25 Mart 2021 Perşembe

Ozonlabs Sepia Aydınlatıcı Cilt Toniği ve Mikrofiber Ped

 


Güzel haberler aldığımız mutlu günler diliyorum. Bu yazımda Ozonlabs Sepia Aydınlatıcı Cilt Toniği ve Ozonlabs Mikrofiber Pedden bahsedeceğim.

Yüzüme Ozonlabs Sepia Aydınlatıcı Cilt Tonik'i püskürterek uyguluyorum. Cildim temiz ve kuru iken püskürtüyorum. Yumuşatma ve aydınlatma etkisini sevdim. 

Sepia Aydınlatıcı Cilt Toniği içeriğinde; Indigofera Tinctoria Extract buluyor. Sepia Aydınlatıcı Cilt Tonik içeriğinde yetiştiği iklim ve özelliklerine göre tam bir dağ bitkisi olan çivit otu Zeytin yapraklarını andıran yaprakları ve biber çekirdekleri büyüklüğünde meyvesi bulunmaktadır. M.Ö. 2000’li yıllardan önce çivit mavisi, Hindistan’da 'Indigofera tinctoria' isimli çalıdan yani ‘gerçek çivit otundan’ elde edilmiştir. Çivit otu ile cilt bakımı yapmak da mümkündür. Sepia Aydınlatıcı Cilt Tonik’i ile cildinizde bu temizliği yaparak, parlak bir cilde sahip olmanızı sağlıyor. 


Cildinizde sebum dengesini sağlar ve yağlı-karma ciltler için de uygun bir ürün. Yorgun ve kuru ciltlerin dinlenmesine yardımcı olur. Dengeli nemlendirmeye yardımcı olurken, ciltte nem oranı arttığı için cildin kendisini korumasına yardımcı olur ve cildin bariyerini güçlendirir. Sepia Aydınlatıcı Cilt Tonik ardından kuru ciltler Sepia Anti-Aging Serum uygulayabilirler. Cildi derinlemesine temizlemeye yardımcı olan Sepia Aydınlatıcı Cilt Toniği, aynı zamanda cilt yüzeyinde ki aşırı yağı emerek sebum dengesini sağlar. Cilde canlılık kazandırmaya yardımcı olur.  Sabah akşam kullanıma uygun olduğu için sabah ve akşam uyguluyorum.



Ozonlabs Mikrofiber Yüz Temizleme Pedini daha öncede kullanmıştım. Temizleme köpüğüm ile uyguluyordum. Cilt bakımında severek kullandığım bir temizleme pedi, su ile ıslatıp yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. 

Ozonlabs Mikrofiber Yüz Temizleme Pedi koton / pamuk bazlı bir süngerdir ve cildin mekanik olarak ölü hücrelerden temizlenmesine yardımcı olur. Ozonlabs Mikrofiber Yüz Temizleme Pedi mekanik peeling için, hassas cilt tipleri dahil tüm cilt tiplerine uygun olarak tasarlanmış ve konforlu bir mikro-temizleme ajanıdır. Mikrofiber ped üzerindeki lifler insan ve çevre sağlığına uygun nitelikte ve cilt ile barışıktır. İçerisinde kimyasal bir tutundurucu ajan ya da petrol esaslı bir etken madde bulunmuyor bu da en güzel özelliklerinden. Başka bir yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder