25 Nisan 2017 Salı

Avon Mark Oje Pembe



Avon'un yeni makyaj markası Mark'ın ojesini denedim. Rengi pembe severlerin beğeneceği bir tonda. Ben pembe veya kırmızı tonlarını ojelerimde severek kullananlardan olduğum için bu rengin tonunu çok beğendim.







Tırnaklarımdaki duruşu bu şekilde. Her ne kadar Nisan ayının sonunda olsakta, yine de üşüsek de hala hava ısınamadıysa da tam bir yaz rengi olan Avon Mark P807 pembe ojemle günüme biraz ışık katmak istedim :)  Simleri Sephora nın ojesi ile yaptım.





Yeni Mark; makyajı sanata dönüştürüyor sloganı ile geçtiğimiz ay Avon markasında yer aldı. Daha çok canlı renkler yer aldığı bu Mark koleksiyonunu daha detaylı inceleyip satın almak isterseniz buradaki linkten https://kozmetik.avon.com.tr/magaza/guzellikrehberinizyasemin satın alabilirsiniz. Eğer Avon temsilcisi olup Avon ürünlerini %30lara varan indirimlerle almak isterseniz biricitconsungunlugu@hotmail.com dan benimle iletişime geçip üye olabilirsiniz. Herkese mutlu bir hafta diliyorum:)




2 yorum: