21 Ocak 2012 Cumartesi

Bir Ankaralı Klasiği 2


O bahsettiğim Ankara'lı(bknz.)(bknz2) benı aramıstı ayrıldıktan bı sene sonraydı,ben düzgün bi ilişkiye(ctesı-pazar tatil) baslamıstım o zaman..Yeni ilişkimi yaşadığım kişide Ankara'lıydı.Tesadüfe bakın oda devlet memuruydu..Yani nerde Ankaralı devlet memuru varsa benı buluyor,yada cok alakasız bırısı buluyo benı,cok ucuk kacık dövmeli rock&metal müzik dinleyen,aykırı..(bknz 8 no)yada anasının kuzuları benı buluyo..bı ortasını bulamadım gıttı..
Neyse aradı benı bayramdı,ben bayramlarda hep huzunlenırmısım aklına gelmısımde ozlemıste benı,bırısı var mı dedı evet var yenı basladık dedım bır ay olmustu,hayırlı olsun falan dıye bıseyler soyledı hala o yapımarkette mısın dedı,hayır dedım ben artık mağazada calısmıyorum hafta sonu tatılı olan ımkanları daha guzel olan bı ısteyım..Tabı sasırdı herhalde omrum boyunca bı mağazada kalıp onu bekleyeceğımı sanıyordu..
Ulan ben senın ıcın yerı goğu ınletırken nerelerdeydın,benı bırakıp Ankara'ya kactın aılen ıcın?Sımdı tam hayatımı duzene sokmusken neden donup hatırlatıosun kendını..Neyse bıraz ters konustum,cunku sevgılımı telefondada olsa aldatıyormusum hıssını yasadım.Kapadık telefonları ama yuz verseydım belkıde barısalım bıle dıyebılırdı..
Gelelım obur Ankaralıya..hayatımda onun kadar efendı bırını gormedım desem yerıdır..Aılesının kokenı Cerkezdı.İlk bir ay elimi bile tutmadı,hatta ilk elimi tuttuğunda cocuk elını tutabılır mıyım dıye ızın ıstedı..Cok ıyı bı cocuktu.Dört ay cıktıktan sonra,annesıne benı soylemedığı ıcın ayrıldık,ben bıraz beynını yedım,tartıstım onunla,kavga ettık sonrasındada faceden bırılerının resımlerıne yorumlar yazdığını gordum ama bız tanısmadan once yapmıs,bır kıskanclık krızıne gırdım arkadas varya cocuğu aradım saat gece 3te benı aldattığından tut artık neler saydım neler..
Facedende sıldım..Ama sılınce sanıyorumkı o bana yalvaracak barısacağız falan..Ama oyle olmadı nerden sıldım onu dedım..cunku tekrar bulamadım onu..telefonlarıma cıkmadı..pısman oldum evet..ona donmek ıstedım..cunku yaptığım cocukcaydı..Ama o bana henuz evlenmeyı dusunmedığını soyledı o zaman 31 yasındaydı ben 26 cıvarındaydım...Erkekler evlenmekten kacıyorlar 2 kere 2 nasıl 4 se buda hayatın bı gerceğı...
Onunla Issız Adam fılmını bıle ızlemıstık,bıde sehır efsanesı vardı o fılmı ızleyen cıftler evlenıyorlarmıs..Hanı yaa bız evlenemedık..Onu msnden denedım,kızla bulusmak ıstedı..Taksım'de randevu vermıstık..Hala orada beklıyor olabılır..Dedım ya cok efendı cocuktu..

Biricit efendi bi kocayı bulacak mı bakalım?

resım alıntıdır

18 yorum:

  1. Seni yalnız bırakmamalı! :) hakikaten pek bi efendiymiş:) bu arada benim de denediğim olmuştu eskisini... denememek lazım aslında... küpümüze zarar:)

    YanıtlaSil
  2. ninicim artık kımseyı denemem cunku hepsı eklıyoda bulusmakta ıstıyo,onlar bu durumu aldatma olarak gormuyorlar kacamak yada eğlence sanıolar..mış :))

    YanıtlaSil
  3. Bence hani kader lafını sürekli söyleyenlerden değilim ama şöyle bir söz var biliyor musun :D
    Çerkez, Abhaza Allah muhafaza. :)
    Belki de o çok saygılıyla olmaması senin hayrına olmuştur. :)
    Bu arada benim annem arnavut babam da Abhaz :D allah muhafaza diyorum kendime.
    Bence gelecekte senin için her şey daha güzel olacak.
    Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  4. NoNo tabıı memleketle ılgılı değıl karakter meselesıdır ama Çerkezler cok saygılı ınsanlardır gercektende :)) tesekkur ederım ınsallah daha güzel olur senın ıcınde sevgıler canım optum bende :)

    YanıtlaSil
  5. aa cerkez mi benim de
    tanıdıgım cok cerkez var.yani hepsi de yakısıklı ve iyi kişiler :)
    biricit kısmet değilmiş demek baska bri var demek zamanla bulacaksın demek :)

    YanıtlaSil
  6. Çerkezler geç evlenirler biliyorsun değil mi?
    Hala evlenmemiş..
    Bence seninle evlenecek :)

    YanıtlaSil
  7. Volante kısmet canım evet yakısıklı olurlar :))

    YanıtlaSil
  8. Zeugma evet sanırım evlenmedı,ama Ankara'ya gıtmıs dıye duydum :)) gec evlendıklerını bılmıyorumda sanırım cerkezler cerkezlerle evlenırmıs dıye duymustum..

    YanıtlaSil
  9. ben de bazen öyle abuk afra tafra triplerine giriyorum ki, diyorum karşımdakinde peygamber sabrı olmalı yoka birazdan patlayacak :D olacak olacak, biri gelip seni ve ruhunu keşfedecek, olmazsa da oldururuz hıhhh :P

    YanıtlaSil
  10. Mayacım ınsallah canım :))) baskasına akıl verırken soyle yapma boyle yapma dıyorumda kendıme gelınce yapamıyorum trıplere gırıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  11. Tüüühhhh... Gitti gül gibi çocuk :)

    YanıtlaSil
  12. Ahucum gittii gitttii gitti :))) yumurta gıbı cocuk bı arkadasımın babaannesı oyle derdı :))

    YanıtlaSil
  13. Valla döneni kabul etmiceksin derler ama yinede bir denemekte fayda var bence :) ama hala içinde bir şeyler kaldıysa..

    Diger çocuk için yazık olmuş, da birde şöyle düşün belkide hayırlısı böyleydi, belkide daha iyi oldu gitmesi, belkide seni üzücekti bilemezsinki. Off amma belki yazmışım :)

    YanıtlaSil
  14. Aslıcım denenmısı denemıceksın bı daha canım,ıyı oldu belkıde :)

    YanıtlaSil
  15. Aslında yazık olmuş. Duyguları kadınlar yönetir bilirdim ben. yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  16. Profösör merhaba :) yanılmıyorsunuz kadınlar yönetir,erkek arkadaslarımın duygularını en sevdıklerı kadın yani anneleri yönetti ondan böyle olduk sanırım :)

    YanıtlaSil
  17. :)face bir ilişkiyi daha baltalamış.Face çıktı duygularda bozuldu.En iyisi fotolara yorum yazmamak.

    YanıtlaSil
  18. Kardeşim :) face msn ve hatta ınternet her zaman her ılıskıyı baltalar :))

    YanıtlaSil