenmiş tavsiyeleri seviyorum,tşkler biricit:)

    çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır :p sende çok bakımlısın eminim çokta güzelsindir, hayalimde biricit jones gibisin :)

    YanıtlaSil
  9. seni okurken yoruldum be birıcıt.
    saçlarıma sampuan syoss kepege karsı etkili. cok işime yaradı.
    kuaförüm global ürünleriyle brezilya fönü yaptı. artık yumusacık ama daha cabuk yağlanıyor.
    vücut losyonum aloe veralı j baby oil. ama ıslak ıslak sürülecek.
    makyaj ürünüm pudra ve fondöten avon 30 ya üstü
    makyaj temizleyici yves roches papatyalı.
    el ve ayak peelingim şeftalili bişi. ama ismi aklımda değil istanbul fatih zazahandan almıstım.

    sanırım bu kadar. bu arada cildim cok kurudur

    YanıtlaSil
  10. ben de yapıyım diye heves edip üşenip yapamayanlardanım bunları hele ki saçlarıma hiç bakım yapmıyorum vahlar bana! belki 2012'de yaparım ha? :)
    benden de tavsiyeler var; buz kalıplarına maden suyunu dokup donduruyoruz donunca yüzümüze uyguluyoruz, hem temizliyo hem dinç görünüm sağlıyo, yaz için uygun bu gerçi :)
    diyeri de bi tatlı kaşığı toz şeker, 1 çay kaşığı limon, 1 çay kaşığı zeytinyağ karıştırıp yüzümüze ovarak sürüyoruz gözenek açıyo siyah noktalar gidiyo. üstüne de 1 çay kaşığı bal, 1 çay kaşığı yoğurt karıştırıp maske yapıyoruz 20 dk bekliyoruz. bebek poposu gibi yumuş cildimiz oluyooo! sevgiler öpçükler biricitim! :))

    YanıtlaSil
  11. bütün kadınlar varoluşundan beri güzeldir Bora Gurcay :)) gercı benı anlatmıssın ben harıc,bana ne yapsamda guzellesemıyorum :D

    YanıtlaSil
  12. ∂єкσяαρѕυωαѕуση tesekkur ederım o senın guzellığın :) aslında saç rengi olarak hürrem sultanın saç rengine sahibim,brigette jonesa kilo açısından çok benziyorum,biricitin esmer haliyim :)

    YanıtlaSil
  13. Femme Fatale tesekkur ederım tavsiyelerin için,16 gün sonra bende artık 30 yaş üstü ürünlere yönelmeye başlayacağım,yves roches çok iyi bir marka,şu avon ürünlerim bitince kırışıklıklar için ya vichy yada yves roches düşünebilirim,ayak bakımı için bende meyveli birşey kullanıyorum adı benımde aklıma gelmedi.Fatih'te zaten harika şeyler var.
    Cildin kuruysa yumurtayı deneme sakın :) doğal yolları kullanmak,doğal ürünler herzaman daha iyi gibi geliyor bana,sonuçta çoğu kozmetik yada temizlemenin reçetesinde doğal ürünler var.

    YanıtlaSil
  14. Kuul'umsu Kadın saçlarına özen göster canım benım,bır kadının en guzel gosterebıleceğı yer saçlarıdır :) buz kalıplı maden sodasını denıcem musaıt bır zamanda,maden suyu cok ıyıymıs cılde duymustum tvden galıba :) yüz maskesi tarifinide kesin yaparım,gerçi yiyedebilirim o malzemeleri :))

    YanıtlaSil
  15. kendine haksızlık etme , güzel olduğundan eminim canım..
    bana gelince ; makyaj yaptıysam temizlemeden yatmam , cildim kuru olduğu için duştan sonra vücuduma mutlaka nemlendirici sürerim , saçlarım için saç bakım yağı kullanıyorum ( otacıdan almıştım ), cildim için Olay ürünleri kullanıyorum benim cildime iyi geldiğini düşünüyorum . Daha önce Vichy kullanmıştım , o da iyiydi . Buz kalıplı maden sodası ya da sütü çok duydum ama birtürlü deneyemedim , mantıklı geldi ..
    herşey biryana içten gülümsemenin , insanı çok güzel gösterdiğini düşünüyorum , sevgilerimle biricitim ..

    YanıtlaSil
  16. Paylaşım için teşekkürler,saç için olan önerilerini deneyeceğim;)

    YanıtlaSil
  17. zeynepcim tesekkur ederım o senin kalbinin güzelliği :) makyaj temızleme konusu cok onemlı zaten asla temızlenmeden uyunmamalı,benım cildim eskiden çok yağlıydı ama şu sıralar pek değil,nemlendirici benim için kurtarıcı gibi.Olay'i duydum aslında deneyebilirim,Vichy'nin ürünleride çok etkiliymiş denemeyi düşünüyorum.Buz kalıplı sütü ilk kez duydum,ilginç ama faydalıdır bence.
    Söylediğin son cümle zaten en önemlisi,istersek dünya güzeli olalım,içten gülümsemedikten sonra neye yarar? sevgiler benden zeynepcim:)

    YanıtlaSil
  18. Followupfashion ne demek rica ederim,umarım faydasını görürsün :)

    YanıtlaSil
  19. Biricit bende eye liner süremeyenler ailesindenim :) bir türlü beceremiyorum, bir gün gözüm çıkıcak yani.

    Kirpik için yazdıklarını uyguluyorum iyi sonuç veriyor :)

    YanıtlaSil
  20. Makyaj yapmasam kendimi hepten bakımsız zannedeceğim yavv :) Ben anca saçı yıka kremle, yüzü yıka kremle, başka yok. Tabi ne saç ne yüz için sabundan uzak duruyoruz,sonuç iyi olmuyor :D Bende genelde Oriflame ve Avon'un ürünlerini kullanıyorum,çevremde oriflame ve avon satış temsilcisi arkadaşlar olduğundan :)

    YanıtlaSil
  21. biz de nasiplenmiş olduk :) teşekkürler biricit. nice seneler.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  22. Aslıcım biz napıcaz bılmıyorum kursu falan varsa gıdelım :) evet bademyağı iyi sonuçlar veriyor :)

    YanıtlaSil
  23. Dijital Günlük hergün makyaj yapmakta zararlı aslında,cildi dinlendirmekte gerekiyor,sabun asla kullanmıyoruz evet çok zararlı :) aynı sekılde benımde arkadasım satıyor ondan alıyorum :))

    YanıtlaSil
  24. LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI faydalanmıs olmanıza sevindim,mutlu yıllar dılerım,sevgıler :))

    YanıtlaSil
  25. Her gün makyaj yapmıyorum, zaten her gün uğraşılır mı, ben o makyajı bile silmeye üşeniyorum :)haha... Ben zaten makyajı kağıta yapıyorum,çiziyorum boyuyorum, günün sanatsal makyajını tamamlıyoruz :D

    YanıtlaSil
  26. makyaj malzemesi olarak mineral içeren doğal markaları tercih ediyorum. Fondoten, kapatıcı ve türevlerini hiç kullanmadım. Şampuanım kuaförümn önerisiyle Loreal matrix, saç köpüğüm narlı fruits çok güzel kokuyor :) haftada bir kez gül özlerinden yapılmış yüz peelingi ve nem maskesi yapıyorum. Son 2-3 aydır doğal gül özlü ürünleri keşfettim, çok sevdim :) Cilt bakım ürünlerim Murhad. Benden de böle işte :)

    YanıtlaSil
  27. Siyah rimel olmazsa olmazım,hiç boyanmasamda rimel sürerim.Yüz temizlemede ve nemlendirici olarak acıbadem sütünden asla vazgeçmedim ,hiç pişman olmadım.

    YanıtlaSil
  28. teşekkürlerr :) benim de cildimi beğenirler ama ben neresini beğeniyorlar anlamadım.Gül suyu sürerim yüzüme boynuma falan.Onun dışında da badem yağı kullanırım.Ben de avondan bakım kremi almıştım.Sadece birkaç gün kullandım onun dışında hiç kullanmadım.Zararı oldugundan degil,ben kremi falan her gün süremem.Öyle alışkanlıklarım yok hep unuturum :D Bi de sivilcelere önerin var mı ben krem kullanıyordum ama yıkanınca zor geçiyor.Kil maskesi nasıl sence :D? ^_^

    YanıtlaSil
  29. Dijital Günlük o zaman harıkaymıs sanatsal makyaja her zaman evet :))

    YanıtlaSil
  30. üç ünsüz içinde iki ünlü Lorealin saç ürünleride çok güzel,saç kremini bir ara kullanmıştım,gerçektende güzeldi,köpük kullanmıyorum pek saçlarım pırasa gibi,bigudiyle sararsam sprey kullanıyorum oda nadir.Genelde pırasa halindeyim :) Düz saç olduğu için fönde belli olmuyo,evet gül içerikli ürünlerde çok sağlıklıymış,denicem :)

    YanıtlaSil
  31. mehtap rimel en önemli makyaj ürünüdür.Acıbadem sütünüde denicem :)

    YanıtlaSil
  32. Volante cildinin güzelliği gülsuyundan olabilir :)
    25 yaşın üstünde değilsen maske yada bakım kremi olayına girmene gerek yok benim görüşüm,benim 18li yaşlara kadar sivilcelerim vardı,hatta sırtımdada vardı omuzlarımda falan :) bebek pudrasını her gece yatmadan sıvılcelerın olduğu bolgelerıne dokebılırsın,bır zararıda yok alerjın yoksa,talk pudrası bebek pudrası,sivilcelerini kurutur.Sabun kullanma yüzünü hep suyla yıka,dove sabunu kullanabilirsin bana iyi gelmişti,her cilde iyi gelir mi bilmiyorum ama sabun gibi yapmıyor.

    YanıtlaSil
  33. Hello, biricitconsungunlugu.
     Happy new year 2012.

     I was given many crops from your glorious works.
     We are far distantly each other, but this human interchange has cultural significance.

      Your time is yours, with your heart.
      The prayer for all peace.

    Close spring, ruma ❀

    YanıtlaSil
  34. göze limon sıkmak mı? kör olmaz mıyız ya? ben bir kez gözüme rimel kaçırdım, kör oluyorum sandım vallahi.

    YanıtlaSil
  35. çalıkuşu senın yorumun uzerıne uzmantvden baktım googledan vıdeoyu ızledım,kör olma değil ama gözkapağı şişiyormuş,öyle denildi,parlaklıkta katıyormuş,bılmıyorum belkı ben yanlıs yapıyorumdur zaten limonu bir damla sıkıyoruz komple hepsini değil ama ben bi zararını görmedim,haklıda olabilirsin.

    YanıtlaSil
  36. Hello,Ruma
    Happy new year 2012.
    Thank you loves..

    YanıtlaSil
  37. bence tehlikeli. denememek lazım.
    en iyisi çok mutlu olup mutluluktan gözlerinin içinin parlaması. hem gayet doğal, dimi ama :)

    YanıtlaSil
  38. çalıkuşu :)) mutluluktan gözlerimiz parlasa keske

    YanıtlaSil
  39. tabi ki Bebak! Acı badem sütü..

    YanıtlaSil
  40. Saadet tavsıyen uzerıne denıcem acıbadem sütünü :)

    YanıtlaSil
  41. Ben kahve telvesi kullanıyorum peeling ve nemlendirme işini bir arada yapıyor :)

    YanıtlaSil
  42. Nerissaa aaa gercekten mı deneyeyım bakayım :)

    YanıtlaSil
  43. Muhakkak dene :) O tür şeylerle çok ilgiliyim yaptıklarından sadece limon olayını denemedim. O göz damarlarını açıyor sadece parlak göstermek için değil iyi görme açısından da kullanılıyor. Ama bana çok mantıklı gelmiyor. Göz damarlarını açmak için döktüğümüz limon bir sürü gözyaşını akıtıyor göz suyu biterse kör olma gibi bir durum söz konusu. Çok uzun aralıklarla suyla karıştırarak kullanmanı öneririm kısacası :)

    YanıtlaSil
  44. Nerissaacım denıcem kahveyı:) türk kahvesını kırk yılda bır ıcıyorum normalde nescafe ıcerım hep,ama ıctığımde denıcem:) lımon suyu olayını ıse 6ayda bır falan yaparım,pek arastırmadım acıkcası bılımsel olarak sağlığa zararlı mı dıye dedığım gıbı kocakarı ılacı gıbı bısey,zaten surunce cok acıyor dedığın gıbıde cok uzun aralıklarda yapılmalı kımse denemesın dıyede eklıyım sorumluluk kabul etmem :))

    YanıtlaSil
  45. Kas ve kirpikler icin ayni seyleri uyguluyoruz cnm:) saca yilan yagi ve sampuanin icine cam terebentini dokmekte cok iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bademyağı cok faydalı canım:) sac ıcınde denıcem dedıklerını:)

      Sil