31 Mayıs 2015 Pazar

Silk'n Silhouette Deneyimim :)


Silk'n Silhouette deneyimimde 3 haftayı geride bırakmış bulunuyorum. Benim için küçük, sarkan bölgelerim için büyük bir adım oldu :) Selüliti azaltan ve daha sıkı bir cildi vaat eden Silk'n Silhouette'ı uygulamalarım sonrası öğrendiklerimi ve deneyimlerimi okuyacaksınız bu yazımda.
Silk'n Silhouette'ı haftada iki kez(15 dakika) beni en rahatsız eden kol bölgemde ve üst bacaklarımda uyguladım. 3 ayarı var. Düşük, orta ve yüksek. Uygulamama önce düşük kademesinden başlatıp, sonrasında yükselterek uyguladım. Sessiz bir makine, vücuda uygularken ısı veriyor fakat cildinizi yakmıyor. Bir sıcaklık hissediyorsunuz. Uygulama öncesi jelini sürüyorsunuz. İlk uygulamamda cildimi ütülüyorum sanırım diye düşündüm :) Acı hissetmeden, kolaylıkla evde uygulayabiliyorsunuz. Vücutta sarkan her bölgede uygulanabiliyor. Karın bölgeme de uygulamayı düşünüyorum, kol ve bacaklarımda yaklaşık 22-23 günün sonrasında önceki haline göre toparlanma oluştu.





Silk'n Silhouette kadınların korkulu rüyası olan selülitler ve sarkan cilt derisini sıkılaştırmaya yönelik bir güzellik cihazı.

Özelliklerine gelince;
– Devrim niteliğinde HT™ Teknolojisi
– Cildin derin katmanlarını güçlendirir
– Sarkan cildi güçlendirir
– Selülit oluşumunu azaltır
– Fazla kilolu görünümü azaltır
– Vücut hatlarını sıkılaştırır
– Cildin yapısını ve elastikiyetini düzeltir
– Cildin dengesini düzeltir

Selülit hepimizin bildiği gibi ciltte oluşan portakal görünümlü, cildin yaşlanmasıyla da artan görsel açıdan rahatsız edici görüntüsü. Yağ hücrelerinin cildin altında birikmesiyle oluşan ve gevşek bir cilt görüntüsü oluşturan selülitlerden tıbbi bir müdahale olmadan nasıl kurtulabiliriz diye soruyoruz hep. Öncelikle spor, yediklerimize içtiklerimize dikkat etmek, hareketli olmak çok önemli. Sonrasında da Silk'n Silhouette ile yaptıklarımızı birleştirebiliriz.

Örnek vermem gerekirse bitki çayları özellikle de beyaz çay, kilo vermeye yardımcı bir içecek. Deneyimim boyunca bitki çaylarını da içmeyi ihmal etmedim.

Bu sevimli, minik ama faydaları bir o kadar büyük olan güzellik cihazı ile iyi anlaşıyoruz. Tavsiye Kanalı'nın denemem için gönderdiği Silk'n Silhouette deneyimlerim devam edecek :)



Biricit Silk'n Silhouette ile bakalım bikini sezonuna nasıl giriş yapacak?:)


1 yorum: