15 Kasım 2013 Cuma

Ixora Pastel Serisi Parfümleri Deneyimim


Ixora, yeni lansmanı yapılan Ixora Pastel Serisi Parfümlerini denemem için gönderdi, kendilerine çok teşekkür ederim. Bir parfüm sever ve güzel kokuları çok seven birisi olarak bu jestlerine çok sevindiğimi belirtmeliyim :) Kokularından bahsetmeden önce şişe tasarımlarını da beğendiğimi söylemeliyim. Her parfüm için ayrı ayrı şişe dizaynları var ve kutuları da gayet şık buldum. Hem doğal hem de kalıcı olan Ixora Pastel Serisini yakından inceleyelim :)

Strawberry Ixora Parfüm

Buram buram çilek kokan bu parfüm kırmızı şişesinde, meyve ve özellikle de çilek sever kadınları bekliyor:) Benim gibi çilek kokusuna bayılıyorsanız, favoriniz olacak bir parfüm. İçeriğinde kırmızı meyveler, süt, çilek, musk barındıran bu parfüm günlük kullanım için daha uygun bir parfüm. Ağır bir kokusu yok, çileğin afrodizyak etkisini de içinde bulundurduğunu varsayarsak kadınlar için ideal bir parfüm :) Çok beğendim:) Çilekli kremleri de çilek kokusundan dolayı çok sevdiğim için, bu parfüm ile beraber harika bir uyum sağladı benimle:)

STRAWBERRY
KOKU AİLESİ: MEYVE (FRUITY)
KOKU NOTALARI: ÇİLEK, KIRMIZI MEYVELER, SÜT, MUSK






White Musk Ixora Parfüm

Hem gece hem de gündüz kullanılabilecek bir parfüm. Egzotik bir kokusu var, çiçek kokularını sevenler için ideal, zambak ve yasemin kokusu daha ağır basıyor, çiçeksi bir karışımın içinde kaybolmak isteyen kadınların tercihi olacağını düşünüyorum. İçeriğinde ki Yasemin kokusu ferahlık ve temizlik hissi vermesinin yanı sıra, parfümün kokusunu dahada güzelleştirmiş. Favorilerimden olan bir koku oldu :) Beyaz misk adı üzerinde misss gibi kokacaksınız :)

WHITE MUSK
KOKU AİLESİ: ÇİÇEK, ODUNSU, MUSK (FLORAL WOODY MUSKY)
KOKU NOTALARI: MUSK, İRİS ÇİÇEĞİ, ZAMBAK, YASEMİN, GÜL, AMBER


Cherry Blossom Ixora Parfüm

Japon Kiraz Çiçekli Parfümleri denediyseniz veya kullandıysanız, bu parfüme bayılacaksınız çünkü harika bir kokusu var, gizemli, egzotik, afrodizyak etkileri olduğunu düşünüyorum. Manolya, kırmızı elma, sandal ağacı, musk ile japon kirazı çiçeğinin muhteşem bir karışımı olmuş. Bayıldığım bir koku oldu:) Şekerli ve çiçekli kokuları sevenlerin de favorisi olacak,çok güzel bir aroması var bence:)

CHERRY BLOSSOM
KOKU AİLESİ: ÇİÇEK-YEŞİL NOTALAR (FLORAL GREEN)
KOKU NOTALARI: JAPON KİRAZI ÇİÇEĞİ, MANOLYA, MUSK, KIRMIZI ELMA, SANDAL AĞACI


Jasmine Ixora Parfüm

En merak ettiğim ve yine çok beğendiğim bir koku oldu. Adı gibi buram buram yasemin kokusu barındıran bu parfüm bence gece kullanılacak bir parfüm. Hem çok egzotik hem de oryantal bir kokuyu barındırıyor. İçeriğindeki neroli, vanilya, sandal ağacının yasemin ile karışımı, harika bir parfüm oluşturmuş. Özel günler için veya davetlere giderken tercih edilebilecek bir parfüm olacağını düşünüyorum, kokusu ağır değil ama gündüz kullanımına uyacak şekilde ki gibi hafif bir koku da değil, beğendiğim bir karışım olmuş:)

JASMINE
KOKU AİLESİ: ORYANTAL ÇİÇEK (ORIENTAL FLORAL)
KOKU NOTALARI: YASEMİN, NEROLİ, VANİLYA, SANDAL AĞACI




Coconut Ixora Parfüm

Hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız, tam size göre meyve aromalı bir parfüm:) Günlük kullanım için ideal, meyve aromalarını içinde barındıran bir parfüm. Hindistan cevizinin , vanilya, inci çiçeği, papatya ve musk ile karışımı, çok güzel bir koku oluşturmuş. Hindistan cevizi kokulu kreminiz varsa bu parfümle beraber kullanmanızın daha uyumlu olacağını düşünüyorum.  Beğendiğim bir koku oldu:)

COCONUT
KOKU AİLESİ: MEYVELİ, ÇİÇEK, GURME (FRUITY FLORAL GOURMAND)
KOKU NOTALARI: HİNDİSTAN CEVİZİ, VANİLYA, İNCİ ÇİÇEĞİ, PAPATYA, MUSK



Ixora Pastel Parfüm Serisini; Ixora Mağazalarından ve Bulsakalsak'dan satın alabilirsiniz. Ixora Parfüm'e bu güzel jestleri için çok tesekkur ederim, Ixora Pastel Parfüm Serisi hediye çekilişimize katılmadıysanız buradan alayım sizi:)

Biricit; Ixora Pastel Parfüm serisine bayıldı:)

6 yorum:

  1. kutular güzelmish:)Jasmine ni ayri bi hosh buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutuları da kokuları da super canım :) jasmine tam bir gece kokusu bence:)

      Sil
  2. bende ıxora hastasıyım yaklaşık 2 yıldır hiç bıkmadan usanmadan kokularını deniyorum kalıcılıklarına kokularına bayılıyorum bu seriyi çok merak ettim buralarda hiç görmedim :((( kredi kartı da kullanmıyorum nasıl ulaşsam ki bilemedim umarım çekilişini kazanırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni cıkan bir serisi ıxora mağazalarına yeni gelmiş olabilir:) internet uzerinden de www.bulsakalsak.com dan alabilirsin :) sevgiler ve bol sanslar dilerim :)

      Sil
  3. Aaaaa ben yeni tanıştım öyle güzel anlatmışsın ki şu an çantam, makyaj masam, ofiste ayrı ayrı bir sürü parfümüm olmasına rağmen yine de bakacağım =)

    YanıtlaSil