14 Nisan 2016 Perşembe

Thalia BB Krem Light Deneyimim



Nemlendiricili Etkili Ton Dengeleyici Thalia BB Krem'i uzun zamandır kullanıyorum. Thalia markasının ilk kez bir ürününü denedim. Hem çizgi ve kırışıklıklarla mücadele etmeye yardımcı hem de cildi pürüzsüzleştirmeye yönelik olarak yüzümde uyguladığım bu ürünün yapısı çok hafif.








Sabahları temizlenmiş yüz ve boyun bölgeme uyguladım. Dokusu çok hafif,kremimsi bir yapısı var, cildimde ağırlığını hissetmedim, fondotenlerde çok ağırlık hissediyorum.






Cilt rengini eşitlemesini ve doğal duruşunu, ışıltı vermesini çok beğendim. İpeksi bir duruşu var ve kuru olan cildimi çok güzel bir şekilde nemlendirdi. En güzel özelliklerinden birisi de paraben içermemesi.

Yüzümdeki uygulamam sonrası görünümü bu şekilde;




Bu güzel ürün Beğendim Paylaştım'ın düzenlediği blogger davetinde Thalia Natural Beauty tarafından hediye edilmişti, teşekkür ederim :)



4 yorum:

  1. çok güzel durmuş canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor denemeye değer. Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemediysen mutlaka tavsiye ederim canım :) teşekkürler

      Sil