25 Mayıs 2016 Çarşamba

Redist Saç Bakım Şampuanı



Kış aylarında yaklaşık iki buçuk-üç aydır, yani aralık-ocak-şubat döneminde kullandığım Redist Saç Bakım Şampuanından bahsetmek istedim bu yazımda. En önemli özelliği saça zararlı tuz içermeyen bir şampuan olması.





Redist Saç Bakım Şampuanı;saça zararlı tuz içermeyen; hassas ve ağır işlem görmüş saçlar için özel olarak geliştirilmiş formülü ile, hassas temizleyiciler ve vitaminlerle kombine edilmiş bir saç şampuanı. İçeriğinde; Jojoba Yağı ve Yeşil Çay Ağacı Yağı içeriyor; saçları kökten uca arındırarak mükemmel bir görünüm ve sağlık kazanmasına destek oluyor. Saçlarım belime kadar indiği için saç bakımı benim için en önemli ve en dikkatle yapmam gereken, özen göstermem gereken bakımlarımdan birisi. Uzun saçın bakımı da gerçekten yorucu.



Redist Saç Bakım Şampuanının kokusu da güzel; tüm saç tiplerine uygun bir şampuan,saçları beslerken nem dengesini koruyor. 

Uygulamam sırasında; nemli, ıslak saçıma köpürterek uyguladım ve suyla duruladım. 1000ml lik bu şampuanı şubat sonu gibi bitirdim, bitenler yazımda da yer alacak. Günlük kullanım için uygun bir ürün ben gün aşırı kullandım. Redist Saç Bakım Şampuanı yaseminkokuluevent de hediye edilmişti, bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum.



10 yorum:

  1. jojoba yağının faydaları güzel içeriğinde varmış satın alınabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jojoba yağı saçlara da cildede faydalı bir yağ bencede yine kullanacağım ürünlerden

      Sil
  2. Hiç kullanmadığım bir marka denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. henüz deneyemedim ama merak ediyorum iyi gelmesine sevindim sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlarıma iyi geldi canım senin deneyimlerini çok merak ediyorum

      Sil
  4. bu şampuanı merak ediyordum, uygun fiyatı nedeniyle

    YanıtlaSil
  5. Bu markanın saç spreyini çok sevdim bende ♥

    YanıtlaSil