13 Kasım 2013 Çarşamba

I Love Autumn- Sonbaharı Seviyorum


Madame Kokoş Beni Mimlemiş :) Kendisine çok teşekkür ederim bu güzel mimi için:)

1-Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler neler ???
Sonbaharda aşk var diyorlar ama bilemiyorum yani:)) Ben en çok yaz mevsimini severim ama sonbaharında güzel yanları yok değil. İnce bir ceketle veya yağmur yağarken yürümek, kışın o çok soğuk günleri gelmeden, kış güneşini görmek güzel bence:) 

2-Sonbaharda en sevdiğin kıyafet ???
Kısa ceketlerim, jean pantolonum, taytlarım, tayt üzerine giydiğim kısa elbiselerim, bilmiyorum ben öyle daha rahat ediyorum sanki:)

3-Sonbaharda makyaj trendin nedir ???
Kırmızı rengi her zaman severim ama sonbahara daha çok mu yakışıyor ne?:) Kırmızı rujlar bu yüzden favorim, göz farlarında toprak renkleri sonbahara daha uygun diye düşünüyorum. Grimsi, kahverengimsi tonlar hoş duruyor bence:) Kesinlikle gözde gölgeli bir makyaj olmalı:)

4-Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek ???
Bana mevsim farketmez her zaman yiyen bir insan türü olduğum için, kokoreç, midye tava favorilerimdir. İşkembe çorbasına da bayılırım. Sonbahara börek yakışıyor bence:)) Veya romantik bir akşam yemeği olabilir, balık olabilir mesela veya kırmızı et:))

5-Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ???
Seksenleri, Doksanları, İntikam'ı,1Erkek 1Kadın'ı ve Yalan Dünya'yı beğenerek izliyorum bazen kaçırsam da takip etmeye çalışıyorum. 

6-Sonbahar geleneğin nedir ???
Yağmurda yürümek tek başıma, bir türlü çiftleşemediğim için tek başıma yürüyorum..:) Kitap okumakta güzel oluyor sonbaharda bence.  

Hadi bi romantik olayım;

Ben her bahar aşık olmam ama
Her bahar gitmek isterim.
Gittiğim olmadı hiç.

Ama olsun… istemek de güzel. (Can Yücel'den)

Yoksa Biricit Aşık mı Oluyor?:))

32 yorum:

  1. Hemen cevaplıyorum.Yoksa aşık mısın? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşık olmak üzereyim:)) bekliyorum canım musait olunca

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim Biricitim...En kısa zamanda cevaplayacağım...
    Öpücükler

    YanıtlaSil
  3. canım mim için teşekkürler, bu arada 1 K 1 E 13 bölüm sonra final yapacak diye duydum :(( sevdiğimiz bir dizi daha bitiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım:) aaa uzuldum simdi ben hangi diziyi cok sevsem zaten yayından kaldırılıyor genelde

      Sil
  4. Yorumception olmuş güzelim:) Yaptığın ve seni tanıdığıma çok sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel bir mim yazısı bulmussun canım :) mim geri döndü sana:)))

      Sil
  5. Çok güzel canım :)
    Bende hemen yapıyorummm

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazı olmuş canım sağol yaptığın için ..sevgiler
    öpücükler muaahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederim mimlediğin icin :) sevgiler optum bende:)

      Sil
  7. Canim dün aksam baska bir arkadasin bu mimini okurken beni de mimleseler diye kalbimden geçiyodu.Kalbin temizmish bak:)haklisin sonbaharda golgeli far iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok temiz kalplisin demekki:)) golgeli farlar ve kırmızı rujlar :))

      Sil
  8. çok eğlenceli, beni de mimlediğin için teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  9. Mim icin teskler cnm yaptim bile

    YanıtlaSil
  10. amaaan allahım mimlenmişim, zevkle okudum bu arada =)

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler canım.Cevapladım bile :)

    YanıtlaSil
  12. Canimmmm ne kadar guzel bir yazı olmuş, sevgiyle opuyorum seniiii :*

    YanıtlaSil
  13. Yazmadan önce sizleri bir okuyayım dedim çünkü son bahar insanı değilim galiba birde fikir olsun diye düşündüğüm için benim mim gecikti maşallah sende incel blogu ve sen mimleyecek kimse bırakmamışsınız :)) şimdi ben kimi mimlerim acep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) olsun gec olsunda güç olmasın:)) ben de yazı daha cok severim aslında ama sonbaharda sevdiğim mevsimlerden:) merakla bekliyorum mimini:))

      Sil
  14. mim için teşekkürler canım cevapladım:))) öpüyorum çok:))

    YanıtlaSil
  15. tesekkur ederim canım bakıcam sevgiler bende opuyorum seni:)

    YanıtlaSil
  16. cevapladım canım

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/11/sonbahar-seviyorum.html

    YanıtlaSil
  17. mim için tekrar teşekkürler yaptım mimi :))

    YanıtlaSil