20 Aralık 2013 Cuma

M. Asam Magic Finish Sihirli Ve Mükemmel Fondoten


2014 çok sihirli bir yıl olacakmış:) Bu ürünle tanıstığım zaman anladım ki hem sihirli yıllar olabilir hem de sihirli güzellik malzemeleri olabilir:) M. Asam Magic Finish Sihirli Fondoten'i yaklaşık iki hafta civarındadır kullanıyorum. Gerçekten de içinde sihir barındırıyor, bu zamana kadar çok fondoten kullanmış birisiyim ama bu kadar mükemmel bir fondoteni ilk kez gördüm ve asla vazgeçmeyeceğim favori ürünlerim arasında yer alacak bir ürün. Sihir kısmı ürünü elinize alıp, cildinize sürdüğünüz anda başlıyor; koyu renk duran fondoten cildinizin doğal rengini alırken kapatıcı etkisi de var ve normal bir fondoten gibi; oraya buraya karısmıyor, kendi kendini cildinizde yok ediyor. Herhangi bir pütürlük veya kremsi bir his bırakmıyor. Cildinize sanki birsey sürmemiş hissi ve bir yumusaklık hissediyorsunuz. Cildiniz sanki bir ipekle kaplıymıs gibi bir his; sanırım bu fondoten beni büyüledi:)) Dermatologlar tarafından kapatıcı olarak önerilen bir ürünmüş aynı zamanda.



M. Asam Magic Finish Sihirli Fondotenin üzerine pudra bile uygulamaya gerek yok, çok doğal görünüyor. Sanki hiç makyaj yapmamıssınız gibi hissediyorsunuz, normal fondotenlerin verdiği ağırlığı hissetmiyorsunuz. Çok beğendiğim bir ürün oldu.





Bileğimde M. Asam Magic Finish Sihirli Fondoten'in renk değişimlerini inceleyebilirsiniz, bir dakika bile değil bileğime sürdükten beş-altı saniye içerisinde rengi acılmaya ve bileğimin rengini almaya baslıyor.




M. Asam'a ve Krauterhof'a bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim, Afrodit blogger bulusmamızda hediye edilen bir hediyeydi, destek oldukları için de ayrıca tesekkur ederim :) Eğer kadifemsi bir cildim olsun diye dusunup bu üründen satın almak isterseniz; yıllardır eczanelerde satılan M. Asam Magic Finish'i ve M. Asam Cilt Bakım Ürünlerini artık Watsons ve Gratis'lerde satın alabilirsiniz:)

Biricit; M. Asam Magic Finish Sihirli Ve Mükemmel Fondoten'e aşık oldu :))

6 yorum:

  1. Severek kullanıyorum ben de...
    Beni bu ürünle tanıştırdığınız için teşekkür ederim Biricitim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım gulegule kullan :) bende cok sevdim:)

      Sil
  2. Bende çok merak ediyorum bu fondöteni.Dün Watsonsta elimde deneyip pudramsı bitişini fark ettim.Numunesini aldığım ürünü ilk fırsatta yüzümde de denemek istiyorum.Güle güle ,mutlulukla kullan.
    Bu arada mimini yaptım tatlım.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pudramsı cildine surduğunde ise harika hissettiren bir fondoten canım kesinlikle tavsiye ederim:) tesekkurler canım bakacağım sevgiler:)

      Sil
  3. Çok merak ettim ama ben şimdi bu ürünü :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin canım cok memnun kaldığım bir ürün oldu:)

      Sil