5 Ocak 2012 Perşembe

S*ktir Et


S*ktir Et kitabını yeni bitirdim ve güzel bir kitap olduğu için bahsetmek istiyorum.Kitabın asıl konusu hayatta başınıza gelen herşeyi olduğu gibi kabul etmek ve tüm yaşananlara S*ktir et demek.Aşk hayatınızda sorunlar mı var,iş arkadaşlarınızla anlaşamıyor musunuz? s*ktir et diyin ve rahatlayın..
Ne oldu başınıza ne geldi,işinizden mi kovuldunuz?Sevgiliniz sizi mi terketti?Kanser olduğunuzu mu öğrendiniz?Rejim yapmanız mı gerekiyor?Huzurunuz mu yok,mutlu mu değilsiniz,hayatınıza ve hayatınızdaki herşeye s*ktir et diyin ve rahatlayın.Can Yücel'in Bağlanmayacaksın şiiri geldi aklıma,bilirsiniz sözlerini;

Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne.
“O olmazsa yaşayamam.” demeyeceksin.
Demeyeceksin işte.
Yaşarsın çünkü.
Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki.
Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.

Ve zaten genellikle o daha az sever seni,
Senin onu sevdiğinden.
Çok sevmezsen, çok acımazsın.
Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin.
Senin değillermiş gibi davranacaksın.
Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de
korkmazsın.
Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.
Çok eşyan olmayacak mesela evinde.
Paldır küldür yürüyebileceksin.
İlle de bir şeyleri sahipleneceksen,
Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin.
Gökyüzünü sahipleneceksin,
Güneşi, ayı, yıldızları…
Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak.
“O benim.” diyeceksin.
Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan birşeylerin…
Mesela gökkuşağı senin olacak.
İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait
olacaksın.
Mesela turuncuya, yada pembeye.
Ya da cennete ait olacaksın.
Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın.
Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem
de hep senin kalacakmış gibi hayat.
İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak…

Ayrıca kitabın sonlarına doğru Chi Kung enerji tekniklerini öğrenip,s*ktir et teknikleriyle rahatlabiliyorsunuz.Kısacası hayat karşınıza gerçekleriyle çıktığı zaman,kabullenin,boşverin ve s*ktir et diyin.Kitabın 122. ve 123. sayfasını özellikle okurken dikkat edin.İnsanların sizin hakkınızdaki görüşlerini dikkate almayla ilgili,kişisel olarak alıp almamaktan bahsediliyor.İnsanlar ne söylüyorlar ve aslında ne söylemek istiyorlar,benim en ilgimi çeken konu kitapta bu oldu.Kişisel almayada s*ktir et diyin.

Hayatta hiçbirşey senden önemli değil !

koca bulamayınca Jaws 3d yi izleyen Biricit,jawsıda 3d bi halde gördüm ya,bi kocayı göremedim 3d,ne 3dsi normalini göremedim kocanın,aman s*ktir et dedi ve tv izlemeye devam ediyor.

24 yorum:

  1. Okudum bu kitabı demek isterdim :) daha dogrusu aldım yarısına geldim ve bıraktım :( şimdi okunmayı bekliyor..

    Ama Can Yücel'in bu şiirini çok severim çok..

    YanıtlaSil
  2. bıraz sıkıcı gıbı gıdıyor konu ama elıme alınca bırakamadığım zamanlarda oldu dün gece bıtırdım bende aslında daha once bıtırırdımde,usendım bıraz :)
    Evet şiir halini bide vurgularıyla dınleyınce dahada guzel oluyor:)harıka bır sıır,o sıırı sureklı dınlerdım kac sene once benı cok buyuk bır depresyondan cıkarmıstı..

    YanıtlaSil
  3. Bende zaman zaman okuyorum.İyi geliyor.Elimde okunmayı bekleyen kitaplardan bilerek yavaş yavaş okuyorum.:)

    YanıtlaSil
  4. Can Yücel'in şiiri olağanüstü.

    senin minik puntolarla yazdıkların ayrı şahane:)

    YanıtlaSil
  5. huyumkurusun bende yenı kıtap alıcamda ne alsam onu dusunuyorum :) yavas yavas okuyamıyorum,sırayla bıtsın yenısını alayım ben :)

    YanıtlaSil
  6. nini evet harıka bır sıır.. tskler :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel şiir ya bu kitabı okumam lazım hehe çok iiymişş her şeye demek s*ktir et diyor ooov :)

    YanıtlaSil
  8. ne geçmişe saplanıp kalacaksın , ne geleceğin düşlerini kuracaksın...
    ömür dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın...

    can yücel ' i çok severim , iyi ki şiiri bizlerle paylaştın ...

    son bölümde kendi hakkında yazdıkların için , kitaptan öğrenilen faydalı bilgilerin uygulama safhası diyebilir miyiz canım , çok şirinsin ...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. bende okudum bu kitabı. Ayrıntılara takılıp kalan bi yanım var. Herşeyin üzerime çok geldigi bi dönemdi. Gerçekten baya rahatlamıştım. Halada elimden geldiğince uygulamaya calısıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel anlatmışsın canım yaa,can yücele bağlamana da bayıldım..
    kitabı aldım ama ona sıra gelmemişti,öne çekeyim bari,merak ettim :)

    sevgilerrr:)

    YanıtlaSil
  11. Mia Wallace okuyabılırsın güzel bı konusu var :)) hayatındakı senı sınır eden herseye s*ktır et dıosun :))

    YanıtlaSil
  12. zeynepcim Can Yücel'in şiirlerini bende cok severım.Tesekkur ederım :)) faydalı bılgılerı uygulamaya yenı yenı gecıorum zaman zaman s*ktır et derdım,tabıı sımdı yontemını oğrenınce daha bılımsel olarak dıorum :)

    YanıtlaSil
  13. mahmur prenses sanırım benım ıcınde zor bır donem olduğu ıcın okumalıyım dıye dusundum,nefes alma teknıklerı ıyı gelıyor annemede oğretıyorum su anda :)

    YanıtlaSil
  14. fashiONözge Can Yücel'in bu şiiriyle çok bağlantılı olduğunu gördüm,çünkü gercektende basımıza ne gelırse gelsın o kadar da uzulmemelıyız kafamıza takmamalıyız,ınsan sağlığından olur.bencede en kısa surede oku :) bıraz sıkıcı gıbı,sanırım yabancı dılden tercume olduğu ıcın ama okurken ılerıkı safhalarda konular butunlesınce daha ıyı anlasılıyor.

    YanıtlaSil
  15. gördüm gördüm gördüm ve okumadım...sanırım zamanı geldi :) teşekkürler. mutlu haftasonları biricit.

    YanıtlaSil
  16. LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI :)) umarım okumanız dıleğıyle beğenıp beğenmedığınızıde soylersenız cok sevınırım,sevgıler mutlu ve guzel haftasonları :)

    YanıtlaSil
  17. bende okumuştum geçen yıl o kitabı,ilk birkaç gün dedim sonra baktım olmuyor anlayacağın edemiyorummmm,umarım sen başarırsın,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. otuzundansonra bakalım denıcem bende etmeyı aman olmazsada s. et:) sevgıler

    YanıtlaSil
  19. kitaba başladım ama çok çekmedi sanırım.. ama şiir on numara!

    sevgiler,
    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  20. Okunacak kitaplar listemde ama henüz başlayamadım =)

    YanıtlaSil
  21. Saadet evet bıraz sıkıcı bı anlatım var sonrasında guzellesıyor,şiir harika :) sevgıler

    YanıtlaSil
  22. eglenceneredebizorada en uygun zamanda baslamanızı öneririm :)) benım lıstemdede sondaydı:)

    YanıtlaSil
  23. Geçen gün 4-5 sayfasını migrosta okumuştum. Hem beğenip hem de almamak bana özel herhalde :D Bir dahaki gidişime alınacak bir kitap. Bugüne kadar yapamadığım birşeyi belki beynime tıkar ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence okumalısın canım tavsıye ederım:) bazen oyle oluo bende beğenıorum ama dıorum sonra alırım:)

      Sil