7 Mayıs 2015 Perşembe

Dermokil Banyo Tuzu Doğal Deniz Mineralli


Dermokil'in bloggerlar bulusmasında hediye edilen ürünlerinden birisi olan bu banyo tuzunu ayaklarımı dinlendirirken ve bakım yaparken pedikür suyumda uyguluyorum. Kristalimsi bir görünümü var. Pedikür suyuma bir miktar dökerek ayaklarımı hem rahatlatıyorum hem dinlendiriyorum hem de bakımını yapıyorum. 
Eriyene kadar elimle karıstırıyorum, kokusu da iyi. Yarım saat civarında ayaklarımı bekleterek uyguluyorum. 



Topuk çatlaklarına, mantara, ayak kokusuna iyi gelen bu ürün enerji terapisi de yapıyor:) Ayaklarımı sakinleştirdi, ferahlattı diyebilirim. 
Ödem ve kalp rahatsızlığı olanlar ve de hamileler doktor gözetiminde kullanmalı, bu uyarıyı da belirtmem gerekiyor. 




İçeriğinde isminden de anlasıldığı gibi doğal deniz minarelleri, saf deniz tuzu ve aroma bulunuyor. Dermokil'e bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları için teşekkür ediyorum :)





Biricit'in Dermokil ürünleri deneyimleri devam edecek:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder