28 Mart 2013 Perşembe

Bumerang'ın Faydaları,Yazar Kafe, İkili Kazanç Nedir?


Blogumun sağ tarafında görmüş olduğunuz Yazarkafe butonum nedir, ne işe yarar?Bilmeyenler için anlatayım:)  
Yazarkafe; blog yazılarınızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayan harika bir uygulama. Öncelikle Bumerang'a üye oluyorsunuz, blogunuzun-sitenizin uygun,faydalı,orjinal içeriği ve tasarımı ile Platin üyeliğe kadar geldiğinizde Yazarkafe'de yazılarınızı yayınlayabiliyorsunuz ve daha çok okunabiliyorsunuz. Bir buçuk yıldır blog yazıyorum,Bumerang'a üyeyim ve gayet memnunum,neden memnunum çünkü blogumla ilgili kendimi geliştirmemi sağlayan bir oluşumda yer almak benim için gerçekten harika duygu.



Bloggerları cesaretlendiren, daha çok yazmalarını teşvik eden, ödüllendiren, eğlenceli ve keyifli bir platformda yer almak gerçekten de çok güzel.Aynı zamanda da hem blogumu yazarken,bir yandan da ek bir para kazanma imkanım oldu. Bloglar için düzenledikleri etkinlikleri, yarışmaları, blogları destekleyici bir platform da bulunmak Bumerang ailesinin bir üyesi olmak bence her bloggerın yaşaması gereken birşey. Bumerang'a üye olmayan kalmasın bence:),bütün bloggerlar bu güzel platformun ayrıcalığını yaşamalı.


Bende çiçeği burnunda bir Yazarkafe yazarı oldum, yani Platin üye oldum, hem bu mutluluğumu sizinle paylaşmak hem de Platin üyeliğimin bir ayrıcalığından da bahsetmek istiyorum.
Bumerang'a üye olup, blogunuz daha çok okunsun,blogunuzda ki yazılarınız Yazarkafe'de yayınlansın istemez misiniz? Bumeranga üye olmayan arkadaşlarım varsa aşağıda detaylı olarak yazanları yaparsanız, ilk teklifinizi yayınladığınız anda verdiğim kod numarası ile üye olursanız, (Promosyon Kodu: T1F495CA  )hem siz hem de Biricit 20şer TL kazanacak:)

Arkadaşın üye olurken nelere dikkat etmeli?
  • Arkadaşın Bumerang’a üye olurken senin paylaşacağın promosyon kodunu aşağıdaki üyelik ekranına doğru bir şekilde girerek üyeliğini gerçekleştirmeli.
  • Promosyon Kodu: T1F495CA
  • 20 TL kazanabilmeniz  için arkadaşının aldığı tekliflerden en az birini yayınlaması gerekmektedir. Arkadaşın ilk teklifini yayınladığında hem sen hem de arkadaşın 20 TL kazanç elde edecek.
Dikkat! Bu kampanyamız Bumerang’a ilk defa üye olacak siteler için geçerlidir. Haksız kazanç elde etmeye yönelik davranışlar üyelik iptaline neden olacaktır.
Biricit derki; blogunun daha çok kişiye ulaşmasını istiyorsan hemen Bumerang'a üye olmalısın:) Yazarkafe'de ilk günlerimde Güzellik ve Yaşam/İnsan kategorilerinde en tepede olduğumu da paylaşmasam olmazdı, gün gelir belki ben de Bumerang'tan Ödül alırım,kimbilir ki!:)

28 yorum:

  1. Daha önce başvurmuştum, blogunuz bulunamadı diye yanıt geldi :s
    Sanırım o üyelikten dolayı bu olmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm basvurduysan olmaz canım:) ılk kez uye olmak gerekıyor

      Sil
    2. Hiç kayıt olmamışsın muhtemelen bir kez daha dene :)

      Sil
    3. daha once basvurmus ama oyle dıyo:) hıc kayıt olmamış mı yoksa secil?:)

      Sil
    4. Bloğunuz bulunamadı penceresini düşünerek söyledim. Bana da ilk öyle bir pencere çıkarttı zira. :)

      Sil
    5. evet haklısın sanırım uye olmamıs bende olmus yenıden olmaya calısıo sanıyorum,saol tatlım sayende cozuyoruz su an:) tesekkurler

      Sil
    6. Linkimi ve blog adımı yeniledim, üyeliğim onaylandı. Ama bir kez başvurmuş olduğum için promosyon kodu giremedim sanırım :)

      Sil
    7. tühh bende sans yokki:)) olsun hayırlı olsun canım benim blogun ıcın ıyı olacak:)

      Sil
    8. :) Olay senin bloğda başladı,çözüldü ama sana yaramadı ya :)

      Sil
    9. olsun bana yaramadı ama secıle yarar blogu ıcın:) sanada umarım:)

      Sil
  2. Canım valla olurdum ama ben de çoktan oldum o yüzden işine yaramam ama destekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlık olsun canım onemlı değıl:) tesekkurler:))

      Sil
  3. ben de daha yeni üye olmuştum canım,keşke daha önce yazsaymışsın bu yazıyı:)
    ilk reklamı bugün yayınladım hatta:)
    hayırlısı bakalım,umarım iyi neticeler alırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tühh sansıma bak:)) hayırlısı bakalım canım ınsallah ıyı sonuclar alırız,ben sımdıden almaya basladım okunmam arttı:)senınde hayırlı olsun uyelığın:)

      Sil
  4. Gönüllerin tüm ödülleri senin Biricik Biricitimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Esracım :)) gönüllerin ödülünü almak zaten en güzelidir:) saol canım:)

      Sil
  5. Benim 2 tane blogum var. Bir tanesiyle daha önce üye olmuştum diğer blogumla üye olabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez üye olunması gerekiyor canım o şekilde olmuyormuş

      Sil
    2. Anladım canım teşekkür ederim. Bu kampanya dışında peki diğer blogumu üye yapabilir miyim?

      Sil
    3. farklı alanlarda sanırım bahsettiğin bloglar, o şekilde oluyor sanırım, istersen bumerang iletişiminden sorarsan daha detaylı söylerler,ben de seni yanlış yönlendirmek istemem canım:)

      Sil
  6. Ben önceden bi üye olmak için girştim. Sonra vazgeçmiştim. Bugün üşenmedim kodunla üye oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hayırlı olsun:) cok sevındım blogun ıcın guzel olacak bence :) tesekkurler canım

      Sil
  7. Hadi hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bende üye olmayı düşünüyordum yazın çok faydalı oldu benim için teşekkür ederim birazdan verdiğin kod ile giriş yapıcam hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun canım uye olmussun maıl geldı bana da :) ılk reklam yayınından sonrada hesabına 20TL gececek:) sevgıler canım:))

      Sil
  9. Ben de yeni bir blog okuşturdum ama nelere üye olacağım konusunda endişeliyim.yanlış bişeyler olmasın diye herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her yere uye olmamalısınız ama Bumerang'ı tavsiye ederim:)

      Sil