20 Kasım 2017 Pazartesi

Huncalife Carmina Exclusive Impress Volume Maskara Deneyimim



Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve çok beğendiğim bir rimelden bahsedeceğim. Bu zamana kadar favorim olan rimellerim iki tane idi. Farklı markalara ait ürünleri denemeyi de seviyorum fakat iki marka dışındaki başka markaların rimellerini beğenmiyordum. Bu görüşüm Huncalife Carmina Rimel ile tanışana dekmiş demek ki çünkü hani bazı bloggerların dediği gibi bu rimel ile aşk yaşıyoruz :))











Kirpiklerime uygularken; sürülmesinin rahatlığı, fırçasının kıvırma özelliği, rimel şişesinin içinde yer alan siyah boyasının performansını gayet başarılı buldum. Neredeyse sanırım 5 aydır uyguluyorum ve rimelim bitmedi, bazı maskaralar bir kaç ay sonrasında hemen bitiyor, kuruyor. Hala kullanıma hazır halde, topaklanmıyor sürerken, ben üç kat uyguluyorum. Günlük kullanım için ideal bir rimel, içeriğindeki özel besleyiciler ile de kirpikleri güçlendirmeyi hedefliyor.










Kirpiklerimi kalınlaştırmasını ve daha güzel göstermesini çok beğendim.  Genelde üst kirpiklerime uyguluyorum, arada sırada özel zamanlarda ise alt kirpiklerimde de kullanıyorum. İlk kullanmaya başladığımda tabii ki içinde boyası daha fazla olduğu için 2 kat veya 1 kat bile yeterli oluyordu, şimdi 3 kat uyguluyorum istediğim kalınlık için. 

Oldukça başarılı buldum Huncalife Carmina Rimel'i. Kirpik kıvırıcı aletimi uygulamama gerek kalmadan kirpiklerimi kıvırıyor, istediğim kabarık, biçimli kirpiklere sahip olmamı sağlıyor. Eğer bu ürünü denemediyseniz kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün mutlaka bu ürünü deneyin. Bu güzel ürün yaseminkokuluevent blogger davetimde hediye edilmişti, Huncalife'a bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ediyorum.





10 yorum:

  1. Güle güle kullanın :) bende çok severek kullanmıştım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğendim gerçekten harika bir rimel :) tesekkur ederim.

      Sil
  2. fırçası güzel gözüküyor hiç denemedim ama :D

    YanıtlaSil
  3. Huncalife markası ile henüz tanışmadım. Ama bu ürünü not aldım, elimde bulunanları bitirdikten sonra denemek isterim 😊
    Blogumu ziyaretiniz için de çok teşekkür ederim 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence tanışmalısınız gerçekten çok güzel ürünleri var:) ben teşekkür ederim güzel yorumlarınız için sevgiler

      Sil
  4. Bende oldukça sevdim bu ürünü güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım sende iyi günlerde kullan :)

      Sil
  5. Güle güle kullan. Ben bunun altın kaplı ambalajda olanını severek kullanuyorum. 2 kat uygulamama rağmen kirpiklerimde yumuşak bir halde kalması -ne kadar zıtlık olsa da -kıvırma ve kaldırmada da oldukça başarılı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünün ambalajını hatırlamıyorum aynı ürün mü,ben hemen kullanmaya başladım çünkü 4 5 ay olmuştur ama gerçekten de çok güzel bencede başarılı:)

      Sil