18 Ocak 2018 Perşembe

Bugün Benim Doğum Günüm Gördün mü Bak 36 Oldum!

Herkese mutlu günler.. Bugün benim doğum günüm. Yolun yarısını bir geçti artık. 36 yaşında oldum, bekarım yarışmacılara başarılar :)  Ne anladın 36 oldun da diyenlere cevabım; hava çok soğuk değil aslında sadece sevdiklerimiz uzakta.. olurdu..

Ben annemi, babamı, anneannemi özledim o kadar, sanırım yaşım 70 de olsa bir gün bu hep aynı olacak. Ama hayat bazen istediklerimizi vermiyor malesef, ne kadar isyan etsekte sevdiklerimiz erken gidebiliyor aramızdan, hayatımda bu yaşıma kadar öğrendiğim şeylerden en büyüğü bu. O yüzden kıymet bilmek gerekiyor, değer bilmek gerekiyor yaşarken. Gidenler gelmiyor geri.. Ben şanslıyım ki ailemi çok sevdim, onlara çok değer verdim, onlarda beni çok sevdiler, herşeyi yaptılar, ben de elimden geleni yapmaya çalıştım, inşallah onlara gerçekten layık bir evlat olurum bir gün.. Dualarım ve rüyalarım var benim onlara ulaşabildiğim.. Resimlerimize bakıp konuştuğum ve cevaplarını tahmin ettiğim..


Bu fotoğrafta bence hayatımın en mutlu olduğum anlarımdan. Annem var yanımda çünkü, çikolatalı pastam var :) ve sobamız var. Anılarım var, çocukluğum var.. O sobalı evde ne de mutluymuşum, mutluymuşuz.. 

36 yaşımda dostluk konusunda aşk konusunda anladıklarıma gelecek olursam; aman bana uzak olun.. mümkünse..  (aman ilellah yallah..)

Saftım, salaktım diyebilirim artık belki de hala salağımdır bilinmez. Ama bu kadar mı saftirik olunur derseniz 'evet' olunabilir denecek türden insanlardanım bazı bazı, bazı huylar geçmiyor yıllar geçsede. Ama daha akıllı olmayı öğrenmeye çalışıyorum, daha tahammüllü olmayı daha az sinirlenmeyi, daha çok bazı şeyleri kafamı takmamayı. Geçmişi düşünmemeyi ana odaklanmayı başarmaya çalışıyorum. Hatalarımdan dersler çıkarmayı, olgunlaşıyor muyum yoksa nedir? Bana nasıl davranılırsa artık öyle davranıyorum insanlara bu bence iyi bir özellik sizde deneyin. Etrafımda kötü niyetli ve kötülük düşünen insanları gördüğümde kendi cehennemlerinde bırakıyorum, hayatımdan uzak tutuyorum. İnanın ki kendi cehennemlerinde yanıyorlar (kesin bilgi),  bunu tavsiye ederim. Pozitif olmayan, negatifliği ile sizi tüketen, sürekli kendi çıkarlarını düşünen,sizi aşağılamaya çalışan, sizi kullanan, kullanmaya çalışan, insan olduğunu unutmuş insan görünümlüleri,  sizi aptal yerine koyan, iyi günde de kötü günde de yanınızda olmayan insanları, üzerinize basmak isteyen insanları hayatınızdan def edin gitsin. Huzur bu çünkü, kimsenin kimseyi mutsuz etmeye hakkı yok. Kimseye bu hakkı vermeyin, ben kendi hayatımda bunu uyguluyorum kimse beni mutsuz ve huzursuz edemez, buna izin vermiyorum. Çünkü bu hayat benim hayatım, mutlu olmak istiyorum. İnşallah ömrüm yeterse güzel günler yaşayacağım, ideallerim, hayallerim, hedeflerim var..  hayallerimin, hayallerimizin bir gün gerçek olması umudu ile yazıma son verirken; yaş önemli değil, mühim olan o yaşa kadar onunla ne yaptığın? diyorum.. :)






12 yorum:

  1. Yaa bence cok güzel bir dogum gnü yazisi olmus. Kendini ve hayatini cok güzel elestirmis ve harika dersler vermissin. Bende bana nasil davranirlarsa ayni davrananlardanim ne eksik ne fazla. Böyle daha mutluyuz sanki dimi :)

    Rabbim mekanlari cennet etsin insallah. Sana da hayrli saglikli mutlu ve bol iyi insanli yillar dilerim... 💕😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumun için. aynen mutluluk nasıl davranılırsa öyle davranmakta:)
      amin çok sağolun, sevgiler.

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu sağlıklı, huzurlu senelere 💕

    YanıtlaSil
  3. O zaman nice seneler olsun sağlıkla, huzurla ve mutlulukla:)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle yeni yaşın kutlu olsun canım benim 💕 Hayatında herşey istediğin gibi olur insallah 🙏Hepimiz büyüdükçe olgunlaşıyoruz, her gelen yeni yaş bize birseyleri öğretiyor 👍 Yazdıklarına aynen katılıyorum, Mutlu olmak istiyorsun karşındaki kişiyi iyi sececeksin, seni üzen mutsuz olan kişilerdende uzak duracaksın😊 Hayat tecrübe ile herşeyi öğretiyor sağolsun 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet çok doğru aynen hayattan çok şey öğreniyoruz, sevgiler :)

      Sil
  5. Nice nice güzel yılların olsun, herşey gönlünce olsun :))

    YanıtlaSil
  6. Çok duygusal bir giriş yapmışsın canım.Allahım her birinin mekanını cennet eylesin inşallah..Sana da hayırlı ve güzel bir ömür nasip etsin inşallah.Herşey gönlünce olsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, amin insallah mekanları cennet olsun.
      sağol güzel yorumun için sevgiler:)

      Sil