20 Mayıs 2020 Çarşamba

Sosyopix ile Anılarıma Dokundum :)



Güzel haberler aldığımız neşeli bir gün diliyorum herkese. Sosyopix alışverişimden bahsedeceğim bu yazımda. Sosyopix; sosyal medyada paylaştığımız, telefonumuzda ve bilgisayarımızda bulunan fotoğraflarımızı birbirinden farklı ve bize özel ürünleri ile farklı temaları bir araya getirerek, anılarımızı ölümsüz hale getiren, bizlere adresimize kadar teslim eden harika bir servis. Bir alışveriş sitesi, e-ticaret sitesi olmaktan çok, duygularımıza hitap eden conseptleri ile sevdiklerimizle olan hatıralarımıza bir başka boyut getiren, yeni nesil, duygu dolu bir uygulama desem daha doğru olur. Bizim için bir çok anlama sahip, sevdiğimiz insanlarla ya da gezdiğimiz, gördüğümüz yerlere ait güzellikleri evde, ofisimizde, farklı yerlere asıp görebileceğimiz, yine o günlerdeki mutluluğu ve huzuru hissedebileceğimiz anılarımıza yeniden geri dönmemizi sağlayan bir uygulama. 



Sosyopix ile Anılarıma Dokundum :)
















Sosyopix siparişime, neler aldığıma gelecek olursam; metal anı çerçevesi ve buzdolabı magneti aldım bu duygu yüklü siteden. Metal anı çerçevesi almayı uzun zamandır düşünüyordum ve Sosyopix'i inceleyip görünce hemen aldım. Evimdeki en güzel yerlerini buldu bu güzellikler. 

Buzdolabı magnetlerinde ve metal anı çerçevemde kendi anılarıma yer vermek istedim. Gezdiğim yerler, düzenlediğim katıldığım etkinlikler, annem ve teyzemle olan güzel anımız, kedim Black Mirror.. Önce insan kendi mutlu olmalı ki etrafını da mutlu etsin diye düşünenlerdenim. Bu yüzden önceliği kendime ve kendi güzel anılarıma verdim, sonraki alışverişlerimde neler alırım bilmiyorum. Güzel anılar biriktirmeye devam diyorum kendime:) Belki anılarımda yer alacak daha güzel şeyler olur ve onları da metal anı çerçeveme eklerim:)





Sosyopix'in hızlı gönderim ve kargolama sürecini de çok beğendim. Siparişim sonrasında hızlı bir şekilde gönderim sağlandı. Sosyopix'de özel günler için özel hediyeler bulabilirsiniz. Sosyopix sitesinde; fotoğraf baskıları, takvim, albüm, kanvas tablo, magnet, metal baskılar, duvar dekorasyonu ürünleri, posterler, aksesuarlar bulabilirsiniz. Anılarınıza dokunup, fotoğraflarınızı farklı conseptlerle evinizin her köşesinde görebilirsiniz. 
Sosyopix sitesinde bayrama özel indirimler var, hem kendinize güzel bir hediye alabilirsiniz, hem de sevdiklerinize hoş bir sürpriz yapabilirsiniz. Sosyopix sitesini incelemek için hemen https://www.sosyopix.com/ a bakabilirsiniz. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder