11 Ekim 2014 Cumartesi

Tutkulu Aşk Kitabı Yorumlarım


Tutkulu Aşk kitabına yaz tatilimde başlamıştım,tatil dönüşü de evimde bitirmiştim. Oldukça eğlenceli bir konu işlenmiş olan bu kitabın, hem konusu hem de barındırdığı heyecanı çok hoşuma gitti. New York Times Bestseller Rachel Gibson tarafından yazılmış, ilk kez Rachel Gibson'un bir kitabını okudum. 





Kitabın konusu; aşk ve ilişkiler / kadın erkek ilişkileri üzerine hem eğlenceli hem de bazen düşündürücü bir tarzda yazılmış. Kitabın iki kahramanı üzerinde gelişen olaylar zincirini merakla okudum. Evlenmek üzere iken evlenmekten vazgeçen bir kadın olan Georgeanne ve onunla tanışıp, kısa bir ilişki yaşayan bir adam olan John üzerine yazılmış bu kitapta daha sonraki sayfaları çevirdiğinizde; büyük bir heyecanla okuyorsunuz. Çünkü yıllar sonra tekrar karşılaşıyorlar ve hayatlarındaki değişiklikler ve birbirlerinden sakladıkları sırlar gün yüzüne çıkıyor, hoş ve minik bir sürprizle beraber..:)

Bu kitap birazda kaderden kaçılamayacağını er ya da geç eğer ki gerçekten sevenler varsa bir araya gelineceğini anlatıyor, heyecanla okudum:) 

Biricit derki: ben ne zaman beyaz atlı prensimle tanısacağım, yoksa tanıstım mı?:)



2 yorum:

  1. Böyle kitaplari arada bende okuyorum ya insanin kafasini dagitmaya yardimci oluyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bencede eğlencelik türden kitaplar stres attırıyor:)

      Sil