28 Ekim 2014 Salı

Nevacolor Kışkırtıcı Kahve ile Saç Boyama :)


Bayram sonrasında yaklaşık üç hafta önce saçımın rengini değiştirmeye karar verdim. Daha öncede Nevacolor Premium Krem Saç Boyası ile saçlarımı boyuyordum zaten blogumda da buradaki yazımda anlatmıştım. Küllü altın sarısından kışkırtıcı kahveye geçtim bu sefer :) Güneşten ve denizden saçlarımın rengi çok açıldı çünkü, daha koyu bir rengin bende daha hoş duracağını düşündüm. Renklere bakarken kışkırtıcı kahve tonunu daha çok beğendim ve uyguladım. 




5.07 numaralı Neva Color Kışkırtıcı Kahve saç boyasını ve açıcı şişesini metal olmayan bir kapta karıştırdım, metal olmayan bir kaşıkla karıştırıp saçlarıma plastik fırça ile uyguladım.






Karışımın kıvamı:) İki kutu kullandım,saçlarım uzun olduğu için.

Saçlarımda yaklaşık kırk dakika- bir saat civarında beklettim.
Sonuç bu renkte oldu :) Doğal bir rengi var bence :) İçeriğin de bitkisel bambu özleri bulunuyor. Renginin doğallığını beğendim, saçlarımda da, saç derimde de herhangi bir alerji yapmadı.


Önceki hali ve şimdiki hali :)

Biricit saçlarını artık koyu renklerde kullanacak:)

4 yorum:

  1. çok beğendim ışıl ışıl duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim canım bende cok beğendim ısıltılarını:)

      Sil
  2. Harika ;) Tam kış rengi, ve inanılmaz yakışmış Biricit.. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim canım bende beğendim kısın kahverengi tonlarına doğru gitmek guzel oluyor :)

      Sil