21 Temmuz 2015 Salı

Bioblas Saç Boyası Deneyimim


Herkese bayram sonrası güzel bir hafta dileyerek yazıma başlıyorum. Bayram sonrası yoğunluğu herkesi sarmışken (bende bu yoğunluktan nasibini almış birisi olarak:) ) bayram öncesi yaptığım saç boyasında kullandığım yeni bir saç boyasından bahsediyorum bu yazımda. Bioblas'ın  daha önce şampuanlarını ve sıvı saç kremi saç spreyini kullanmıştım. Buradan deneyimimi okuyabilirsiniz. Saç boyasını ise ilk kez kullanıyorum, denemem için Bioblas tarafından gönderildi.




'5 mineral ve vitamin içeren bitkisel yağ ile saç dökülmesine karşı etkili ilk kit boya ile saçların boyanırken direnç kazanması artık mümkün; Saç sağlığı ve güzelliğinde bitkisel çözümler üreten BIOBLAS Ar-Ge ekibi, saçların boyanma sırasında gördüğü hasarı önleyecek, saçı derinlemesine besleyecek, saç dökülmesine karşı etkili bir yağ formüle etti ve saç dökülmesine karşı uzmanlığını bu bitkisel yağda 5 Mineral ve Vitamin ile birleştirdi.

COLOR&MORE içerdiği Kreatin ve Seramid ile renk pigmentlerinin saça derinlemesine işlemesini ve orada hapsolmasını sağlar. Color&More için Ar-Ge uzmanları saç boyalarının performansını ve içerdiği aktiflerin etkinliklerini test etti. En iyi pigment nüfuzu sağlayan ve beyazları %100 kapama özelliğine sahip boyayı geliştirdi. Boyama sonrası etkiyi arttırmak üzere hem saç dökülmesine karşı etkili hem boyanın kalıcılığını arttıran şampuan ve maske ise bu üstün bakımı tamamlamak üzere geliştirildi.'  Sitelerinde yer alan bu bilgilerde de belirtildiği gibi bu saç boyası diğer saç boyalarından daha farklı. İçinde bir serum bulunuyor, fotoğraflarda da görebileceğiniz küçük bir serum şisesi yer alıyor. İçeriğinde ise 5 mineral ve vitamin bulunuyor, bunu boya karışımının içine döküyorsunuz. Saç boyasının içinden eldiven, serum, boya ve oksidasyon şisesi çıkıyor. Oksidasyon şisesine serumu ve boyayı katıp çalkalayarak karışımı hazırlıyoruz.




Uygulaması çok pratik kolayca saçınıza uygulayabiliyorsunuz. 

boyama öncesi ve uygulama sırasında:

Uygulama sonrasında saçlarımın rengi, bir kaç yıkama sonrası:) Benim kullandığım  renk bronz kahve, kahve rengi serilerinde çok hoş kahverengi boyalar var, bir göz atın derim:) Ben pratik uygulamasını ve saça bakım yaparak boyamasını sevdim. Yıkama sonrasında şampuanı ve boyanın içinden çıkan saç bakım maskesini de çok beğendim. Birkaç dakika maskeyi saçımda bekletip duruladım. Saçım uzun olduğu için 2 kutu boya uyguladım. Bioblas'a bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)


Biricit Bioblas saç boyasından çok memnun kaldı:)



1 yorum:

  1. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Magic Form ürünlerinde cazip fırsatlar ve detaylı bilgi için; http://sanalmagaza24.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil