16 Aralık 2014 Salı

El Yapımı Zeytune Portakal Sabun Deneyimim



Zeytune Sabun; biricit3yasında yaseminkokuluevent'ın sponsorlarından birisiydi, sabunlarıyla blogger bulusmama destek olmuslardı.Zeytune sabunu ilk kez denedim. Zeytune Sabunun sabunları el yapımı ve zeytinyağı bazlı soğuk proses sekilde yapılıyor. Aromaterapik özelliği olan ve sevgi ile tek tek hazırlanan Zeytune Sabunun özel sabunlarından benim kullandığım Zeytune Portakaldı. 





Portakal esansı ile kuru ciltlere iyi gelen bir sabun. Benim cildim de kuru olduğu icin cok iyi anlastık:)Portakal nergisi (aynısafa) icerikli ve cildin rahatlatmasını sağlıyor, cok hos kokulu, aromaterapik ve hücre yenilemesini sağlayan bir sabundu. El yapımı doğal zeytinyağlı bu güzel sabunla tanısmamı sağlayan Zeytune Sabun'a cok tesekkur ederim:) İceriğinide, kokusunu da ve cildimdeki nemlendirme etkisini de beğendim. Diğer sabunlar gibi cildimi kurutmadı. Kullanmadan once sabunu ortasından delerseniz, daha uzun süre kullanabiliyorsunuz, erimesinide engelliyorsunuz.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder