16 Mayıs 2015 Cumartesi

U.S. Polo Assn. 125.Yılını Kutladı :)


Geçtiğimiz Salı; Polo markasının 125. yılının kutlandığı, minyatür sanatçısı Günseli Kato ile yeni logolarının tanıtıldığı ve bloggerlarla çok eğlenceli geçen bir atölye çalışmasındaydım :) Ortaköy Feriye Lokantası'nda yapılan bu güzel etkinlikte çektiğim fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizleri :)












Atölye çalışmasında her birimize Polo T-shirtlerinden verildi ve boyadık:) İş çıkışı gittiğim için atölye çalışması, ben gittiğimde başlamıştı. Benim boyadığım t-shirt bu şekilde :) Kırmızı ve mavi rengi kullandım.


Bloggerlarla da etkinlikte fotoğraf çekmeyi ihmal etmedik:)









Günseli Kato moda sanat ilişkisini ve U.S. Polo Assn.’nin 125. yılına özel uyarladığı logo ve bu logo ile sunulan ürünleri anlattı, U.S. Polo Assn. Türkiye Baş Tasarımcısı Alev Ciliv sezon ve 125. yıl özel koleksiyonu hakkında bilgi verdiği verdiği etkinlik sonrasında bizlere çok güzel hediyelerde verdiler.


U.S. Polo Assn.'ya bu güzel davetleri için çok teşekkür ederim :)






Biricit Polo Cüzdanını kış koleksiyonunda kullanacak:)


4 yorum:

  1. Us poloyı çok severim :) Güzel bir etkinlik olmuş.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. ben yeni logoyu çok beğendim Günseli Hanım'a ise bayıldım :-))

    YanıtlaSil