4 Ocak 2014 Cumartesi

Elidor Mükemmel Düz Saç Kremi


Çok uzun zamandır kullandığım bir saç ürünü olan Elidor mükemmel düz saç bakım kremini beğenerek kullandım hatta şişesinde çok az kaldı diyebilirim. Saçınızı yıkayıp, kuruladıktan sonra; ıslakken uyguluyorsunuz. Saç diplerime değil de genelde uçlarına ve biraz yukarısına uyguladığım bu bakım kreminin kokusu da güzel. Saçlardaki elektriklenmeyi ve kabarmayı önleyici olarak Elidor Şampuan ve Yuko Yamashita ile beraber geliştirilen 7/24 şekillendirici bu saç kreminden memnun kaldığımı söylebilirim.  Düz saçlara sahip olduğum için, saçlarımda yasadığım kabarmaları yok eden bir saç kremi oldu. 7-8 TL'ye Gratis veya Watsons'tan aldığım bir üründü. Saçla ilgili kozmetik markalarının en iyilerinden olan Elidor markasının mükemmel düz saç kremini denemenizi tavsiye ederim :)




Biricit, düz saclara sahip ama keske sacları lüle lüle bukleli olsaydı diye de düşünmüyor değil..:)

19 yorum:

  1. Merhaba :)
    Saçımıza ıslakken sürdüğünüzde daha sonra yağlı veya yapış yapış oluyor mu ? Daha önce kullanmadım ben eğer olmuyorsa deneyeceğim de :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba zaten sacınız ıslakken uyguluyorsunuz ama sac uclarına uyguluyorum yukarıya uygulamadım ama yağlılık ve yapıskanlık yapmadı bende:) sevgiler

      Sil
  2. Bu kremden ilk çıktığı dönemlerde bir kaç kutu kullanıp beğenmiştim.Sonra nasılsa bıraktım kullanmayı.Sürüldüğü yeri hafif sertleştiriyordu gibi hatırlıyorum.Ürün güzel ama keşke Elidor bu ambalaja bir el atsa diyorum.Belki o zaman daha çok farkedilen bir ürün olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnunum ben de sertlestirme yapmadı hatta yumusatma etkisini cok guzel buldum aslına bakarsan, sactan saca farklı bir etkisi mi var acaba ki? pompalı şişe olsa daha guzel olur bence:)

      Sil
  3. 5 tl ye satılıyor bu ürün buradaki bir alışveriş merkezinde :) bende kokusu için alırım alırsam güle güle kullan , düz saçlılar kıvırcığa kıvırcıklar düz saça özeniyor ama benim saçlarım hafif dalgalı olmasına rağmen kıvırcık saçtan hep nefret etmişimdir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben uzun zaman once almıstım nerden aldığımı da hatırlamıyorum:)
      evet kokusu da cok guzel. tesekkurler bitmek uzere zaten:) bende kıvırcık saclarım olsun isterdim :)

      Sil
  4. Ben bu tarz ürünleri kullanmıyorum ://
    Saçlarımı yağlandırıyor malesef

    YanıtlaSil
  5. Bunlar benimde saçımı yağlandırıyor,korkuyorum kullanmaya. :(
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. sac uclarına surunce de mi yağlandırıyor acaba bende bir sorun olusmadı ben uclara ve biraz yukarısına uyguladım:) tesekkur ederim canım

    YanıtlaSil
  7. Aynen benim saçlarımı da yağlandırıyor malesef ve içindeki kimyasallardan dolayı kullanmaya korkuyorum.takipteyim sizi de bloguma beklerim

    lamapink.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende oyle bi etkisi olmadı sac uclarımda uyguladım ben tabii ki geliyorum blogunuza sevgiler:)

      Sil
  8. Benim saçlarım da dalgalı bir tip. Arada sırada hafif bukleler oluşabiliyor. Ben de 2 gün önce bir değişiklik yapmak istedim ve saçımı ters v şeklinde kestirdim. Boyu oldukça kısaldı. Şu an henüz fönün etkisinde olduğundan halen daha düz ama yıkadıktan sonra tedir amaçlı olsun diye dün elidor mükemmel düz aldım. Sizce işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saclarınız dalgalı ise Elidorun dalgalı saclara özel setini alsanız daha uygun olurdu. bu düz saçlar icin uygun size etki eder mi bilemiyorum. modelinin gerekliliği sürekli fön cekmek olan bir modelde kestirmişsiniz anladığım kadarıyla,sürekli fön cekip bu ürünü uygularsanız etkisi olabilir.

      Sil
  9. saçım cok kubarıyo napmalıyım

    YanıtlaSil
  10. saçım cok kubarıyo napmalıyım

    YanıtlaSil
  11. Dalgalı saçlarda da işe yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dalgalı saçlar için olan ürününü kullanmalısınız benim saçlarım düz olduğu için bende faydalı oldu.

      Sil