20 Ocak 2012 Cuma

İlk Hediyem Geldi :)


Hayatım boyunca kadınlar ve erkekler tarafından kullanılmış biri olarak bu kitap bana insanların sırrını çözdüreceğe benziyor :) İlk defa hediye kazandım,bugün kargoyla ulaştı kitabım,çok sevindim.:)  İzlenimlerin Derinliği bloguna çok teşekkür ediyorum.Kültür,sanat,sinema,tiyatro,kitaplar ve hayata dair herşeyin yer aldığı harika bir blog..

Hediyem İnsanın Kullanma Klavuzu Ve Karar Verme Rehberi  kitabı :)

çok güzel bi sekilde paketlenmiş ve harika bi notla bana geldi,beğenerek okuyacağıma eminim,Brai'ye kucak dolusu sevgiler :)

Biricit ilk hediyesini kutlamak için hemen bi kahve yapmaya gitti,2012 onun için çok şanslı geçeceğe benziyor.

16 yorum:

  1. Ayy bu güzel sözlerinden sonra ne desem ki acaba, yanaklarım kızardı, utandım sanırım :) Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım benim. Umarım beğenerek okuyacağın bir kitap olur. Çok öptüm, kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. brai teşekkür ederim bende tekrar :)) beğenerek okuyacağıma eminim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Biricitim çok sevindimm :) iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  4. Aslıcım bende cok sevındım,darısı basına :)) okuyup buradan kıtapla ılgılı dusuncelerımıde yazarım..:)

    YanıtlaSil
  5. biricik biricit'im, çekiliş kazanınca şeytanın bacağını kırdın, belki bu bir milat olur senin için ;) bol şanslı günler, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. ha ha ha öğrencen yani. iyi öğrenirsen bize de annat ama unutma.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Mayacım evet şeytanın bacağını kırdım bu sefer :)) saol canım sanada bol sanslı gunler sevgıler :)

    YanıtlaSil
  8. deeptonecum kendım öğrenmekle yetınmeyıp,sızlerede anlatıcam okuduktan sonra :))

    YanıtlaSil
  9. oku da bize de tüyolar ver,belki bunsdan sonra kullanılmayız değil mi ama ?sevgiler

    YanıtlaSil
  10. otuzundan sonra ınsallah canım :) sevgıler

    YanıtlaSil
  11. ben de sana hediye yollamak istiyorum! çekilişsz kurasız! sevmiyorum o muhabbeti hiç:) ama mutlu oluyorsan bu kadar, ben de bir şey yapacağım sana

    YanıtlaSil
  12. ninicim ne yollayacaksın :))) cok merak ettım canım benım,dayanamıyorum o kadar cekılıs varkı kampanya ınsanı mı oldum nedır :))) tesekkur ederım canım,hobi gibi oldu bende :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir kitaptır bu.
    sindire sindire oku. Ok? :)

    YanıtlaSil
  14. Zeugmacım sımdı bı kıtap okuyorum sonlarına geldım bıtınce hemen baslıcam guzel bı kıtaba benzıyor :) sındırerek okucam :))

    YanıtlaSil
  15. Merhabaaa,

    Eda'nın blogta(stildirektörü) izleyici ayarlarımı düzeltirken sizi gördüm bricit ilginç geldi bir bakayım bu bloga dedim ve çok keyif aldım:) Sevgiler...

    Bu arada blogumda 2 ayrı hediye çekilişi var senin de takipçilerinden katılmak isteyen olursa buyursun beklerim, çok teşekkür ederim:-))
    http://papis-style.blogspot.com/2012/01/blogumun-1yili-adina-yine-cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
  16. PAPİŞ STYLE merhaba hosgeldınız,bende hemen blogunuza ve guzel cekılısınıze gelıyorum :) sevgıler,tesekkur ederım bende:)

    YanıtlaSil