3 Mart 2012 Cumartesi

Twitter Tıttırısı Ne İşe Yarar?


Twitter tıttırısının ne ıse yaradığını dusundum ve bunları buldum :
-Twitterdan arkadaslarınızla,tanıdıklarınızla ve tanımadıklarınızla ıletısıme gecebılırsınız.Tanımadıklarımızla nıye ıletısıme gecıyoruz onu bende anlamadım.
-Bişeyler yazabılırsınız yalnız yazacağınız sey 140 karaktere sığmalı,benımkıler sığmıyor keske daha uzun yazabılsek
-Tarıhe gecebılırsınız,oyle ılgınc değısık seyler yazarsanız takıpcılerınız artacak belkıde bı twıtter fenomeni bıle olabılırsınız
-Sevgili bulabilirsiniz,bunu nerden cıkardım cunku benım twitterımda oldukca basıma gelen bı durum dusunun yani kadın resmi bıle yok bende garfıeldın resmıne cıkma teklıfı eden adamlar dolu dünyada 
-Twitterdan herseyi öğrenebilirsiniz,sanılanın aksine cok yoğun sekılde haber oğrenıyorum,tvden once twitterda goruyorum anneme dıyorum annem sonradan tvde gorunce aa sen onceden demıstın dıyo ajansım var anne haberlerı ılk ben duyarım dıyorum.
-Eski sevgiliyi yeni sevgiliyi takip edebilirsiniz,gercı bu durum basıma gelmıo ne kadar antısosyal sevgılım olmus hıcbırının twıtterı yok,gercı bırıne baktım gecen acmıs ama bır kısı takıp edıyordu
-Firmalarla direkt irtibata gecebilirsin,artık musterı hızmetlerını ara telefonla devrı gectı.

Twitterda cool ve havalı olma durumu
-Kendınızle ılgılı bolume havalı seyler yazın,mesela bılmem neyın muduru,generaldi menecir,finanşın gıdak,yaptığınız öyle buyuk bıseymıs gıbı gosterınkı mıllet vayy anasını mesleğe bak desın.

Twitterda takipci arttırma
-Öncelikle güzel,cool havalı sözler yazın,insanlar sizi rt yapsın,
-Takip edeni takip et,yazıktır günahtır yani niye etmiosun 
-Rt yapan twıtter sahıplerını ekle ve onlara yazdığın sacma sozlerı rtlettır,DM atıyosun onlarda yapıyolar valla o ınsanların ıslerı guclerı yok mu onuda anlamıs değılım.

Bu yazı nasıl olustu?Bı arkadasımın benı bırılerı takıp edıyor twıtterda kım bunlar demesıyle olustu,sevgıler canım:) onlar hıc kımse,tanıdıkların değıl endıselenme herkesı takıp edıolar yani,tabıı sımdı sen bekar bı erkek olduğun ıcın hemen heyecan yaptın ama tahmın ettığın gıbı değıl yani.
Son olarak tanımadığım ve benıde tanımayan twitter takıpcılerımede tesekkuru bır borc bılırım :) twitterda en cok blog arkadaslarımla konusuyorum hepsıne sevgıler buradan :)

Biricit'in saçma tivitleri:
-ORÇUNUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KANAL D :)))))))))))))))
-ORÇUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
-kanal D bu gece reytıng rekorları kırıyor farkında mısınız?
-kişiliğimden dişiliğimi göremeyenler var mı? :)
-kuşumuz bugün yok...boncuk için herkes içinden bi dakika düşünsün,neyi cıkarsızca sevdiniz? :(  (dün gece kuşumuz boncuk kendi kendine ortada bir sebep yokken vefat etti)
-blog eklemesinde sorun mu var google friend connect de? bılen var mı eklenmıyor kımse?
-Beşiktaş109yasında ne mutlu BEŞİKTAŞ TARAFTARI olana bir yüzyıldır ALAYINA...:)
-muhasebeci olan ve kendini muhasebeci hisseden herkesin 1 Mart Muhasebeciler Günü kutlu olsun :)
-saçımı boyayacağım ne renk yapayım kararsızım su anda hürrem rengi üstüne napıyım? :)
-sucuklu yumurta :)
-umutsuz ev kadınları kanal D :)
-korku fılmı onerısı olan var mı? :)  (burda neden gülmüşüm bende anlamadım)
-okuduğu kitabın sayfasının fotoğrafını cekıp koyunca ne oluo cok okuyo goruntusu mu?
-cok laf sokuyosun dıolar napayım hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım ? :)))) 
-her basarısız kadının arkasında bir erkek vardır  (bu konu cıddı dıye gulmemısım)
-tekerleği taş devrinde buldular ama bu devirdede hala var (tekerlek gibi adamlar)
-arkadaslar yazdıklarıma alınması gerekenler alınmıo alınmaması gerekenler alınmasın lutfen onlar kendılerını cok cok ıyı bılırler ;) 
-yalakalığın işe yaradığı durumlar 1-işhayatı 2-süleymanın haremi
-"Bir adam ayrıldığı kızın arkasından "zaten hiç sevmedim" diyorsa; cümlenin başındaki adam kelimesi için özür dilerim." - Elif Şafak.
-boynum tutuldu oynatamıyorum gözü olanların gözleri çıksın
-bugün günlerden doğumgünümü hatırlamayanları hatırlamama özgürlüğü günü.
-"Çok Çalışırsan İşine Zam Yaparlar, Az Çalışırsan Maaşına"
-Hayal kurarım.Hayallerimi inandığım değerlerle test ederim.Risk almaya cesaret ederim.Vizyonumu hayata geçiririm. Walt Disney
-sımetrı hastalıgım var,yamuk ınsanlara tahammul edemıyorum!!
-Kisiligi oturmamis insanlarin yani sira kisiligi yanlis yere oturmus insanlar var bu hayatta ...
son olarak bu yazıyı okurken Boncuk'u düşünün.Boncuk'umun anısına...

dünden beri kuşunu kaybettiği için morali bozuk olan Biricit,yarın gece çok farklı bi postla karsınıza cıkacak.
resimler alıntıdır

24 yorum:

  1. Twitter gerçekten haber kaynağı olabiliyor ama face daha sıcak geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  2. DiziManyaQ evet facebook daha ılgı cekıcı fotoğraflara bakmak yorum yazmak vb. :) ama twitterdan al haberi gıbı bı soz olmalı mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. garfıeldın fotosuna çıkma teklifi süpermiş :)

    YanıtlaSil
  4. FRAGİLEcim sorma canım abaza cok memlekette:)

    YanıtlaSil
  5. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş.Ben okulda arkadaşlara mail atmayı oturum kapatılır onu anlatıyorum.Twitterı anlatmayı düşünemem bile:)Eğer twitterları olsa daha komik diyaloglar çıkardı kesin.:)

    YanıtlaSil
  6. huyumkurusun twıtter ılgınc bı sosyalmedya aracı :) zevklı ama anlatılması uzun dahada var tabıı neler nelerde ben kısalttım bıraz:)

    YanıtlaSil
  7. bir de hakkinda bolumune sozluk yazari yazanlar var ki sanirsin tdk'da buyuk turkce sozluk icin editorluk yapiyorlar zannedersin.

    su yeni yorum zimbirtisinda yorumlara abone olamiyorum degistirin su yorum seklini.

    YanıtlaSil
  8. Tivitlerine bayıldım canım , mutlu haftasonları.

    YanıtlaSil
  9. Barney kardeşim yorum olayı herkeste aynı kımseden epostamı bıldır şeysi cıkmıo sendede oyle yenı yorum boyle olmus :) twitterda herkes bı havalı bende bloggerda yazarım yazıcam hıhh :)

    YanıtlaSil
  10. zeynepcim tesekkur ederım beğenmene mutlu haftasonları dılerım bende canım :)

    YanıtlaSil
  11. Mimine cevap verdim.Bir ara uğra bana :)

    http://pispapaz.blogspot.com/2012/03/2-mim-bir-arada.html

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle twitter en iyi ve hızlı haber kanalı benim için de!

    bir de bence de: ORÇUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ^^

    YanıtlaSil
  13. haha tivitir kalp tivitir! :) diy mi? :)

    YanıtlaSil
  14. hadi beeee bilok daa kuul.
    :)
    umarım bulursun boncukunu.
    :)

    YanıtlaSil
  15. PisPapaz (Cem Erdoğ) geldım gordum uğradım :) tesekkur ederım :)

    YanıtlaSil
  16. Kuulumsu Kadın kalp kalp kalp :) hehehe:D

    YanıtlaSil
  17. deeptone ahh nasıl bulayım öldü malesef :(

    YanıtlaSil
  18. Bir an aklımdan denemeli miyim diye geçirmedim, değil hani:D iyi iyi bilogünü okuyorum genç:D Eğlenceli:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :)) tesekkur ederım bende sızın blogunuzla yenı tanıstım :))

      Sil
  19. Hehehe çok eğlenceli bir yazıydı bayıldım :) O zaman follow you! and follow me! =)

    YanıtlaSil
  20. Önce bilog sonta tvitir, onlarsız olmaz :) Tvitır benim için facein önüne geçti şu aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook sıktı artık bunaltıo zaten ya aslında:) twıtter blog yetıo kapasam mı facebooku ne yapsam ama bazende ıyı oluo face:))

      Sil