10 Ocak 2014 Cuma

Cyrene Lavender Mint Şampuan-Cyrene Silky Touch Saç Bakım Kondisyoneri


Cyrene markasının daha önce de argan yağını ve aloe veralı yüz bakım toniğini beğenerek kullanmıştım. Beğendiğim ürünleri olan Cyrene markasına o yüzden aşinayım ve ürünlerini de severek kullanıyorum. Şampuanını ve saç bakım ürününü ise yeni denedim, ilk kez kullandığım ürünlerden. Yaklaşık 3 haftadır uyguluyorum, bitmek üzereler. İkisini bir arada uyguladığım için; tek tek ayrı ayrı yazmak istemedim. Lavanta ve nane özlü şampuanlarından öncelikle başlamak istiyorum yazıma.




Cyrene Lavanta Nane Sülfatsız Organik Şampuan:

Vegan ve Organic ürün sertifikalı bir şampuan. Yani hayvanlar üzerinde deney yapılmamış ve organik maddelerden bileşimi oluşmuş bir ürün. Banyo esnasında ıslattığım saçıma köpürterek uyguladım. Kokusu pek yok diyebilirim, aynı zamanda çok köpürmüyor. Bunun nedeni de içeriğinde sülfat bulunmaması. Saç derime masaj yaparak uyguladım. Saçlarımı rahatlatıcı ve temizleyici etkisini beğendim.

SLES/SLS, Sülfat, Deterjan, Paraben, Boyar Madde, Esans içermemesi, vegan ve organic sertifikalı olması en güzel özelliklerinden. Çünkü normal şampuanları incelediğimiz zaman içerisinde bir yığın kimyasal maddenin olduğunu görüyoruz bunlar uzun vadede çok zararlılar aslında detayına inecek olursak organik ürünleri kullanmak, bitkisel ürünler kullanmak daha iyi.Saçları ağırlaştırmayan bir şampuan. İçeriğinde saf lavanta yağı bahsettiğim saç derinizde rahatlatma hissini veriyor. Saçınızı yıkadıktan sonra ferahlamış hissediyorsunuz

Provitamin B5 ve E vitamini sayesinde yıpranmış saç telleri onarıyor.   Gliserin ve Sodyum PCA saç tellerini ve saç derisini derinlemesine nemlendirmesini sağlıyor. Fakat saçınızı yıkadıktan sonra saç uçlarında sertleşme hissediyorsunuz. Ve bu kısımda devreye Cyrene Silky Touch Saç Bakım Kondisyoneri giriyor.


Cyrene Silky Touch Saç Bakım Kondisyoneri:

Saçlarınızı şampuanla yıkayıp duruladıktan sonra, Cyrene Silky Touch Saç Bakım Kondisyonerini uyguluyorsunuz. Bu ürün bir saç kremine benziyor.Tüm saç tiplerine, boyalı, röfleli, kurumuş yıpranmış saçlara iyi gelen özellikte olan bu saç bakım kondisyonerini; saçımı duruladıktan sonra uyguladım. Şampuanın sertliğini aldı, saç uçlarıma sürdüm birkaç dakika bekletip duruladım saçlarımı. Şampuanında da olduğu gibi vegan ve organic sertifikalı bir ürün. İçeriğinde aloe vera ve shea butter bulunuyor, kokusu da şampuana göre hafif ama güzel bir kokusu var. Parabensiz bir saç bakım ürünü.



Cyrene'in bu güzel iki ürünü Afrodit Buluşmamızda hediye edilmişti, kendilerine bu güzel ürünleriyle beni tanıştırdıkları için ve destekleri için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca ismimize özel şampuanlarla bize destek olmuşlardı. Adımın yazılı olduğu bir şampuanı kullanmak oldukça hoşuma gitti :) Güzel jestleri için tekrar teşekkür ederim :)  ( tesadüfen aslında etkinliğimizdeki diğer arkadaslarımızın isimleri karıstı fakat bana kendi adım yazan şampuan denk geldi )  Cyrene Şampuan hakkında buradan daha detaylıca bilgi sahibi olup satın alabilirsiniz. 



Biricit derki; herşeyin organiği iyidir, gıdanın da, kozmetiğin de, erkeğinde :))

4 yorum:

  1. Canım erkeğin organiğini nereden bulacağız :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bende etkinlikte hediye edilen Cyrene şampuanı kullanmaya başladım Benim çok kuru saçlarımı bile adam etti

    YanıtlaSil