17 Temmuz 2014 Perşembe

Tavsiye Meleği Biricit'in Eker Yoğurt Deneyimi:)


Tavsiye Kanalı'nın Eker Yoğurt kampanyasında ilk kez Eker Yoğurdu denedim. Tavsiye Meleği Biricit; Eker Yoğurtdun lezzetine doyamadı, öyle çok beğendiki  bütün hediye çekleri ile Eker Yoğurttan aldı:) Tavsiye Kanalı'nın yeni kampanyasında geçtiğimiz haftalarda bana ulaşan paketlerinin içinde yuzde elli indirimli hediye cekleri ve ucretsiz hediye ceki cıktı. Migros'tan önce 1 adet aldım, daha sonra annemle çok hoşumuza gittiği için diğer hediye çekleriylede Eker yoğurttan aldım. 

Yoğurdun faydalarını saymakla bitiremeyiz zaten, vücudumuza en yararlı gıdalardan birisi özellikle ben her öğünde tüketmeye çalışıyorum ve yogurdu çok severim. Eker yoğurdun 1 kiloluk ürünleri 4lü set halinde satılıyor. 1 küpün icinde 250 gramlık yoğurt bulunuyor, bu da kullanım rahatlığı sağlıyor, yiyebileceğiniz kadar yiyorsunuz ve diğer küpleri açmamış oluyorsunuz. Yoğurdunuz taptaze kalıyor. 



Eker yoğurt sağlıklı ve ev yapımı gibi bir yoğurt, çocuklar içinde büyükler içinde faydalı bir lezzet deposu :) Annemde bende Ramazan'da bize gelen misafirlerimiz de çok sevdiler. Tesekkurler Tavsiye Kanalı ve Eker Yoğurt, her zaman tercihimiz olacaksınız :)





Eker Yoğurtlu cacığımızda yaz günü iftarımızda harika bir lezzet olarak soframızda yerini aldı:))



Biricit; Eker Yoğurdu çok beğendi her zaman tercih edecek:)

2 yorum:

  1. Bana da geldi bu paketten, eker ürünlerini çok seviyoruz ama henüz hediye çeklerimizi kullanmadık hatta şu an farkettim ki ben tamamen unutmuşum bile onları :) Afiyet olsun size, hatırlatma için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim:)) işinize yaradıysa ne mutlu bana:)
    kesinlikle deneyin cok lezzetli ve sağlıklı ürünleri var benim gibi bütün hediye ceklerini kullanabilirsiniz bence:) sevgiler

    YanıtlaSil