21 Haziran 2015 Pazar

Silk'n Silhoutte Deneyimim 2 :)



Silk'n Silhoutte deneyimimde artık sonlardayım. Bu yazımda deneyimimin detaylarından bahsedeceğim.
Deneyimimde 7. haftaya gelmişken, bu deneyimden neler öğrendiğimi ve Silk'n Silhoutte 'ın faydalarını anlatacağım. Tavsiye Kanalı'nın vasıtası ile tanıştığım Silk'n Silhoutte cihazını haftada iki-üç kez uyguluyorum. Kollarımda, bacaklarımda ve karın bölgemde kullanıyorum. Sarkmalara karşı gerçekten etkisi güzel. Sıkılaştırıcı ve sarkan bölgelerin toparlanmasına yardımcı olan bir cihaz. Üstelik farklı bir yere gitmeden evinizin rahatlığında güzelleşme imkanı sağlıyor. Uygularken herhangi bir acı hissetmiyorsunuz, cildime bir yan etkisi olmadı. 



3 şekilde mekanizması ayarlanabiliyor. Düşük, orta ve yüksek seviyede uygulanabiliyor, 15-20 dk civarında her bölge için uyguluyorum. Kullanırken ciltte bir sıcaklık hissediyorsunuz. Öncesinde jelini sürüyorsunuz, cihazı jelin üzerinden cildinize temas ederek uyguluyorsunuz. Cildin 10 mm ye kadar olan katmanına kadar sıkılaştırma ve selülitleri azaltıp yok edebilen bu cihazı kullanırken, zayıflama, vücudun formunu koruması ve sıkılaşma/selüliti yok etme hakkında da oldukça çok bilgi sahibi oldum.





Tavsiye Kanalı'nın kitapçıkları da bu konuda yol gösterici oldu benim için. Örneğin domatesin cildi sıkılaştırdığını bilmiyordum, çok severek yiyordum ama bu faydasını da öğrenmiş oldum:) Yumurta yağ yakıp kas yapımına yardımcı olurken zengin protein kaynağı ve aynı zamanda da tok tutuyor. Yürüyüş yapmak ve bol su içmekte selülitlerle savaşırken yardımcımız oluyor. Zeytin hem kolestrolu düşüyor bağışıklık sistemini güclendiriyor az miktarda tüketilmesi ile de tok tutuyor. Ceviz ve bademi de severek yiyenlerdenim, kas yapımına yardımcı olup iştahı kestiğini ise bilmiyordum. Selülitten kurtulmak için egzersiz ve spor da olmazsa olmazlardan tabii ki :) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder