5 Eylül 2012 Çarşamba

Evde Kaldım,Oldu Teşekkürler :)



Kaçıyorlar di mi?Kaçıyorlar tuvalet falan hep bahane ben biliyorum ben onları hep hissediyorum diyo yok telefon geldı..:))Beni anlatan nadiir bir video..Oldu Teşekkürler ekibi yine harikalar yapmış:)Kesinlikle izlemenizi ve başıma gelen şu olayla da bağdaşlaştırmanızı isterim.Yine gördüm rüyamda niye görüyorsam,hem de bayramın ilk sabahı bir uyandım dedim ne alakası var yine bu çocuğu gördüm rüyamda sonra dedim yine söyleyeyim.Liseden arkadaş grubumuzdan hatırlarsanız daha önce kışın rüyamda görmüştüm.Sosyal mecraların birinden  yazdım ona seni rüyamda gördüm,ama cidden gördüm yani..O da sanırım asıldığımı sandı,nası gördün dedi..Bi de sevgili olduğumuzu gördüm üstüne üstlük,bana aşık beni seviyor rüyamda sevdiğini söylüyor ama gel görki çocuğa tam anlatamadım bu durumu.O da bulustuğumuzda anlatırsın detaylı dedi.Hmm tamam tabii dedim,ama çocuktan hala bi ses seda yok,bayram geçeli iki hafta oldu dime,oldu teşekkürler o zaman...

Kaçıyorlarrrrrrrr.......:) Evde kaldım...:)






Tizden müzdarip olan Biricit derki,aman bu sefer bişey demio,yatıp uyuyacak:)
Görsel Oldu Teşekkürler

12 yorum:

  1. bricit, bu video nereden alintiymis ki :) cok komik olmus. yazik kadina ya, hep kaciyolar diyo bi de :D

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kendılerı yapıyorlar canım,bır komedı ekıbı:)facebook sayfalarında gördüm:) sevgıler:)

      Sil
  2. oldu teşekkürler ekibinin yapıp da kahkahalar atmadığım bir video yok sanırım ama şu en en favorim (izlemeni tavsiye ederim):
    http://www.youtube.com/watch?v=nvD245jrikE
    iyi gülmeler ;)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benımde en cok sevdıklerımden hatta onuda yayınlamıstım daha onceden cok komıkler:) tesekkur ederım ızledım tekrar güldüm:)
      sevgıler:)

      Sil
  3. deli misin kadın(: enfes video valla, bütün gün okulda nannannnaninii diye dolaşmazsam iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolasabılırsın semmmacım:) cok komık dı mı:))))

      Sil
  4. yıkıldım gülmekten süper :)

    YanıtlaSil
  5. bunlara bayılıyorum ben de..senin durum da cuk oturmuş sanki:)

    YanıtlaSil
  6. ahahahahahahahaayaaaaa bu videoya gülerken o diğerini de izleyip - paylaşmışılmış ya yorumda, fashion takıntısı - kahkaha bombardımanına düştüm.
    Sana da uymuş cidden yahu.

    YanıtlaSil