6 Aralık 2012 Perşembe

İstediğiniz Kişiye 8 Dakikada Nasıl Evet Dedirtirsiniz?


Bir ay içinde bitirdiğim nadir kitaplardan birisi.Kişisel Gelişim kitabı olduğu için okumam biraz uzun sürdü,içindeki testleri düşünüp yapmam,bazı yerlerini tekrar tekrar okumam vaktimi epeyce aldı ama beğendiğim bir kitap.Genelde iş hayatında,insanları ikna etmeye yönelik meslek sahiplerinin ilgisini çekebilecek ve özelliklede satış yapan kişilerin,satışçıların el kitabı olabilecek nitelikte bir kitaptı.İnsanları etkileme tekniklerinin en basında fiziksel görüntü geliyormus,bu zaten bilinen doğru bir gerceklik ama daha fazlası  bu kitabın içinde yer alıyor,onun dışında mesela bi insanı ilk gördüğünüz an çok önemliymişki bu da çok doğru,yani ilk gördüğünüz anda o insan hakkında fikirleriniz sadece o ilk dakikalarda oluyosuyormuş. Tabii devamını ve iş hayatında/çevremizde insanları etkilemek için ipuçlarını bu kitaptan öğrenebilirsiniz.

Biricit derki,evlenme teklifi alsam 8 dakikada değil 8 saniyede EVET derdim:)

10 yorum:

  1. ahahaa,biricit yorumu kopardı beni:))

    YanıtlaSil
  2. nerelerdesin sen :) bu kitabı görmüştüm ama okumadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayım:) oku bence ama uzun suruyo okuması:)

      Sil
  3. bu kitabı okumuştum hiç fena değildi

    YanıtlaSil
  4. Ben de merak ettim şimdi :D Ben de alayım lazım bana bu kitap, istiyorummmmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle oku canım cok guzel bir kitap:)

      Sil