31 Ocak 2014 Cuma

Lükse Yatırım Artarak Devam Ediyor


LÜKSE YATIRIM ARTARAK DEVAM EDİYOR


Ulaşılabilir lüks tüketim pazarı, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla büyüyor. Toplam piyasanın yüzde 8’ini oluşturan lüks giyim pazarında önemli bir yere sahip olan Abdullah Kiğılı markası lüks pazarının hiçbir zaman ölmeyeceğini öngörerek 2014 yılında yüzde 30 büyümeyi hedefliyor.


Tüm dünyada satılan lüks malların yarısı artık gelişen pazarlardaki tüketiciler tarafından satın alınıyor. Özellikle Uzakdoğu ve Ortadoğu, dünyadaki lüks tüketiminde çok önemli rol oynuyor. Türkiye’de AVM’lerin açılmasıyla lükse yapılan yatırımlar artarak devam ederken, lüks giyim pazarı toplam piyasanın yüzde 8’ini oluşturuyor.




“2013 Yılı Sonunda Mağaza Sayımızı 18’e Çıkartarak Yüzde 30 Büyüme Hedefliyoruz”
Lüks alışveriş alışkanlığının hiçbir zaman ölmeyeceğini ve Abdullah Kiğılı markası ile lüks giyim pazarında büyüyeceklerini belirten Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem konuyla ilgili şunları söylüyor; “Dünyada lüks tüketime ilgi her geçen gün artıyor. Tüketicinin alım gücüne bağlı olarak artan lüks tüketim pazarı son yıllarda ciddi oranda büyüme gösterdi. Birkaç yıl öncesine kadar 9 mağazaya sahip olan Abdullah Kiğılı markamızın mağaza sayısını bu yılın sonunda 18’e çıkartarak; 2013 yılını yüzde 30 büyüme ile kapatacağız. Tüketicilerin talepleri doğrultusunda 2013 yılında bazı lokasyonlardaki Kiğılı mağazalarımızı Abdullah Kiğılı mağazasına dönüştürdük. Pazar ile birlikte büyüdüğümüz markamızda doğru stratejileri benimseyerek 2014 yılında da yüzde 30 büyümeyi hedefliyoruz. Biz her müşterimizin beklentisini karşılayabilmek için farklı segmentasyonda iki markamız ile de hizmet veriyoruz. ”


Kiğılı’dan Sonra Abdullah Kiğılı Markası da Dünyaya Açılacak
Kiğılı markasından sonra Abdullah Kiğılı markasıyla da dış pazara açılmayı hedeflediklerini söyleyen Suerdem;” Dünyada lüks tüketimin yüzde 40’ı turistler tarafından gerçekleştiriliyor. Son yıllarda Türk Cumhuriyetleri ve Arap ülkelerinden Türkiye’ye gelen turistlerin çoğu lüks için geliyor. Amacımız bu ülkelerde markamız ile var olabilmek. Belli bir müşteri potansiyelimiz var; bu müşterilerimizi kaybetmek istemiyoruz. Kiğılı markamızdan sonra Abdullah Kiğılı markamız ile de dünyaya açılmak için çalışmalarımıza başladık. Türkiye’deki gibi dünyada da yavaş yavaş büyüyeceğiz. Abdullah Kiğılı markamız ile Türk Cumhuriyetleri, Çin ve Kuzey Afrika’da mağazalaşmayı hedefliyoruz.” dedi.

* Basın Bültenidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder