7 Haziran 2016 Salı

Elancyl Cellu Slim Ventre Plat Peeling- Krem- Losyon (Vücut Sıkılaştırıcı)


Yaz mevsiminin gelmesi ile özellikle de havuza ve denize girmek için, tatil planlarının yaklaşması ile kadınların arasında vücudumuzu güzelleştirme, zayıflama, diyet, selülitlerden kurtulma, sıkılaşma konuları daha çok ön plana çıkmaya başladı, nisan-mayıs-haziran ayları ile beraber ben bu konulara odaklanmaya başlıyorum açıkçası:)



Elancyl'nin bu yazımda bahsedeceğim 3 ürünü özellikle bu amaç için üretilmişler. Karın bel bölgesini inceltmek, nemlendirmek, daha düzgün hatlara sahip olmak için dizayn edilmiş bu 3 ürünün ilkini banyoda karın bölgemde masajla peeling şeklinde uygulayıp sonrada suyla yıkadım. Sonrasında Elancyl'nin iki kremini de yine karın bölgeme dairesel hareketlerle uygulayarak işlemi tamamladım:)


Peelingi diğer ürünlerinden daha önce bitti. Diğer iki ürünü ise oldukça güzel kokuyorlar ve aynı zamanda da sıkılaşmaya yardımcı ürünler uygulamam sonrasında karın bölgemde toparlanma oluştu. Esneklik ve şekillendirmeyi vaat eden bu seri bunu başarıyor, bu konuda iddialı olan bir ürünleri daha var, onun deneyimini de blogumda paylaşacağım. Elancyl Türkiye'ye bu güzel ürünleri benimle tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum:)






2 yorum: