3 Mart 2015 Salı

Fikri Mühim Köpüklü Nestle Coffee-Mate Deneyimim :)


Biricit'in fikri pek mühimdir bildiğiniz gibi:) Fikri Mühim'den geçtiğimiz ay denemem için çok sevdiğim Nescafe Classic kahve ve yeni çıkan Nestle Coffee-mate Köpüklü geldi. 


Kahve sevmeyen var mı bilmiyorum ama ben kahveyi çok severim, sütlü kahveyi ise nadiren içerim, fakat Coffee-Mate köpüklü, hem tadı açısından hem de köpükleri açısından çok ilgimi çekti. 3 tatlı kaşığı Coffee-Mate ve bir tatlı kaşığı Nescafe'nin üzerine sıcak suyumu ilave edip kahvemi hazırladım ve keyfiköpükledim:))





Yumuşak kıvamı ile sevdiğim bir lezzet oldu. Yanında tabii ki atıştırmalıklarım eksik olmadı:) Sadece kendim değil, misafirliğe gelen arkadaslarımla da beraber içtik, onlarda çok beğendiler:) Keyfimize keyif kattık:)




Dünya'da ve Türkiye'de ilk olan köpüklü kahve kremasını deneyimlemek gerçekten çok güzeldi, Fikrimühim'e bu güzel lezzetle beni tanıstırdıkları için tesekkurler:)












Biricit; Coffee-Mate lezzetini ve köpüklerini cok sevdi:))

2 yorum: