2 Mayıs 2021 Pazar

Gain Metot Dizisi




Herkese mutlu hafta sonları diliyorum pandemi döneminde tam kapanmaya girdiğimiz bu günlerde evdeyken izleyeceğiniz dizi ve film önerilerimi devam ediyorum, bu yazımda Gain platformunda yayınlanan Metot dizisinden bahsedeceğim. Bir iş görüşmesi macerasını konu alan Metot dizisinde dört aday işe girebilmek için zorlu ve acımasız bir mülakattan geçiyorlar. Tiyatro sahnesinin sevilen oyunu Metot dizi şekline dönüştürülmüş. Serkan Keskin'in yönetmenliğini yaptığı Metot dizisinde Şebnem Hassanisoughi, Serkan Keskin, Mustafa Kırantepe ve Sarp Aydınlıoğlu oynuyorlar.


Bende şu an iş arama sürecinde olduğum için bu dizi çok ilgimi çekti ve büyük bir merak içerisinde izledim. Sonu oldukça ters köşe, dizinin çok gerçekçi olduğunu düşünüyorum. İş hayatımda başıma gelen bir olay da diziyi izlerken yine aklıma geldi. Annemi kaybettiğim zaman o tarihte çalıştığım iş yerinden o zamanki yöneticim sürekli beni arayıp ise gelmemi söylüyordu. Sanırım annemi kaybettiğimin 2. Günü ise ne zaman döneceğimi işlerin çok biriktigini belirtmişti telefonda. Neyse ki  bir ay sonrası işten istifa ettim. Çünkü gerçekten vicdanı olmayan sürekli üst yönetime yalakalık yapmayı hayat felsefesi yapmış insanlarla bir arada çalışamıyorum. Napiyim bende böyleyim 😀 Metot dizisini çok gerçekçi buldum.


Metot dizisini kesinlikle izlemelisiniz. Gerçek hayatta da kendini farklı gösteren, olmadığı şekilde davranan o kadar çok insan var ki.  Hırs, vicdansızlık maalesef günümüz insanın en belirgin özelliklerinden olmuş. Umarım iyi insanlarla karşılaşırız hep iyilerle birlikte oluruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder