Herkese mutlu olduğumuz, güzel haberler aldığımız bir hafta diliyorum. Geçtiğimiz ay; kişisel bakım markası Dove markasının kadınların kusursuz güzellik kalıplarına uyma baskısına ve “keşkeler” üzerine kurulu bu baskının kadınlarda yarattığı özgüven kaybına odaklandığı davetindeydim. Dove markası yaptığı tüm çalışmalarda kadınlara, “kendi potansiyelinizi keşfedin”, “kendinizi olduğunuz gibi sevin” diyerek onları kendileri gibi olmaya davet ediyor. Dove geçtiğimiz günlerde, Türkiye’de ve dünyada 10 – 17 yaş aralığındaki kız çocuklarının yaşadıkları dış görünüş baskısının sonuçlarına odaklanan kapsamlı bir akademik çalışmaya imza attı.
Dove 2017 Güzellik ve Özgüven Araştırması, çok basitmiş gibi görünen “güzel olma” baskısının bir genç kızın tüm hayatını, ilişkilerini ve sağlıklarını ne denli etkilediğini açıkça ortaya koyuyor. Dove’un özgüven konusundaki çalışmaları bu kadarla da sınırlı değil. Dove, tüm dünyada gençlere “kendileri gibi olmaları için” özgüven eğitimleri veriyor. Dove’un bu özgüven seferberliği Türkiye’de ise Dr. Özgür Bolat liderliğinde ve Toplum Gönüllüsü gençler ile lise öğrencilerine ulaşıyor. Dove 2017 Güzellik ve Özgüven Araştırması’nın sonuçlarını paylaşmak ve ülkemizin önemli bir yarasına parmak basan sosyal sorumluluk projesi Dove Özgüven Projesi’nin Türkiye yolculuğunu anlattılar.
Unilever Kişisel Bakım Direktörü Alper Eroğlu, Eğitim Bilimci Dr. Özgür Bolat, Toplum Gönüllüleri Vakfı Genel Müdürü Jülide Erdoğan sözcülüğünde ve kendi yaşamından konuyla ilgili deneyimlerini paylaşmak üzere Doğa Rutkay’ın katılımıyla gerçekleşen buluşmada, geleceğin özgüvenli nesillerinin yetişmesi için duydukları heyecana ortak oldum. Dove'a bu güzel davetleri için teşekkür ediyorum.
Yasemincim görüşmüş olduk bu sayede sevgiler :-))
YanıtlaSilevet tatlım iyi denk geldik uzun zamandır görüşememiştik :))
Sil