17 Mart 2016 Perşembe

Erkek Giyim'in Kaliteli Adresi: Pierre Cassi


Sizlere bu yazımda kaliteli ürünleriyle erkek giyiminin en iyi markalarından birisi olan Pierre Cassi markasından bahsetmek istiyorum. Sosyal Annem Blogun Sevginin Rengi Kırmızı Blogger Etkinliğinde bizleri ürünleri ile tanıştırmışlardı.
1970 yılında İstanbul’da kurulan Pierre Cassi hazır Giyimde 40 Yıldır Erkek Hazır Giyim ürünleri üreten bir erkek giyimi markası.

Türkiye’de Takım elbise, Gömlek, Pantolon,  Üretim yapan Fabrikaları bulunuyor.



42 Ülkeye Erkek Giyim İhracat Ediyorlar.Bünyelerinde bulunan erkek giyim ürünleri :
Gömlek, Pantolon, Takım elbise, Kaban, Palto, Mont, Kravat, Jeans, Çocuk Takımı, Büyük Beden, Spor Kıyafetler, Blazer Ceket,
Spor Takım Elbise, Spr Pantolon, Spor Gömlek, Kışlık Pantolon, Kışlık Takım elbise, Moda kıyafeti,Bebe Takım Elbise, Çocuk Gömlek,
Çocuk Pantolon, Yazlık Mont, Keten Takım Elbise, Keten Pantolon, Keten Gömlek, Pamuk Gömlek. Çok geniş bir koleksiyona sahip, eşinize, sevgilinize, babanıza,arkadaşlarınıza harika şeyle alabilirsiniz. Beyazıt ve İkitelli'de mağazaları bulunuyor, ben gömlekleri ile tanışanlardanım, kumaşı gerçekten çok kaliteli, çok beğendim ve hediye olarak aldığım kişinin tam üstüne uydu:)




Hediyeleri olan bu hoş gömlekte benim için çok özel birisine hediye edildi :) Çok teşekkür ediyorum Pierre Cassi'ye bu armağanları için:)





2 yorum:

  1. Özel birisi iyi günlerde kullansın,eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım iyi günlerde kullansın tabii ki güzel şeyleri hakediyor o :)

    YanıtlaSil