21 Şubat 2013 Perşembe

Acnecinamide Ürünleri Deneyimim ( temizleme jeli, jel krem, sivilce mendili )


Kadınların korkulu rüyası sivilceler...! İster 18 yaşında olun ister 30 istersenizde 70 olun, sivilce bu, durduğu yerde durmuyor, yaş ayırt etmiyor,taaa ki Acnecinamide ürünlerini keşfedene kadar..:) 



Acnecinamide ürünlerinin hepsini denedim, hatta annemle beraber denedik.:)
Gerçekten sivilceler,siyah noktalar açısından faydalı olduğuna kanaat getirdik:) Önce annemle beraber kullandığımız ürünlerini anlatmak istiyorum.Annemin burnunun yanağıyla birleştiği kısımda ( anatomik bilgime hayran kaldım!:) ) tam köşede bir sivilcesi vardı, biz birkaç ay öncesinde böyle bir ürünün varlığından haberdar olmadığımız için annem sivilcesini sıkmış ( halk arasında sivilcesini pörtletmiş diye de diyebiliriz.) Sıktığı sivilcesi de kocaman bir delik meydana getirmişti, kremler sürdük neler neler denedik, hafif bir kapanma dışında sivilce deliği,kriter gibi duruyordu. Fakat Acnecinemide Jel Kremi kullandıktan sonra, yaklaşık iki haftadır kullanıyoruz, sivilce izi geçti ve sivilce yarası küçüldü,kapandı. 



Ben Acnecinemide Kremi, Temizleme Mendilini ve Jelini üçünü bir arada kullandım.



Banyo sırasında, köpürterek Acnecinamide Temizleme Jelini kullandım vücudumda ve yüzümde çene kısmımda.Vücudumda bel, basen ve bacaklarımda ki siyah noktalarım,sivilce benzeri aknemsi izlerim geçti. 




Çene kısmımdada bulunan arada bir çıkan,genelde de en olmadık anlarda çıkan minik ve sinir edici sivilceler yok oldu. Hatta on gün- bir hafta içerisinde siyah noktaların kendi kendilerine, içlerindeki siyahlıkları ben herhangi bir şey yapmadan çıkardıklarına şahit oldum ve çok şaşırdım.Banyo sonrası jel kullanımından sonra, Acnecinamide Temizleme Mendillerini 2-3 günde bir kullandım. Kullanımıda; hafifce bastırmadan masaj yapar gibi peeling yapar gibi cildime uyguladım.Gece yatmadan da Acnecinamide Jel Kremi uyguladım. Üç üründe gerçekten etkili, sivilceleriyle başı dertte olan tüm kadınlar denemeliler. Acnecinamide ürünleri içinde niasinamid (vitamin B3) bulunuyor. Niasinamid suda çözünen bir B grubu vitamin. Niasinamid sivilcelerin, cilt lekelerinin, cilt pürüzlerinin önlenmesini amaçlayan bir ürün.Acnecinamide ürünlerinin en önemli özelliğide sivilcelerle savaşırken cildi kurutmamaları, benim gibi hassas ve kuru bir cilde sahipseniz kesinlikle cildi kurutmuyor,tam size göre.



Satın almak isterseniz Lilakutu'dan satın alabilirsiniz,Acnecinamide Jel Kremi buradan, Acnecinamide Temizleme Jelini buradan   inceleyebilirsiniz :)

Biricit;Acnecinemide'e harika ürünleri için çok teşekkür ediyor ve sivilceli ciltleri olan tüm kadınlara öneriyor!:)

8 yorum:

  1. migrosda var bunlardan oğlumun da sırtında sivilceler var alayım da denesin bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cocuklar ıcın uygun mu bılemem doktorunuza danısın bence

      Sil
  2. Ben daha başlamadım ama inşallah ben de memnun kalırım canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ınsallah canım umarım faydalı olur sanada,bana gercektende etkı ettı

      Sil
  3. Bu ve buna benzer ürünlerden hiç sonuç alamadım, doktorumla 6 aylık bir tedavi sonucunda şu an cildim kusursuz neredeyse, pudra dahi kullanmıyorum yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesın cılt sorunu farklıdır tıbbı mudahaleyle gececek gıbıyse doktora gıdılmelı tabııkı,ne guzel sevındım guzel bır cıldının olmasına:)

      Sil
  4. Migros'a kadınlar günümde bakmak lazım bunlar için.Genelde indirime giriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın migrosta satıldığını bılmıodum:) kadınlar gununu bekleyelım bıcok kozmetık ve bakım urunlerı ındırıme gırecek

      Sil