19 Kasım 2017 Pazar

Bitenler Cilt Bakımı ve Kozmetik Ürünlerim



Herkese mutlu pazarlar :) 
Biten cilt bakımı ve kozmetik ürünlerimde bu sefer; Signal, Bionnex, Venus, Garnier, Bioder, Nivea, Missha, Fenjilyan, Thalia, Essence, Physiogel, Avon, Benri, Uni Care, Bepanthol ve Lancome yer alıyor.


Signal Diş Macunu; Signal'ın diş macunlarını seven birisi olarak bu diş macunlarını da oldukça başarılı buldum.

Bionnex Şampuan; severek kullandığım bir şampuandı, yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz. 

Venus Jilet; kadınların jilet kullanırken kesinlikle bu jileti kullanması gerektiğini düşünüyorum, başlığını değiştirebiliyorsunuz. Pratik kullanımlı bir ürün. Ben lazere gidiyorum geçen seneden beri, lazere gitmeden önce uyguluyorum ve bazı bölgelerimi de jiletle alıyorum. Tavsiye ederim.

Garnier Saf&Temiz; hem yüz maskesi hem de peeling olarak kullanabiliyorsunuz, ben genelde yüz maskesi olarak uyguluyordum, yine alacağım ürünlerden. 

Bioder Yüz Temizleme Peelingi; yüz temizliğimde uyguladığım bir üründü. Taneleri ile yüzünüzü arındıyor, makyaj kalıntılarını temizlemenizi sağlıyor. 

Nivea BB Clean; makyaj temizlerken uyguladığım bir üründü. Tavsiye ederim, nazikçe cildinizi makyajdan arındırıyor yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz. 



Bepanthol Krem; özellikle lazer sonrasında uyguladığım kremlerdi. Hassas ciltlere ve lazer sonrasında çok iyi gelen nemlendirme sağlayan, kızarıklığı önleyen bir ürün. 

Uni Care Makyaj Temizleme Mendili; makyajımı çıkarırken kullandığım pratik mendillerdi, yine alacağım ürünlerden.


Essence Pembe Oje; severek kullandığım bir ojeydi, bitmeseydi iyiydi :)

Lancome Rimel; Lancome markasına ait severek kullandığım bir rimeldi, küçük ama pratik ve etkisi de gayet iyi bir üründü. 

Missha Yüz Maskesi; kağıt maskeleri sevenlere önereceğim bir ürün. Yüz maskesi uygulamayı seviyorum, bu ürün de gayet güzel bir yüz maskesiydi.

Thalia Argan Yağlı Krem; çok güzel bir ürün nemlendirme açısından gayet iyi cilde faydalı bir krem.

Diadermine ve Avon Yüz Kremleri; iki kremde nemlendirme açısından iyiydi. Diadermine daha kolay emilim sağlıyor, Avon biraz kıvamlı koku olarak ise Avon'un yüz kremi daha meyvemsi ve güzeldi. 

Physiogel Vücut Losyonu; losyon şeklinde ama hemen emilim sağlıyor, yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.

Avon Little Black Dress Deodorant; parfümü ile aynı kokuya sahip, çok beğendiğim kokulardan birisi.

Gratis Makyaj Diskleri; kullanım rahatlığı sağlayan makyaj pamuklarından ben genelde Gratis'ten alıyorum, severek kullandığım ürünlerden.

Essence Rimel; beğenerek kullandığım bir rimeldi, tavsiye ederim, günlük kullanım için ideal bir rimel. 


Fenjilyan Yüz Kremi; çok beğendiğim bir cilt bakımı ürünüydü, deneyimlerimi buradan okuyabilirsiniz.






Biten ürünlerim bu seferlik bunlardı, gelsin yeniler:) Yakın zamanda yine biriken biten ürünlerimle ilgili yazılarım olacak. Niye böyle olduğuna gelince(merak edenler için), bu ürünler aylardır beklettiklerim, bitenler yazıları için ve müsait olamadığım için ancak kaleme alabildiğimden dolayı bu şekilde üst üste denk geldi :) Keyifli günler dilerim:)


2 yorum:

  1. biten ürünlerin yazısını okumak çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cok seviyorum yeni ürünler görüyorum ya da bilmediğim faydalarını:)

      Sil