13 Ocak 2012 Cuma

Kurtuluş Son Durak



Kurtuluş Son Durak filmini özellikle erkeklerin izlemelerini istiyorum..Hatta eski sevgililerim izlesinler,eşlerini aldatanlar izlesinler,eşlerini dövenler izlesinler..İzlesinler ve aslında şiddete ne kadar karşı olduğumuzu (!) görsünler..Harika bir komedi,mükemmel bir dille anlatılmış sosyal sorunlar..Filmin en sonundaki sahneye özelliklede dikkatedin..“Biz her türlü şiddete karşıyız!”.. Bir apartman düşünün o apartmanda yaşayan kadınların birbirleriyle kenetlenmiş olduğunu düşünün.Kadınların birbirleriyle aslında birlik olduklarında neler yapacağını bi görün..
Hayatını yatalak babasına adamış Vartanuş (Demet Akbağ), mafya babası sevgilisinin metresliğinden, eşi olmaya asla geçemeyeceğini anlayan Goncagül (Nihal Yalçın), çocuklarına ilişmediği sürece günlük koca dayaklarına alışmış Gülnur (Ayten Soykök) ve annesinin yediği her tokadı kendi ruhuna da yiyen kızı Tülay (Damla Sönmez), hayatı pembe görmeye çalışan kuafor Füsun (Asuman Dabak),nişanlısı tarafından tekedilen psikolog Eylem (Belçim Bilgin).. Keşke bi kuyu olsaydı diyede içimden geçirmedim değil..


Bu şarkıyıda mutlaka dınleyın..

bir göz odam olsun başımı sokayım,gel benim banyoda bir tas suyla seni yıkayım,istemem katlar yatlar sen yanımda ol,olmazsanda 'kuyu' mevcut diyen biricit kankasıyla pijama partisi veriyor

resimler alıntıdır 

25 yorum:

  1. thank you Harrygoaz :) Happy holidays to you....

    YanıtlaSil
  2. Bugünlerde herkes bu filmden bahsediyor, izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Aslıcım kesınlıkle ızlemelısın cok guzel bı fılm :)

    YanıtlaSil
  4. aaa ben geri kalmışım, ilk defa görüyorm filmi. Bakayım bakalım. Ahh biricit o partiye doyum olmaz simdi yaa :/

    YanıtlaSil
  5. Firarî Yolcu bak bak cok guzel bı fılm kesınlıkle ızlemenı tavsıye ederım :)) evt yaa su an cok güzel seylerden bahsedıoruz :))

    YanıtlaSil
  6. evet gitmek lazım hemen araştırıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Mutlaka izlemek istediğim filmlerden biri, biri de Zenne :)

    YanıtlaSil
  8. ben denizlide gittim bu filmee! çok fantastik, çok sosyal mesajlı şahane eğlenceli bi'film. hem çok güldüm, hem de çok doğru diye onayladım sürekli. erkeklerin dünyası, kadınların çektikleri ve istediklerinde yapabilicekleri şeyler. oyuncularda on numara zaten söylemem gerek yok. süper bi'post olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  9. Cebimdeki renkler Zennenin reklamını gordum guzele benzıyodu belkı bende gıderim :)

    YanıtlaSil
  10. Kuul'umsu Kadın tesekkurler canım :))) Istanbul'a gelde burda Brıget Jonesun gunluğu 3 cıkınca ızlerız :))

    YanıtlaSil
  11. ayy evet, tamam, çok bi'güzel olur! :)

    YanıtlaSil
  12. İzlemek istediğim filmlerden,bu posttan sonra en kısa zamanda gitmeli :)

    YanıtlaSil
  13. kirazlı sakız mükemmel bı fılm en kısa zamanda ızlemenızı tavsıye ederım :)

    YanıtlaSil
  14. aaa sorsana acaba filmdeki apartman üstte yorum yapan arkadaşın mı?
    ha ha ha.
    :)))
    saadet.

    cebimdeki renkler. taam taam zenneye gidicen söz.
    :)))

    bircit.
    ne filmdi diy mi.

    bi de o şannsız hırsız var ya ne komik diy maaa.
    :)

    YanıtlaSil
  15. deeptone yaa zaten dun gece koptum bende fılmle ılgılı yorum sanmıstım :))) puhahaha :) kendı apartmanıkı tanıdı demek

    cok guzel bı fılmdı,o hırsız zaten varya alemdi :))) sonu ıyı oluo hırsızın :D

    YanıtlaSil
  16. Not ettim gideceğim filme :)

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle izleyeceğim canım :)

    YanıtlaSil
  18. Ahu cok beğeneksın tahmınımce ıyı seyırler :)

    YanıtlaSil
  19. Bricit diye kekeleyerek okuma çalışırken daha adından sevdim.

    İzleyicilere girmişssin, gelmezmiyim.

    Bu filmi bu hafta kaçırdım ama haftaya inşallah. Nihal Yalçın da bence Demet Akbağ ın gençlik çıkışı gibi bir çıkış yaptı.

    Heyecan yapyım bak şimdi.

    Sevgiler
    Filmsever anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  20. ben de izliycem mutlaka :)

    YanıtlaSil
  21. Oglak Kizlari hosgeldın Çiğdem :)
    dedığın gıbı Nihal Yalcın buyuk cıkıs yaptı :) sarkılarınıda dınlemenı tavsıye ederım sevgıler gorusmek uzere:)

    YanıtlaSil
  22. gretacım iyi seyirler dilerim,mutlaka izle :)

    YanıtlaSil