8 Aralık 2014 Pazartesi

Bio Organik Naturigin Saç Boyası Deneyimim


Bio Organik Naturigin Saç Boyasını geçtiğimiz hafta saçlarıma uyguladım. Kahverengi saçlara geçtiğimi daha oncede yazmıstım:) Bio Organik'in Naturigin saç boyasındada kahverengi tonu seçtim. Naturigin 4.0' ı kahverenginin çok güzel bir tonu. Sürerken gül gibi bir kokusu var, çiçeksi. Boya eldivenleri ürün içerik kağıdının icinden çıkıyor. 

Naturigin Ecocert sertifikalı ve Amerika da The Natürel Praduet Awards ' yuksek urun kalitesi ve mükemmellik ' ödüllü sac boyasının en guzel özellikleri; zararlı kimyasal maddeler amonyak paraben sls içermemesi, hayvanlar üzerinde test edilmemiş bir urun olması. Uygulama sonrasında ışıl ışıl ve tatlı bir kahverengi ton oldu saçlarım, bence mükemmel çok beğendim:)





Ürünün detaylıca iceriği:

Menşei: Danimarka
PARABEN, RESORSİNOL, SLS VE AMONYAK KESİNLİKLE İÇERMEMEKTEDİR !

Naturigin Saç boyasının, özellikle Paraben, SLS ve Amonyak içermemesi sebebi ile çok daha sağlıklı ve doğal saçlara sahip olacaksınız. Geniş renk seçeneği ve yüksek ürün kalitesi ile daha uzun süreli ve sağlıklı saçlara sahip olabilirsiniz.



Ürün Özellikleri

Amonyak İçermez !
Paraben İçermez !
Resorcinol İçermez !
SLS İçermez !
%100 Renk Kapatma
%100 Beyaz Kapatma
%100 Kalıcı Saç Rengi
12 Doğal Yağ ve Ekstrakt
Hoş ve Hafif Koku
Tüm Saç Tiplerine Uygun
Profesyonel Kalite
Kullanımı Kolay
30 Dakikada Mükemmel Sonuç
Saçı Korur, Işıltı Verir ve Nemlendirerek Besler
12 Organik Ekstrakt ve Yağ İçerir;


1 Tüp Krem Boya 40ml
1 Şişe Aktivatör 60ml
1 Saç Bakım Kremi 15ml
1 Çift Eldiven
Kullanım Kılavuzu kutunun icinden cıkıyor. 



Ben daha oncede kahverengi uygulaması yaptığım icin; uygulama talimatlarını okuyarak asağıdakileri yaptım.

uygulama talimatları:
· Renk kremini aktivatörün bulunduğu kaba dökerek iyice çalkalayın.
· Eldivenlerinizi giyin ve uygulamayı yapın.
· Yıkanmamış ve kuru saç diplerine uygulama yapın.
· 20 dakika bekleyin.
· Bekleme süresi sonunda kalan karışımı saç uçlarına uygulayın.
· 15 dakika boyunca oda ısısında bekletin.
· İlk önce az miktarda suyla saçınızdaki karışımı köpük haline getirin.
· Birkaç dakika sonra temiz bir su akıncaya kadar saçı durulayın.
· Şampuanlama işleminden sonra, kutu içerisinden çıkan kremi saçınıza uygulayın.

· 2 dakika nazik, masaj hareketleriyle uygulama yaparak iyice durulayın.

Krem ile aktivatörü karıstırdım, saç diplerime uyguladım 15-20 dakika beklettim, hicbir sekilde normal saç boyaları gibi yanma yapmadı ve cok guzel hoş bir kokusu var. 20 dakika civarı sonrasında kalan boyayıda saçlarıma uyguladım. 15 dakika sonrası Saçımı duruladım ve kutudan çıkan saç kremi ile saçlarımı 2 dk. beklettim ve iyice duruladım.









Uygulama sonrasında saçım:




Bio Organik'e bu güzel saç boyaları ile beni tanıstırdıkları ve biricit3yasında yaseminkokuluevent blogger bulusmama destekleri icin cok tesekkur ederim :)



Biricit; Bioorganik saç boyasını çok sevdi:)


6 yorum:

  1. Paraben olmaması güzelmiş amonyak da yok bazı ciltlerde alerjik reaksiyonlara sebep olan iki madde yok harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede harika ürünün içeriği tamamen organik canım:)

      Sil
  2. Beyazlari kapatiyor mu bu urun acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası saçımda beyazlar henüz yok ama renk kalitesi açısından vaadettiği rengi saçlarınıza veriyor o yüzden kapatıcılığı iyi.

      Sil
  3. kahverengi cok mu koyu durdu acaba, birde ilerleyen zamanlarda turunculuk oldu mu sacinizda onu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, cok koyu olmadı güzel bir kahverengi olmuştu, turunculukta olmadı yıkama sonralarında tamamen kapattı yani sonra da bir sorun oluşturmadı.

      Sil