27 Eylül 2012 Perşembe

Acı Gerçek: Hayatınız Boyunca Asla Şampuan Kullanamayacaksınız!



Birkaç gündür yazamıyorum,saolsun beni seven arkadaslarım maıllerle,twitterdan,bloguma yorumlar yazarak merak ettıklerını söylediler bende dayanamadım artık yazayım dedim,içimde yazma isteği var ama yazamıyorum çünkü ufak çapta bir rahatsızlık geçiriyorum.Korkmayın üç aylık ömrüm kalmadı:))
Ramazan ayından beri kafam kasınıp duruyor,hayır hergün kaç kere yıkanıyorum,en iyi şampuanları kullanıyorum,en iyi saç boyalarını kullanıyorum,önceleri bu kadar değildi,son bir haftadır artık hayatımı etkileme derecesine geldi ve nöbetler benim için artık dayanılmaz bir hale geldi.Günde dört veya beş kez bir kasınma nöbeti geliyor anlatamam,hatta bitlendim mi acaba sandım ve en yakın arkadasıma saclarımı baktırdım bit mi var diye,arkadasımın gördüğü ise sadece kepekler.Meğerse o kepek sandığım sey benim saç derimmiş.Ama normal kepek değil,kocaman bir kar fırtınası değil,dolu fırtınası gibi..Kepek neyse sorun değil ama o kasıntısı beni deli etti.Kasıntı sonrasında yanma hissi,kasıdıkca kasıyasımın gelmesi anlatamam bu hafta fenaydı.Artık dayanamadım,arkadaslarıma sormaya basladım ne yapabılırım ne kullanabılırım dıye.Faceden twitterdan artık gorduğum herkesten.Internetten baktım.En sonunda ilaçlı şampuan kullanmaya basladım.Cunku hergun yıkanmaktan derim elimde kalacakmıs meğerse,hergun ıkı üç kez şampuanlamaktan derim yok olmak üzereymiş.Şimdi yapılanması duzelmesı için ilaçlı bir şampuan aldım eczaneden.Bu şampuan bittikten sonra yani ilaç bitince,yine baska bi ilaçlı şampuan alacakmısım.Ve acı olan şu ki,artık hayatım boyunca şampuan kullanamayacakmısım.Cunku sabuna yani sabunlu şampuana alerjim olusmus.İçinde sabun içeriği olmayan,ilaçlı ve özel şampuanlar kullanacakmısım,tabıı baska bı etkısıde üzülmeyecekmişim bişeye psikolojikmişte bu durum,herseyi kafama takmıyor görünsemde,içten takmısım demekki kafamda patlak verdi:))Hani uyuz oldum deyimi var ya burdan gelio belkide:))

Biricit kel kalmadan evleneydi iyiydi..:)
resim alıntıdır.

50 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun. Son zamanlarda sadece yazı girip çıkıyorum bloğuma ama yazılarını okudum hep. Çok dikkat et kendine öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım,evet goruyorum bakıorum yazılarınada:) öptüm bende:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet cok zor bı durum malesef ama duzelıo yavas yavas umarım yanı tamamen gecer:)

      Sil
  3. Çok çektim ben saçlarımdan. Allah korusun, az daha kel kalıyordum aşırı dökülüyordu zira :( Ama sonra ilaçlı ve doğal şampuanla, fısfıs ilaçla falan toparladım çok şükür.
    Sana da tavsiyem tatlım; saçlarını 2-3 günde bir, iki kere şapmuanlayarak yıka. Saçlarımızın doğal yağına ihtiyacı var, yağdır onları derimizde tutan. Sık yıkayarak yağı yok edersin, yağ yok olunca da derin kuruyup pul pul, dediğin gibi olup dökülüverir ve saçlarını kaybedersin sonunda.
    Çok geçmiş olsun kardeş :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bende neler cektım hala da cekıorum 30 yasındayım bıtmedı sacımla dertlerım:)
      cok haklısın doğal yağına ıhtıyacı var ıste ben sampuanlamadan duramıodumkı ama bıkac gun yıkamamak gereklıymıs.saol canım:)

      Sil
  4. ooo geçmiş olsun biricitcim ya.allah beterinden korusun.neyse ki dermanı var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım benım, amin Allah korusun halımıze sukredelım dermansız dert yok sukur:)

      Sil
  5. Ama her gün duş alıyorsun diye olmamış dimi? Hani, başka sebebi vardır?
    He, geçmiş olsun bir de biricitcikim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dustan deıl tabııkı hergun sampuanlamadan dus alabılırsın canım:)saol canım:)

      Sil
  6. Psikolojik değil mi, şimdi benim de kafam kaşındı. ahahahaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe :)) bı sıkıntı ağır bı dertten onu kafana takmaktan canım:)ayrıca tıksınmedende ara ara banada olur:)

      Sil
  7. geçmiş olsun biricit. inşallah saç derin en yakın zamanda eski haline döner..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım gülşah ınsallah bı an once duzelır:)

      Sil
  8. Geçmiş olsun biricit
    Şu içinde sabun olmayan özel şampuanın adı ne çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konazol kullanıyorum canım su anda daha sonrasında pirdolin ve benzeri içerikli şampuanlar kullanacakmısım ıcınde sabun ıcermeyen ayrıca arastırdım vicyninde benzer urunlerı varmıs bakalım,tesekkurler zeytincekırdeği:)

      Sil
  9. Tamamen stresle alakalı aynı şeyi geçen ay ben yaşadım bakıcı sendromundan dolayı ve dedin gibi bitlendim sandım... Ama 1 hafta gibi bir sürede ilaçlı şampuan kullanmadan geçti umarım seninde en kısa sürede geçer... Kafaya fazla şey takmamak lazım aslında ama olmuyor işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah gecer tesekkur ederım demet,sanada tekrar gecmıs olsun,kafaya takmamak lazım ama elımızde olmuyo bazen bız takmasak vucut tepkısını verıo:)

      Sil
  10. Çok geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Biricitcim.. Dikkat et kendine lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım canım,dıkkat edıyorum artık:)

      Sil
  12. Oyy.. Seninki baya bi fena imiş. Yalnız çare diye yıkamışsın bikaç kere ya, keşke sadece suya tutsaydın. körüklemişsin gibi olmuş.
    Geçmişler olsun.
    Benimde bikaç gündür tepem kaşınıyor. Sanırsın maden var içinde. :D Ama bi akşamları, sanırım tüm gün aynı halde durmaktan dolayı akşamları saçkökleri isyan ediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sureklı sampuanladım canım ne bıleyım:)) gecmıs olsun canım bı eczaneye sor ıstersen o bolgeye bı ılaclı sampuan yada merhem kullanabılırsın.

      Sil
  13. Bahsettiğin durum seboreik dermatit olabilir. Eşim de askerdeyken bu illete tutulmuştu. O zamanlar denemediği şampuan ve aktar malı kalmadı. Sonra Prozinc diye bir şampuan var, onu kullanmaya başladı. Şu anda hiç bi problemi kalmadı. Yalnız Prozinc'in iki çeşidi var, bi yeşil kutulu bi de mor. Eşim mor olanı kullanıyor.

    Bence ne olur ne olmaz bir dermotologa görün.

    Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım kırazlı dondurma,sızede gecmıs olsun.benım abimdede var o bı sampuan kullanıo pirdolin diye memnunmus ama bakalım su ılacım bıtınce kullanıcam bende bakıorum cesıtlerıne.

      Sil
  14. Geçmiş Olsun... Ne yazık ki kozmetik ürünlerinin içinde neler olduğundan haberimiz yok ve bilinçli gibi olsak bile bilinçsiz bir şekilde kullanıyoruz... İşler daha kötüye gitmeden farkına varmışsın en azından...

    Tekrar Geçmiş Olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen arastırmıyoruz pahalıysa yada sevıosak o urunu hıc bakmıoruz ama sampuanların hepsınde derıyı bozucu bilesenler mevcutmus sureklı yıkamamak gereklı.farkına varmasaydım derim elımde kalıodu az kalsın:)tesekkurler canım

      Sil
  15. ah cnm naptın sen kendine, saç her gün yıkanmaz ki. zaten şampuanlar bi sürü kimyasal içeriyor. saçı en azından 2 günde bir yıkamalısın. bu linkte yararlı olabilir sana :)

    http://www.hurriyet.com.tr/yasasinhayat/13960079.asp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum canım cok doğru demısler cok hemde hergun yıkamamak gereklı ve doğru urunler kullanmalı.artık dıkkat edıcem:)

      Sil
  16. Eheheh son yazdığına çok güldüm canım, Allah bize yardım etsin belki benimde sorunum budur. Hemen araştırmalara başlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kesınlıkle doktora veya eczaneye danıs ıyıce arastır bu belırtıler varsa derini duzeltırsın ınsallah canım :)

      Sil
  17. geçmiş olsun.Zetion şampuan denedin mi?

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun biricitim..saç başka bişiy ya.hiç hafif atlatamıyosun. benimde saçlar dökülüyor bildiğin kökünden geliyor.delirecem.heryerden benim saçım çıkıyor.sanırım şampuanla alakalı köpürmesi için içinde birçok asit var..en sğlıklı şampuanı bulabilirim umarım.tav siyelerede uyarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelin ilacı olaydı:)) bende anlamıorum canım ama aktarlardan bakım kürleri sorabilirsin bitkisel tedavi amaclı olabilir,bitkiler daha faydalı.

      Sil
  19. buarada kafası kaşınarak senin gibi kuzenimde oldu.1ayda gecti ilaçlı şampuanla.artık esamesi yok;)

    YanıtlaSil
  20. Çok gecmis olsun :(

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun, o illet kaşıntı beni de vücudumdan vurmuştu ama sinirsel demişti doktor, il ve iş değişimi şifayı da beraberinde getirmişti. Sana da acil şifalar canım, umarım çabuk geçer:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet stres cok onemlı bı etken,sanada gecmıs olsun canım umarım gecer benımkıde :)

      Sil
  22. Geçmiş olsun canım. İnşallah daha iyiye gider.

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş olsun canım, inşallah sorunun psikolojik nedenine yol açan şey yoluna girer de saçların da tamamen rahat eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım canım,ınsallah yoluna gırerde psıkolojımde saclarımda duzelır:)

      Sil
  24. :)
    Ne eğlencelisin sen yaa:) çağla'nın sayesinde geldim bloğuna yeni keşfettim bayıldım bi çok yazınaa:)

    bu postuna gelicek olursak
    bende krem meraklısıyım :) çeşit çeşit kremler dener dururum :)
    sadece yüzüme kalsa iyi tüm vüvütüümaa:)
    bendede alerjik reaksiyon oldu üstelik ilacada hassasiyet dösteriyo cildim artık..

    Çözümünü bulmuşsun sen ne güzel darısı bnmde başımaa:)

    Ha bide
    Rabbim tez zamanda gönlüne göre hayırlısı ile bi eş nasip etsin sana:)
    Hayırsız ise diğer hayırsızlar gibi kapından geçirmesinn inş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım guzel yorumun ıcın cicileydi, ınsallah hayırsızsa olmasın zaten kısmet canım:) aman dıkkat edın sızede gecmıs olsun doktora danısıp urun kullanın.

      Sil