22 Şubat 2018 Perşembe

TTmask Apple Yüz Maskesi (elma kök hücre)





Herkese mutlu günler dilerim :) Bugün sizlere TTmask Türkiye'nin Beauty Awards 2014te ödül almış olan bir ürünleri olan Apple Yüz Maskesi yani elma kök hücreli yüz maskelerinden bahsedeceğim. 





Cilt bakımı ürünlerini çok seven birisi olarak, cilt bakımı maskelerini de oldukça sık bir biçimde uyguluyorum ve cilt bakımının yüz maskeleri ile tamamlandığını, bakım maskesi yapmadan cilt bakımının tamamı ile yapılmadığını düşünenlerdenim. 





2014 yılı İngiltere Cosmetic Executive Women Insider's Choice Ödüllü TTmask Apple Yüz Maskesini inceleyecek olursak;  elma kök hücreleri ve kolajen içeriğinde bulunan bir yüz maskesi. 


Sitelerinde yer alan detaylı bilgilerde;

Cildinizdeki kök hücrelerin belirli bir ömrü vardır ve yaşlandıkça azalırlar. Ünlü İsviçre elma cinsi Uttwiler Spätlauber’den elde edilen Elma Kök Hücreleri insan cildi hücreleriyle benzer özellikler gösterir. Cildinizi besleyici ve canlandırıcı zengin içeriğe sahiptir. Elma kök hücreleri kolajen ve elastinlerin de desteğiyle cildinizdeki hasarlı dokuların onarılmasına ve yaşlanma belirtilerinin geciktirilmesine destek verir. Etken Maddeler: Elma Kök Hücre (PCT Malus Domestica): Hücreleri besler, hasarlı yıpranmış dokuların iyileşmesine yardımcı olur, UV zararına karşı cilt kök hücrelerine koruma sağlar. Kolajen: Çizgi ve kırışıklıkların doldurulmasına yardımcı olur, cildinize pürüzsüzlük ve doğal bir ışıltı kazandırır. Hyalüronik Asit: Cilt dokularının metabolik ihtiyaçlarının giderilmesine ve belirgin çizgilerin doldurulmasına yardımcı olur. Biyo Marin Elastin: Cilde yumuşaklık ve esneklik kazandırır. Sodium Alginate: Deniz bitkilerinden elde edilir. Uzun süreli nemlendirme sağlayan bir etken maddedir, cilde güçlü bir canlanma etkisi yapar. şeklinde belirtmişler.  






Tarifte yer aldığı şekilde; filmleri çıkarıp kağıt maskeyi cildime uyguladım. 20 dakika civarında da bekledim, kokusu da gayet güzel, serinlik etkisi vermesi de. Maskenin sıvısı oldukça fazla bu arada, maskeyi çıkardıktan sonra kalan sıvıyı da cildime uyguladım. Beğendiğim bir yüz maskesi oldu, cildimdeki uygulama sonrası etkilerine gelecek olursam; cildimin nemlenmiş olduğunu hissettim. Herhangi bir alerji yapmadı. Canlandırıcı ve besleyici etkili bu maskenin en güzel özelliklerinden birisi de hayvanlar üzerinde test yapılmadan üretilmiş olması. TTmask ürünlerinin hepsinde de bu özellik mevcut, bunu çok beğendim bu arada hayvanlar üzerinde test yapmayan markaları daha çok seviyorum. 








Bu ürün yaseminkokuluevent'da TTmask tarafından hediye edilmişti, bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim. Tavsiye edeceğim cilt bakımı ürünlerinden birisi, başka bir cilt bakımı ürünü yazımda görüşmek üzere :)




21 yorum:

  1. gerçekten çok güzelbir maske canım :)

    YanıtlaSil
  2. Büyük Blog Takip Etkinliği'nden geliyorum, başarılarınızın devamını dilerim :)
    Bana da beklerim ;

    http://egemenduran.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba iadeyi ziyarete geldim takipteyimm😊

    www.bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Büyük Blog Takip Etkinliği’nden gelmişsiniz ben de sizi ziyaret edeyim dedim. Çok keyifli bir yazı olmuş, emeğinize sağlık :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz maskeleri ben de çok seviyorum :) Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum bu arada, başarılarınızın devamını dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel maskeler canım tesekkur ederim :) sevgiler

      Sil
  6. bu tarz maskeleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum 🙈

    YanıtlaSil
  8. Maskeyi merak ettim doğrusu. Etkinliğimize katıldığınız için teşekkürler. Bol katılımlı olması dileğiyle... Sizi Google Plus ve İzleyici bölümünden takipteyim.

    YanıtlaSil
  9. bana da geldi aynen böyle resimler çekecem ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlarını meraktayım canım :) bekliyorum fotolarını

      Sil