14 Ekim 2013 Pazartesi

Evde Yalnız Kalınca- Benimle İlgili Gerçekler


Bayram öncesi iki mim yazısı birden kuşağına hoşgeldiniz, bayram temizliğimin arasında yazıyorum bu iki mimi de :)) Geçen sene dediğim gibi bayram temizliği yapmayı bilen bir koca istiyorum ben:) İki mimimize dönecek olursak tek soruluk mimler(2.mim 20 madde içeriyor) ama cevaplar kişiden kişiye göre değişebilir bakalım ben ne cevaplar vermişim:)

Birinci mim yazısında Asliminho diyorki; Evde Yalnız Kaldığınızda Ne Yaparsınız? 

Bende diyorumki evde yalnız kaldığım mı var :) Annem hep yanımda:) Yalnızken genelde kitap okurum, bazen korku-gerilim filmi izlerim. Size bir sır vereyim o zaman hiç evde yalnız başıma kalmadım hayatım boyunca. Hani evde gece yarısı falan tek başıma kalmadım. Eğer yalnız olsam korkardım sanırım kız arkadaşlarımdan birini yanımda kalması için davet ederdim. Normal hayatımda da pek yalnız değilim, genelde arkadaşlarımla buluşurum, çok yalnızsam veya canım sıkılırsa tek başıma alışveriş yaparım, yanınızda biri yokken daha rahat alışveriş yapılıyor aslına bakarsanız, biri varken ayy bunu mu alayım yok alma veya şunu al, insanın kafası karışıyor,ya da sohbet ederken ne alacağımı unutuyorum:)) Şimdilik bu kadar umarım hiç yalnız kalmam:) Yalnızlık iyi değil ya ses olmalı en azından evde:)

İkinci mimimiz Madame Kokoş soruyor: Hakkında 20 Gerçek :)

Benimle ilgili 20 Gerçek, yazıyorum hazır mısınız?:)

Valla önce hakkımda hayırlısı neyse gerçekte de o olsun, aşkta, iş hayatında, aile hayatında, dostlarımda:)

1- Bekarım ( gerçekten)

2- 31 yaşındayım yaşımı saklamadan bağıra çağıra söyleyebilen birisiyim,yaşımla barışığım yani:) 4 ay sonra 32 oluyorum :))

3- 31 yaşındayım, bekarım ve şu ana dek başımdan ne söz ne de nişan geçmedi.Kına gecesi ve düğünde geçmedi:)) Yüzük bile hayatımda görmedim..

4- Bir erkek ya da bir kadın ne söylerse inanırım. (doğru olduğunu umarım)

5- Saftirik ve duygusal yönüm ağır basar.

6- Mantığımı kullandığım zaman kalp kırabilirim.

7- Çoğu şeyi alttan almaya çalışırım ama bir değil iki değil üç değil artık yetecek noktaya gelmiş bir durumsa; tepkimi sessizlikle gösteririm.Kalbim kırıldığında kalp kırmaya çalışmam ama kalbimi kıran beni inciten insanla da muhatap olmamaya çalışırım.

8- Laf sokan insanları, kıskanç insanları gerçekten sevmiyorum ve çok itici buluyorum. Laf sokan insanın kendisinin aynı şeyi yapması da bir hayli komik oluyor:)

9- Bu liste uzar gider aslında; anlayışsız, hep bana diyen bencil insanlar, negatif insanlar, yalan söylenilmesi hoşlanmadığım şeyler.

10- Çikolatayı çok severim, aşk mı para mı deseniz; çikolata derdim çünkü ne aşk ne de para çikolata kadar mutlu edemez:) Bir çikolata değil:))

11- Üniversite mezunuyum, 2 yıllıktan sonra 4 yıllığı bitirdim. Aslında Muhasebe mezunuyum sonrasında da İşletme'yi bitirdim.Ama muhasebe de hiç çalışmadım ilginç bir gerçek sen 5 yıl muhasebe eğitimi al (lise ve üniversitede) ama hayatın boyunca muhasebede çalışma:))

12- Bazen Biscolata benzeri bir erkek hayali ile bazı yazılar yazıyorum ama aslında orada imalarda bulunuyorum, Biscolata erkeği falan istediğim yok erkeklerin dış görünüşe olan merakı, manken gibi kızları istemeleri nedeni ile öyle yazıyorum. Misilleme de diyebiliriz buna:) Aslında karakterli bir erkekle evlenmek istiyorum, gerisi boş..:) Ama az buçukta Biscolata olursa da hiç sorun değil, o haliyle de kabul ederim:)

13- Evleneceğim erkekle ilgili bir gerçek daha yazayım o zaman romantik olmalı ve beni çok sevmeli. Sanırım sevilme ihtiyacım çok ağır basıyor, sevilmediğimi geçte olsa farkettiğimde gidiyorum bende.. Napayım sevilmediğim insanların yanında?

14- Garfieldi de çok seviyorum ayrıca:)) Sevimli buluyorum mümkünse bi sürü bi sürü garfield oyuncağım,objelerim vs... olsun..:)

15-  Kız Kulesi'nde bir akşam yemeğinde evlenme teklifi alma gibi bir hayalim var..

16- Sanırım çok hayal kuran birisiyim, bir erkekle tanışınca hemen ikimizi evliymiş gibi hayal ediyorum ve mutlaka soyadını ismimin sonuna ekleyip arkadaslarıma bu soyadı yakıstı mı diye soruyorum.:)  

17- Sevgilim olan erkekleri çoğu konuda (para-aşk-aile-iş) denedim, keşke denemeseydim:) ya da belki iyi ki denemişim iç yüzlerini gördüm:)

18- Cinsellikle yaklaşan erkekleri sevmiyorum, yani birisiyle tanışıyorsunuz daha bismillah adam hemen yatak odasına girecek neredeyse.

19- Her ne yaşarsam yaşayayım umudumu kaybetmedim, gerçek aşka inanıyorum ve bir gün beni bulacak bunu da biliyorum:)

20- Annemi çok seviyorum, bu dünyada ki en yakın, en iyi dostum o, 100 tane sevgili gelir gider ama bir tane anne bulunmaz:) sosyal mesajımı da verdiğime göre gidip temizliğe devam edeyim:))

Biricit daha camları silecek önce bi kahve içsin sonra temizliğe devam eder:)

40 yorum:

  1. Garfield kalp ben :;) Bayılıyorum o pisiciğin rahatığına ve tombikliğine :) Benim gibi garfield hayranı birini bulmak şahane oldu doğrusu !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok seviyorum garfieldi benim ooo :) bilmiyordum garfield hayranı olduğunu cok sevindim :D

      Sil
  2. Ben yaptım bu mimi ama çok teşekkür ederim :) çok çok tatlı bir mim olmuş ayrıca sosyal mesajını sevsinler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) iki mimi de yazmısmıydın neyse bir dahakine o zaman mimlerim, sevgiler:)

      Sil
    2. ekim ayi mimlerle geçecek sanirim canim.iiçten bi mim olmus.yuregine saglik.beni de mimledigin için çoook tesekkur:)

      Sil
    3. rica ederim canım bu ay mimleme ayı herhalde :) beklerim yazını sevgiler

      Sil
  3. cnım mim için teşekkür ederim hakkımda 20 gerçek mimini yaptım.evde yalnız kalınca mimini de en kısa sürede yapıcam. gerçi yalnızz kalmıorum ama :)

    YanıtlaSil
  4. Canım fırsat bulunca hemen mimi yazacağım :)

    YanıtlaSil
  5. o zaman en kısa sürede gerçek aşkı bulmanı diliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Kendim hakkinda 20 gercek mimi hosuma gitti. Senin saydigin ilk 3 gercek benim icinde gecerli. Mimlerde neden akliniza gelmiyorum ben ya diye bir sitem edip sana iyi bayramlar dileyip cekiliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumu okuyup yorum yazanları mimliyorum canım ben :) bol bol oku yorum yaz seni de mimlerim, hadi mimliyorum o zaman yapmak istiyorsan tatlım :)) iyi bayramlar dilerim canım sevgiler

      Sil
  7. hihihihi biricitimm temizlik arasında yazdığın mimini ben de temizlik arasında okuyorum desem :))
    Şu incik boncukları silme işi biter bitmez ha bir de börek yapiciimmm o da hallolur hallolmaz mimimi yazmak üzere klavyemi tıkırdatmaya başlıyorum canım. Öperim çok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin işini bitmiyorki canım benim:))
      hamarat insanın hali baska işte eline sağlık bende isterim börekten :)
      bende öpüyorum merakla bekliyorum müsait olunca yazarsın:)

      Sil
  8. merhaba, çok teşekkür ederim tatlım en kısa zamanda cevaplayacağım, bu arada düşüneyim bakayım kendimle ilgili 20 gerçek neymiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim merakla bekliyorum yazını :) sevgiler Meltemcim:)

      Sil
  9. canım ya mimledim seni demişin ya, ben bu mim işinin acemisiyim, ilk mimim olcek, soru nedir ki desem :)))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni mimleyen kişiye link vererek yazına baslıyorsun, sonrada mimde sorulan soru ya da soruları cevaplıyorsun kendi düşüncelerin ile.
      sonrada istediğin blogları mimliyorsun, onlarada link veriyorsun ve bloglarınada yorum yazıyorsun seni mimledim diyorsun :))
      bu sekilde yapılıyor ilk mimin hayırlı olsun o zaman:)

      Sil
    2. tamam peki burda soru benimle ilgili 20 gerçek di mi?

      Sil
    3. evet seninle ilgili 20 gercek sey:)

      Sil
  10. Aaah ah canım birde ben denesem erkekleri her konuda,derliyim o konuda :/ bceriksizimde... inş.bir gün bulursun prensini..
    cok teşekkürler yaptıgın içün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denersin merak etme bende cok dertliyim:) insallah sen de bulursun,aminnnnnnnn:) ben tesekkur ederim mimlediğin için:)

      Sil
  11. Biricitiim çok samimi bir yazı olmuş gerçekten bayıldım :) Beni mimlemişsin hemen kendi mimimi yazıyorum ben dee
    Sevgiler ve kocaman öpücükleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim:) merakla bekliyorum sevgiler optum bende :))

      Sil
  12. Elimde kahvem yemeğimi yemiş, temizliği bitirmiş olarak okuyorum mim cevaplarını Biricitim :) Çok net çok açıklayıcı cevaplar vermişsin bu dürüstlüğünü seviyorum.
    Kurban Bayramın mubarek olsun canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet seker olsun canım :)
      bende senin samimi yorumlarını cok seviyorum Aslıcım gorusmek uzere, bayramın mubarek olsun opuyorum cok :)) sevgiler

      Sil
  13. yarın eşimin izin günü öbürgün yaparım olur mu canım tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım ne zaman müsait olursan o zaman yaparsın :) sevgiler

      Sil
  14. gülmekten öldürdün beni evde krize soktun resmen biricitcim :))) ya çok alem bi kızsın sen :)
    canım benim mim'in için çok teşekkür ederim 2 gün üst üste mim aldım ayrıca çok mutlu oldum sağ ol sen emi :)
    bu arada yine paralel doğrultularda gittiğimizi anladım muhsebe ve işletme açısından aynıyız ama iyiki muhasebeci olmamışsın inan çok sıkıcı bir meslek sanırım o yüzden bende 19 sene sonra severek bıraktım diyebilirim..birazdan miminin cevaplarını veriyorum kozmetik için de ayrıca geleceğim 40 ından sonra kırşıklıklarla mücadele devri başlıyor maalesef ;) öpüyorum ve hayırlı bayramlar diliyorum, annene de ayrıca selam ve sevgilerimle, bu arada tv niz geldimi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) eğlenerek gulerek okumana sevindim canım
      bencede cok sıkıcı gibi duruyor:)
      40 yasında mısın saka yapıoyorsun herhalde hayatta inanmam:)
      tesekkur ederim canım sevgiler bendende tv miz gecen hafta geldi:)

      Sil
    2. yaa malesef 40 yaşındayım o gördüğün resim geçen haftaya ait çaktırmıyorum tabi ama yinede hafiften başladılar gidip bakacağım senin çekilişine birazdan ;) öpüyorum sevgilerimle..

      Sil
    3. :)) saka yapıosun bence benden kucuksun sen :)) bende optum sevgiler

      Sil
  15. ne güzel yazmışsın ya seninle aynı duygularda olmamak elde değil..ben de 29um ne söz geçti başımdan ne nişan, adam gibi birini bulamadım, umudumu kaybettim desem yeridir.. ben seviyorum o az seviyor, o çok seviyor ben sevemiyorum derken yıllar geçti gitti..bu devirde erkekler dediğin gibi hep cinsellik peşinde, adam gibi adam doğru dürüst birisini bulmak imkansız gibi..aşk kapımızı çalar mı bakalım bu yaştan sonra :)) öpüyorum kocaman, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı sekilde canım bir türlü gercek askı bulamadım :) ama umutsuzluğa gerek yok olacak bir gun hayırlısı olsunda:)
      erkeklerin hepsi aynı demekki akılları sadece ona calısıyor maalesef karakterlisi cok zor bulunuyor.insallah buluruz:)) sevgiler optum bende canım

      Sil
  16. biricitim mim için çok teşekkür ederim ilk fırsatta cevaplayacağım...
    öpüyorum iyi bayramlar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım :) musait olduğunda beklerim sevgiler iyi bayramlar canım

      Sil
  17. cevapladım canım mimini:)

    YanıtlaSil